Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Drizzt skrev:

Selvfølgelig. Jeg er ikke i den gruppa innvandrere jeg er kritisk til :) Dessuten så ble jeg invitert hit fordi min kompetanse er etteraktet. :)

Men kanskje vi bør finne ut om det nå er en etnisk norsk som kan ta jobben?, slik at du ikke tar jobben fra han/hun?

Anonymkode: 611b0...73e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kanskje vi bør finne ut om det nå er en etnisk norsk som kan ta jobben?, slik at du ikke tar jobben fra han/hun?

Anonymkode: 611b0...73e

😂 Dette hørtes ganske rasistisk ut. Flaks for deg at du husket å skrive med AB. Men nei, tror ikke sjefen min er rasist som vil sparke noen fordi de er utenlandske for å erstatte dem med norske. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor skammer du deg over din opprinnelse?Du nekter å si hvilket land/verdensdel du er fra. Jeg mistenker du er fra Russland

Anonymkode: a2e51...054

Jeg har jo skrevet det før. Ser ikke vitsen å ''flashe'' med det hver gang noen spør. Dessuten så er det ikke så viktig hvilket land jeg er opprinnelig fra når jeg har bodd i flere forskjellige gjennom oppveksten og uansett er innvandrer i Norge :)

Nei, ikke Russland. :) Helt feil retning, haha :) Hint: Vesten

Endret av Drizzt
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2020 den 18.08, AnonymBruker skrev:

Word. Og det er poltikernes feil.

Anonymkode: 82bc1...6c7

Det er sterke grupper i samfunnet som ønsker hele Moria-leiren hit. De mobiliserer som bare det, og selv om de ikke er i flertall, får de viljen sin ift at det kommer flyktninger hit fra Moria selv om regjeringen i utgangspunktet sa nei

Anonymkode: 08db3...357

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er sterke grupper i samfunnet som ønsker hele Moria-leiren hit. De mobiliserer som bare det, og selv om de ikke er i flertall, får de viljen sin ift at det kommer flyktninger hit fra Moria selv om regjeringen i utgangspunktet sa nei

Anonymkode: 08db3...357

La oss håpe de feiler!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er patetisk med kvinner som gifter seg med muslimer og konverterer til islam. Blir like overrasket hver gang jeg ser et vestlig ansikt inne i hijaben. Mange unger, halal-kosthold og anti-vestlige holdninger hører også noen ganger med. Mannen er sjefen og overhodet for hele familie klanen. I tillegg til at noen av disse mennene ikke går av veien for å drive Med kriminell virksomhet. 
Nå er jeg fordomsfull (vet godt at det finnes mange unntak), men dette tenker jeg innerst inne. Upopulære meninger i mine kretser! 

Anonymkode: 08db3...357

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes det er patetisk med kvinner som gifter seg med muslimer og konverterer til islam. Blir like overrasket hver gang jeg ser et vestlig ansikt inne i hijaben. Mange unger, halal-kosthold og anti-vestlige holdninger hører også noen ganger med. Mannen er sjefen og overhodet for hele familie klanen. I tillegg til at noen av disse mennene ikke går av veien for å drive Med kriminell virksomhet. 
Nå er jeg fordomsfull (vet godt at det finnes mange unntak), men dette tenker jeg innerst inne. Upopulære meninger i mine kretser! 

Anonymkode: 08db3...357

Altså, "Mannen er sjefen og overhodet for hele familie klanen" - det samme finner man i mange kristne sekter. Bare se på hvordan mormonerne holder på. De er det få fordommer rundt da, merkelig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2020 den 14.31, AnonymBruker skrev:

Upopulær mening? Hmmm...

-Tenker ofte at religiøse mennesker har påført seg selv psykiske lidelser (eller blitt påført av andre gjennom indoktrinering). Altså du tror på Gud/Jesus/Mohammed, og følger skikker som er utdatert for flere hundre år siden. Ikke nok med det, men mange av disse religiøse presser på sine meninger på andre. F.eks folk som har sex før ekteskap er horer, folk som drikker synder, folk som tar abort er mordere, folk som ikke er troende er avvikere osv.... Og det at den norske stat bruker mange milliarder kroner på å finansiere religiøse monumenter, bygninger, statsstøtte osv.... Sier seg selv at de som har reelle psykiske lidelser ikke blir prioritert overhodet når behovet til disse jesusfrelste og hobbyschizofrene tar sååå utrolig mye plass og ressurser. Skulle tro at de skulle klare å være selvforsynt etter så mange hundre år med krig og plyndring, men neida, de er umettelige, og de er dumme nok til å dømme folk som ikke tror på himmelen og paradis. Seriøst....søk hjelp og hold de fascistiske meningene deres for dere selv. 

