Gå til innhold

Hvis du ble bedt i et kjendisparty av en god bekjent. Hadde du takket ja?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vært på det via jobb i filmindustrien, og det er såpass lite spennende at det kommer kun til å bli samme situasjon som får meg til det... 

Anonymkode: 5dc7c...932

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Gawd...nå skulle jeg funnet den tråden om sanger du alltid synger feil...

Har alltid trodd det var "paven,god bekjent" 🙈

Anonymkode: cfb0d...18c

Hahahahaha 😂

Anonymkode: 275c5...828

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i kontakt med flere kjente, i en periode var det jobb også - og har vært på fester og nach med de som en blir litt kjent med. Om du mener "der alle var kjendiser", så jo, backstage så er jo alle de som har stått på scenen kjente sånn sett, og det blir jo fest når det er band det er snakk om. På festivaler tror jeg de fleste ser på festen som et bransjetreff. Blir en litt annen type fest. 

Bare kjendiser sammen på fest ellers (tenker på hva som er et "kjendisparty"?) ja det skjer vel mest på åpninger, premierer, prisutdelinger osv.?

Og sikkert i "vi er kulest på planeten" - fester blant realitystjerner. Sånn som blant "de rike" eller de som ser på seg selv som "eliten", kanskje blant bloggere ol.? 

Ellers av fester så er det jo vanlige folk samlet til fest, og fordi folk henger i samme miljø så er det flere kjendiser der, og resten er ikke kjente. 

Hva er et "kjendisparty"? 

Anonymkode: 433f9...5b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gawd...nå skulle jeg funnet den tråden om sanger du alltid synger feil...

Har alltid trodd det var "paven,god bekjent" 🙈

Anonymkode: cfb0d...18c

Jeg trodde lenge det var "paven går med kjepp" 😂 😂 

Anonymkode: 7a3eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler. Det kommer an på hvilke kjendiser. Jeg hadde aldri gjort det dersom det var norske kjendiser, men var det Channing Tatum, Brad Pitt og Alexis Bledel f.eks hadde jeg nok ikke sagt nei.

Anonymkode: 1cd78...ee0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ? Hvorfor ikke?

Anonymkode: b9185...e55

Hadde takket ja. Sjekka hva slags raringer som er der, kanskje få gratis mat/drikke...

Anonymkode: fbbc8...e59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg hadde ikke blitt med fordi de er kjendiser. Men ser for meg at det er mye gratis drikke og mat på kjendisfester, så jeg hadde blitt med.

Også kommer det an på kjendisene. Hadde det stort sett bestått av rosabloggere og realitydeltakere typ ex on the beach og paradise hotell så hadde jeg nok takket nei. Ikke helt min type omgangskrets. Ser for meg mye drama, fokus på seg selv, fokus på mobil og ta bilder/videoer, overflatiske/dumme samtaler og så videre. Ja, jeg er litt forhåndsdømmende ut i fra hvordan mange av dem fremstiller seg i (sosiale) medier. 

Anonymkode: 29503...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kjendisene var kulturpersonligheter, så ja. Hvis det er realitet/bloggefolk, neppe. 

Anonymkode: dd219...58b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har blitt bedt i et steinerparty, av en teppekledd.

Anonymkode: acda9...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næææææh- Bryr meg ikke om "kjendiser". Hadde det derimot vært et vilt kult lokale og skikkelig gjennomført eller en utkledningsfest med bra tema, kunne jeg ha vurdert det. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fiskennemo skrev:

Næææææh- Bryr meg ikke om "kjendiser". Hadde det derimot vært et vilt kult lokale og skikkelig gjennomført eller en utkledningsfest med bra tema, kunne jeg ha vurdert det. :)

 

ELLER gratis alkohol 👹

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på noen slike. Ikke min greie, så hadde takket nei. Iallefall i Norge hvor det ikke skal noe til for å bli kjendis.

Anonymkode: 3f0a7...97d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde lenge det var "paven går med kjepp" 😂 😂 

Anonymkode: 7a3eb...234

😂😂😂det henger jo enda mer på greip😂👍

Anonymkode: cfb0d...18c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva du mener med "kjendisparty".

Dersom det er et party med bloggere og D-kjendiser (som har vært på TV én gang), styrer jeg unna.

Dersom det er A-kjendiser (kjendiser som er kjente fordi de har et unikt talent), så stiller jeg gjerne opp.

Anonymkode: 8ad22...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde alltid folk sto i mindre grupper og pratet avansert om "nylig rik" og allslags drit på slike kjendisparties! Så feil kan en ta! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...