Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Jeg er drittlei av Pride. 
Angående kjønnsdebatten; det finnes to kjønn og ferdig med det. 
Kvinnfolk som sier «herreguuuuud» i annenhver setning fremstår som mindre intelligente (sjeldent jeg hører menn si det så ofte eller på den måten), og når jeg hører barn banne tenker jeg at foreldrene må være idioter. 
Kresne folk er uoppdragne. 

Anonymkode: 5266b...d09

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At 90% av norges befolkning består av komplette idioter,denne tråden bekrefter min teori.

Anonymkode: 36d26...a30

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upopulær mening? Hmmm...

-Tenker ofte at religiøse mennesker har påført seg selv psykiske lidelser (eller blitt påført av andre gjennom indoktrinering). Altså du tror på Gud/Jesus/Mohammed, og følger skikker som er utdatert for flere hundre år siden. Ikke nok med det, men mange av disse religiøse presser på sine meninger på andre. F.eks folk som har sex før ekteskap er horer, folk som drikker synder, folk som tar abort er mordere, folk som ikke er troende er avvikere osv.... Og det at den norske stat bruker mange milliarder kroner på å finansiere religiøse monumenter, bygninger, statsstøtte osv.... Sier seg selv at de som har reelle psykiske lidelser ikke blir prioritert overhodet når behovet til disse jesusfrelste og hobbyschizofrene tar sååå utrolig mye plass og ressurser. Skulle tro at de skulle klare å være selvforsynt etter så mange hundre år med krig og plyndring, men neida, de er umettelige, og de er dumme nok til å dømme folk som ikke tror på himmelen og paradis. Seriøst....søk hjelp og hold de fascistiske meningene deres for dere selv. 

- Tenker ofte at FrPere og andre ytre høyre grupper stemmer på innvandringsfiendtlige partier fordi de er ekstremt fysisk inattraktive individer. De sliter med det motsatte kjønn og får gjerne barn med en de ikke er tiltrukket av og lever ulykkelig. De føler seg mindre verdt og får mindre oppmerksomhet og vil få denne oppmerksomheten ved å gjøre avskyelige ting, som f.eks å brenne hellige bøker, drepe sine stesøsken fordi de ikke er norske, drar på en øy og går bananas, eller å rett ut gå i media og dele sine svært uønskede meninger. Det verste er om disse folka er religiøse i tillegg, sånn som Sylvi Listhaug, man ser jo på Sylvi at hun er så fysisk inattraktiv, at kameramenn neppe kan være overfladiske når de skal filme den vederstyggeligheten som står foran dem.

- Folk som stemmer Rødt og går i SIAN-demonstrasjoner og som leter overalt etter den minste form for rasisme... Får følelsen av at enkelte i Rødt masturberer seg selv i fillebiter om de finner en sak de kan ta opp i media slik at de kan forhøye seg selv ytterligere ved å sitte på den høye hesten sin. "Dette er ikke greit!" "Ingen rasisme i våre gater!" Vel kanskje folk ikke hadde assosiert muslimer med voldelige karakteristikker om du ikke hadde dratt de med på demo for å bli provosert til de klikker, din rakettforsker.

- Media er ansvarlig for at Norge er et se&hør/mobbesamfunn. Ikke sosiale medier, men media. Bare se hvordan Tom Hagen-saken har blitt offentliggjort, hver eneste detalj i den saken har omtrent blitt avslørt. Folk på Facebook uten liv mener de har løst gåten og skriver lange dommer uten å ta hensyn til personvern ettersom de har svært begrenset IQ. Det er liksom blitt en akseptert mobbekultur i Norge som vi ikke tar tak i og som rammer samfunnet som kreft. Og den Northug-saken må jo være enda et desperat forsøk fra politiet og media ettersom de tapte ansikt fra Tom Hagen-saken. Jeg håper Tom Hagen slipper unna jeg, uansett om han er skyldig, bare fordi politiet er så desperate og patetiske.