- Tenker ofte at FrPere og andre ytre høyre grupper stemmer på innvandringsfiendtlige partier fordi de er ekstremt fysisk inattraktive individer. De sliter med det motsatte kjønn og får gjerne barn med en de ikke er tiltrukket av og lever ulykkelig. De føler seg mindre verdt og får mindre oppmerksomhet og vil få denne oppmerksomheten ved å gjøre avskyelige ting, som f.eks å brenne hellige bøker, drepe sine stesøsken fordi de ikke er norske, drar på en øy og går bananas, eller å rett ut gå i media og dele sine svært uønskede meninger. Det verste er om disse folka er religiøse i tillegg, sånn som Sylvi Listhaug, man ser jo på Sylvi at hun er så fysisk inattraktiv, at kameramenn neppe kan være overfladiske når de skal filme den vederstyggeligheten som står foran dem.

- Folk som stemmer Rødt og går i SIAN-demonstrasjoner og som leter overalt etter den minste form for rasisme... Får følelsen av at enkelte i Rødt masturberer seg selv i fillebiter om de finner en sak de kan ta opp i media slik at de kan forhøye seg selv ytterligere ved å sitte på den høye hesten sin. "Dette er ikke greit!" "Ingen rasisme i våre gater!" Vel kanskje folk ikke hadde assosiert muslimer med voldelige karakteristikker om du ikke hadde dratt de med på demo for å bli provosert til de klikker, din rakettforsker.

- Media er ansvarlig for at Norge er et se&hør/mobbesamfunn. Ikke sosiale medier, men media. Bare se hvordan Tom Hagen-saken har blitt offentliggjort, hver eneste detalj i den saken har omtrent blitt avslørt. Folk på Facebook uten liv mener de har løst gåten og skriver lange dommer uten å ta hensyn til personvern ettersom de har svært begrenset IQ. Det er liksom blitt en akseptert mobbekultur i Norge som vi ikke tar tak i og som rammer samfunnet som kreft. Og den Northug-saken må jo være enda et desperat forsøk fra politiet og media ettersom de tapte ansikt fra Tom Hagen-saken. Jeg håper Tom Hagen slipper unna jeg, uansett om han er skyldig, bare fordi politiet er så desperate og patetiske.

Anonymkode: 3d3f1...6e0

Blev litt forvirra av innlegget ditt, men jeg lo godt, fordi du skriver bra😂

Hilsen muslim. 

Anonymkode: 1601b...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nightcrawler said:

Altså, "Mannen er sjefen og overhodet for hele familie klanen" - det samme finner man i mange kristne sekter. Bare se på hvordan mormonerne holder på. De er det få fordommer rundt da, merkelig nok.

1. Det er mye fordommer og hat rundt mormoner

2. Det er 16 millioner mormonere i verden, man møter aldri på dem. På den andre siden er det f.eks. over 1 milliard muslimer.

Anonymkode: 270a8...946

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

1. Det er mye fordommer og hat rundt mormoner

Virkelig? Har enda til gode å se en eneste tråd som er anti-mormon her på KG, for eksempel. Ser daglig tråder hvor islam og muslimer blir trasha til den store gullmedalje, though.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nightcrawler said:

Virkelig? Har enda til gode å se en eneste tråd som er anti-mormon her på KG, for eksempel. Ser daglig tråder hvor islam og muslimer blir trasha til den store gullmedalje, though.

Hva er poenget med å lage tråder om det her på KG? Antallet mormonere i Norge er ca. 4000, muligens mindre basert på hvordan man definerer det. Antall muslimer er rundt 200k. Det merkes på en helt annen måte. Hvis du spør folk hva de synes om mormonere, så vil de fleste svare at de er teite og gammeldagse. Bør også nevnes at mormonere er helt fredelige og ufarlige, noe som ikke kan nevnes om religionen hvis hellige tekst bokstavelig talt oppfordrer til å drepe ikke-troende og jøder. 

