Gå til innhold

Klær din parter bruker som du hater


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan bli en morsom tråd? 😄 

Her er de klesplaggene min samboer bruker som jeg misliker;
Hullete jeans- Han er alt for gammel for det
Rutete skjorte- Mange menn kler rutete skjorter, men min ser ut som tidenes bondeknøl i de 😂
En jakke som er halveis bomull og halveis jeansstoff- Ser barnslig ut
Shorts- MEN jeg synes alle menn ser dumme ut i shorts, ser ut som om de har for kort bukse 🙈

 

Anonymkode: b7573...381

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En stygg skinnjakke, med røde og brune streker på armene. 🤮

Anonymkode: 28078...baa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BangersBeans&Mash

Ingen plagg jeg hater. Han hadde en gang et innfall hvor han kjøpte crocs, men de havnet raskt i søpla 🤷🏻‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjorter på jobb - liker kun tskjorter/gensre

Dressjakke -liker ikke

Anonymkode: fd293...786

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han brukemn en utrolig stygg og gammeldags jakke, som sikkert var moderne for 15 år sia...han klarer ikke å kvitte seg med klær. Jeg har mest lyst til å tilfeldigvis "miste" den et sted 😛 Jeg har kjøpt ny jakke til han, han bruker den også da heldigvis

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen plagg. Men han har noen helt utrolige kombinasjoner av klær innimellom når han drar ut døra, han sykler til jobb og skifter til uniform, så han tar det første og beste han finner. Slik sett gjør det ikke noe, men hender det er litt småflaut om vi skal gjøre noen ærender sammen etter jobb, så da prøver jeg å minne han på det før han går ut døra. 

Anonymkode: e4218...87c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er typen som kler alt, både flanellskjorter, hettegensere og mer pyntet. Men han bruker ofte en sixpence som han elsker, den synes jeg han ser helt dust ut i😆 Greit nok hvis han har på seg klær som passer i stilen, men hettegenser og sixpence? Han kler det overhodet ikke🤭

Anonymkode: 82cda...b32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ikke merke til hva han har på engang. Klær er klær.

Anonymkode: fb298...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er egentlig veldig flink til å kle seg og går aldri ut av huset uten å se ordentlig ut. 

Eksen min derimot... Han kunne virkelig ikke kle seg. Kjøpte plagg han ikke kledde i det hele tatt. Det hendte av og til noen 'uhell' med vask på for høy temperatur eller tørketromling... et annet tips er litt klorinsøl 😂

Nå når han bor alene så har han dessverre ikke noen til å gjøre han den type tjenester. Og det synes. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjorter på jobb - liker kun tskjorter/gensre

Dressjakke -liker ikke

Anonymkode: fd293...786

Liker du ikke skjorter og dressjakke på menn???

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Liker du ikke skjorter og dressjakke på menn???

Jeg liker heller ikke skjorter og dress noe spesielt. Nå ser jeg dress kledde menn hele dagen lang så og si hver dag, så kan være det er blitt for hverdagslig for meg. 

Mannen er aller mest sexy når han går i turklær, uniformen din eller litt mer røff utendørs type stil (vet ikke hvordan man skal forklare det). Han har noen ganske stygge plagg også, men ikke noe jeg blir flau over. 

Anonymkode: 56391...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke på noen plagg. Har kanskje noen sokker som begynner å bli litt nuppete eller slitt på hælen, det er vel det eneste jeg kan komme på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke han har noen spesielt stygge klær. Problemet hans er at han ikke er så god på å kombinere farger og mønster. Enkelte morgener har han kledd seg skikkelig "kledd på deg selv, ser jeg!", men da spør jeg han bare om han ikke skulle tatt en annen skjorte eller en annen t-skjorte under, for eksempel. En nøye titt i speilet, et dykk i klesskapet og enda en nøye titt i speilet senere, smiler han fornøyd og takker pent.

Skal han på noe viktig, for eksempel jobbintervju, ber han meg finne fram klær til han dagen før. Skal vi noe spesielt så ber han om hjelp til å velge ut. 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Band T-skjorter i all slags varianter og treningsbukser (utenom trening)

Anonymkode: e3722...a77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...