Anonymkode: 3d3f1...6e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, gretchenlowell skrev:

Barnevernet gjør en viktig jobb og er nødvendige. 
 

Overgripere burde ikke henge ut med fult navn av hensyn til familiene.

Så enig med deg i dette.

Anonymkode: 68ef5...703

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i bunn og grunn at majoriteten av menn er drittsekker. 

Jeg er ikke stolt av å være norsk. 

Jeg synes de som tyr til gastric bypass/sleeve er umotiverte og late mennesker. 

 

Anonymkode: ef763...743

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.9.2020 den 14.08, AnonymBruker skrev:

At 90% av norges befolkning består av komplette idioter,denne tråden bekrefter min teori.

Anonymkode: 36d26...a30

Nja, er enig med en del her, men jeg er enig med dem med færrest likes, DET bekrefter min og din påstand. Jo enklere og dum en kommentar er, jo mer tilhengere får man. Sauete mentalitet rett og slett.

Anonymkode: 6d31a...31b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2020 den 17.05, AnonymBruker skrev:

Det FAKTUM, at islam er en Voldelig terror ideologi. Og at Mohammed var en pedofil terrorist! 
(gift med en 8 åring og drepte flere 100 tusen). 
hater islam og alt det står for! 

Dog er de fleste muslimer bare vanlige og gode mennesker! Viktig forskjell. 

Anonymkode: a1c2e...021

Jeg kunne ikke vært mer enig i dette. Få denne ideologien ut av landet vårt.... 

Anonymkode: 4e63c...fbf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ned på folk som bor hos foreldrene til langt opp i 20 årene

Religiøse mennesker er mindre intelligente 

Rasismekortet blir dratt altfor ofte

Anonymkode: 27c22...363

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig skeptisk til at staten skal betale x antall millioner for medisiner til alvorlig syke barn som kanskje vil gi dem et par ekstra år. Tv2 har kjørt på med dette på nyhetene de siste dagene. Det blir veldig nært, foreldre som gråter og sier de skal selge leiligheten hvis staten ikke betaler på millionvis, nærbilder av barna, osv. 

Barn med masker og tuber som ligger paddeflatt på båre, uten evne til å løfte et lem ved egen hjelp. Og for 27 millioner vil barnet kanskje leve litt lengre. Kanskje. Foreldrene håper at andre tilsvarende foreldrepar skal slippe å "kjempe" slik som de har gjort. Men ingen refleksjon rundt at dette vil ta knekken på alt av helsebudsjett, og at andre vil lide for dette. Hadde barnet blitt friskt, skulle jeg vært enig. Men når det kun dreier seg om at barnet skal eksistere litt lengre, med foreldre ute av arbeidslivet for å pleie barnet, assistenter i turnus, mener jeg dette er feil prioritering.

Det betyr ikke at jeg ikke har medfølelse med disse familiene.

Anonymkode: 2b076...3b3

  • Liker 22
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er veldig skeptisk til at staten skal betale x antall millioner for medisiner til alvorlig syke barn som kanskje vil gi dem et par ekstra år. Tv2 har kjørt på med dette på nyhetene de siste dagene. Det blir veldig nært, foreldre som gråter og sier de skal selge leiligheten hvis staten ikke betaler på millionvis, nærbilder av barna, osv. 

Barn med masker og tuber som ligger paddeflatt på båre, uten evne til å løfte et lem ved egen hjelp. Og for 27 millioner vil barnet kanskje leve litt lengre. Kanskje. Foreldrene håper at andre tilsvarende foreldrepar skal slippe å "kjempe" slik som de har gjort. Men ingen refleksjon rundt at dette vil ta knekken på alt av helsebudsjett, og at andre vil lide for dette. Hadde barnet blitt friskt, skulle jeg vært enig. Men når det kun dreier seg om at barnet skal eksistere litt lengre, med foreldre ute av arbeidslivet for å pleie barnet, assistenter i turnus, mener jeg dette er feil prioritering.