Anonymkode: 270a8...946

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bør også nevnes at mormonere er helt fredelige og ufarlige

Vet du, det samme kan sies om den gjennomsnittlige muslim også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Veldig utagerende, voldelige og bråkmakere på skolen, burde bli sendt på en egen spesialskole, der de ansatte har kompetanse til å takle det og hjelpe de. Det er så mange enkeltelever som ødelegger skolehverdagen og læringsmiljøet til andre elever. 

- Vi har kun to kjønn, jente eller gutt. Alt annet er tull. Det er også vesentlige forskjeller mellom de to kjønnene, i blant annet interesser og oppførsel. 

Anonymkode: aa1cd...7ec

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser litt ned på kvinner som i år tidsalder velger å ha ektemannens etternavn. 

Jeg ser likeledes litt ned på kvinner som har valgt ektefellens etternavn når de gifter seg, og som ikke kvitter seg med det og tar tilbake sitt egentlige etternavn når de skilles.  For meg virker det veldig tafatt og mangel på egenverd og stolthet.

Anonymkode: e80e3...894

Jeg synes det er praktisk at hele familien har samme etternavn - barn og foreldre. Om det er mannens, kvinnens, begges med bindestrekk eller annet, er irrelevant.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som har alle muligheter til å skaffe seg utdanning eller en god jobb men som likevel er så late at de roter livet sitt bort på tull. 

- Det "alle kropper er vakre" drittprat og at man skal elske kroppshårene, den feite rumpa og valkene. Nei det er ikke pent, det er stygt og det er helsefarlig å være feit. Litt fett er ok, man trenger ikke være helt skrapa men alt med måte. 

- Alle som legger ut quotes på sosiale medier. De er både dumme, enkle og harry. 

- Folk med masse tatoveringer ser jeg litt ned på. 

- Damer med lange negler er ekle. 

-Synes det er turn off med menn som jobber i barnehage. 

 

Anonymkode: 1601b...9e2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Vi har kun to kjønn, jente eller gutt. Alt annet er tull. Det er også vesentlige forskjeller mellom de to kjønnene, i blant annet interesser og oppførsel. 

Anonymkode: aa1cd...7ec

Ikke interesser. Menn og kvinner interesserer seg for samme ting, bare i fåtall og flertall i forskjellige ting. Man kan ikke påstå at f.eks kun kvinner interesserer seg for strikking fordi menn med samme interesse er i fåtall, man kan ikke påstå at kun menn interesserer seg for krigshistorie fordi kvinner med samme interesse er i fåtall osv... 

Anonymkode: 6bfa0...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, Nightcrawler said:

Vet du, det samme kan sies om den gjennomsnittlige muslim også.

Og likevel vil gjennomsnittstallene tale for seg selv. Muslimer er mer voldelig og Islam er en unikt voldelig religion i seg selv. Det samme kan ikke sies om mormonere.

Anonymkode: 270a8...946

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Elsker når kriminelle slipper unna! Da mener jeg de som tør gjøre noe som er utenfor loven, fordi det var rettferdig for DEM eller noen de var glad i. Loven kan ikke forskjellsbehandle, så er det straffbart er det straffbart. Nå mener jeg ikke drap, skade eller stjeling fra andre. Jeg mener import av narkotika, og nasking av ting som butikker/spisesteder/folk bare kommer til å kaste likevel. Det er veldig mye slik i Norge.. folk som har mer enn de kan bruke. De kaster det bare fremfor å tenke på andre. Butikker kaster spisbar mat i stedet for gi bort, bare fordi de skal tjene full pris på nytt. Ansatte som jobber for luselønn skal såklart ikke få, de skal betale samme pris som en rik person. Noen har faktisk laget denne maten, brukt tid og krefter. Norge kaster rett i søppela. Fordi vi har det så godt at vi kan gjøre det. Tommel opp for naskere og de som tar med seg dette! 
 

- Folk som tar slike, har det som jobb og sier «det er jobben min» er slaver av papirer og regler/samfunn. 

Anonymkode: 6d31a...31b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som sier «slik er det bare», «sånn er reglene» er late i viljen. 

- Kvinner som lar menn ta kontroll over økonomi er naive. 
 

- det er ikke synd på kvinner som mener de BARE havner i dårlige forhold, og det er alltid mennenes feil. Det er mennene som er drittsekker. Det er derimot så synd på henne selv fordi hun ikke evner å røde lys.. 

Anonymkode: 6d31a...31b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor upopulært det er å mene dette, men jeg syns ikke Eirik Jensen har gjort noe særlig galt.

Anonymkode: d41d2...851

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...