Gå til innhold

Klær din parter bruker som du hater


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Norrøna shorts .... spesielt på restaurant i syden.... 🙄 Han skal jo faen ikke på fjelltur...?

Anonymkode: 38faa...f8c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hullete t-skjorter når vi er hjemme. Med hullete, mener jeg mange hull i ulike størrelser. Med andre ord favoritt t-skjortene som er fullstendig oppbrukte men som jeg ikke får lov til å kaste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har en treningsshorts, som er helt ok til trening. Men han bruker den hele tiden (fordi den har så store lommer, som han også fyller helt opp med diverse ting).. den er sjøgrønn og glinset stoff, også er lommene sprengt til randen med div. Ikke spesielt sexy! 😂😂

Eksen hadde en jakke/kåpe i kremfarget brokadestoff som var helt grusom.. jeg trodde det var en damejakke han hadde lånt på byen av en venninne eller noe sånt første gang jeg så den.. den hang jeg helt innerst i skapet i gangen bak dressposer og store tunge klær.. når jeg skulle flytte ut fordi vi slo opp, så fant han den igjen med stor glede «åååå, var det der den var» 😂

Anonymkode: 88f29...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2019 den 10.19, solmåneogstjerner skrev:

Liker du ikke skjorter og dressjakke på menn???

Nei liker røffe klær, evt arbeidsklær. Ut fra det burde jeg bok funnet meg en håndverker heller...

Anonymkode: fd293...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger meg ikke så mye borti det, mest fordi jeg selv er komfortable med taits og en stor skjorte. Legg på UGGS og du har nesten det perfekte settet klær i historien.

Men, han har ett gullkjede. Det får han til å se ut som en gangster. Og det er derfor han bruker det. Og han tar det aldri av seg. Jeg lurer på om det er limt fast på han av og til. Iløpet av de 11 årene vi har vært sammen har jeg aldri sett han uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...