Det betyr ikke at jeg ikke har medfølelse med disse familiene.

Anonymkode: 2b076...3b3

Hvor mange barn gjelder dette da? Mange nok til å velte øknomien? Hvis staten har så dårlig råd kan de kanskje droppe et jagerfly eller to, som uansett ikke brukes til annet enn å bombe andre land på vegne av et tredje land.

Anonymkode: 00388...c55

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange barn gjelder dette da? Mange nok til å velte øknomien? Hvis staten har så dårlig råd kan de kanskje droppe et jagerfly eller to, som uansett ikke brukes til annet enn å bombe andre land på vegne av et tredje land.

Anonymkode: 00388...c55

Ja, dette blir veldig krevende for helsebudsjettet. 

Jagerfly er et helt annet budsjett. 

Jeg mener og at avansert, svært kostbar kreftbehandling kun skal gis til de som er yngre. Er du over 70-80 år har du levd livet, og da skal ikke staten bruke millioner på å holde deg i live kanskje et år til.

Anonymkode: 2b076...3b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jagerfly er et helt annet budsjett. 

Anonymkode: 2b076...3b3

Det er ingenting som hindrer staten i å redusere ett budsjett for å øke et annet. Jeg for min del stemmer for å bruke mindre penger på å drepe fremmede, og mer penger på å gi våre egne gode liv. Spesielt de korte livene.

Anonymkode: 00388...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig skeptisk til at staten skal betale x antall millioner for medisiner til alvorlig syke barn som kanskje vil gi dem et par ekstra år. Tv2 har kjørt på med dette på nyhetene de siste dagene. Det blir veldig nært, foreldre som gråter og sier de skal selge leiligheten hvis staten ikke betaler på millionvis, nærbilder av barna, osv. 

Barn med masker og tuber som ligger paddeflatt på båre, uten evne til å løfte et lem ved egen hjelp. Og for 27 millioner vil barnet kanskje leve litt lengre. Kanskje. Foreldrene håper at andre tilsvarende foreldrepar skal slippe å "kjempe" slik som de har gjort. Men ingen refleksjon rundt at dette vil ta knekken på alt av helsebudsjett, og at andre vil lide for dette. Hadde barnet blitt friskt, skulle jeg vært enig. Men når det kun dreier seg om at barnet skal eksistere litt lengre, med foreldre ute av arbeidslivet for å pleie barnet, assistenter i turnus, mener jeg dette er feil prioritering.

Det betyr ikke at jeg ikke har medfølelse med disse familiene.

Anonymkode: 2b076...3b3

:(:(:(

Dette er bare trist egentlig... livet mener jeg.

Anonymkode: 82bc1...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At prøvere som tar 2-3 eggløsningstester per dag samtidig som de temper rett og slett er mindre begavet. Skulle likt og sett disse religiøse tempetesterne bli gravide, men jøss, de blir jo aldri det.. Kanskje ikke så rart. 

Anonymkode: 793df...56a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At frihet betyr ingen landegrenser og ingen passkontroll.

Jeg føler meg ikke fri før jeg kan dra hvor som helst i verden uten at noen skal spørre meg om hvorfor. Og det burde gjelde alle andre mennesker på jorden også.

Anonymkode: a6866...5cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha flyktninger fra Moria til Norge. Å brenne ned en flyktningeleir for å skape press på land er ikke noe jeg støtter.

Anonymkode: 5bcc6...488

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- sånne emosjonelle anti-perfekt-press innegg og bilder som florerer i media er så irriterende. Jeg ser budskapet - vi må tørre å være mer ekte og ærlige. Men jeg føler at de kjente fjes som deler disse tingene er fake. De er ute etter likes og oppmerksomhet.

 

Anonymkode: 449d2...bf4

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...