Gå til innhold

Hvis du ble bedt i et kjendisparty av en god bekjent. Hadde du takket ja?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vært på noen slike. Ikke min greie, så hadde takket nei. Iallefall i Norge hvor det ikke skal noe til for å bli kjendis.

Anonymkode: 3f0a7...97d

Nå er ikke alle realitypåmeldte og idol/norske talenter osv kjendiser. Hvis du kom på 3 plass i Paradais i 2011 er det ingen som husker det eller bryr seg.  Det er ikke en bragd å pule, krangle og drikke på tv.  Det er ikke så mange store kjendiser her.  Regner ikke realitypåmeldte som kjendiser i det hele tatt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva i all verden er en "kjendisfest?"

Jeg har vært i mange selskaper der det har vært berømte mennesker - også noen verdensberømte. Men å kalle noe for en "kjendisfest," det skjønner jeg ikke noe av.

Norske popstjerner hadde jeg aldri giddet å gå på fest med. De av dem jeg har møtt, har i all hovedsak vært ekstremt uinteressante mennesker. Realitykjendiser ville jeg gått en lang bue rundt på gaten.

Svaret er nok nei - med mindre det var en grunn til at jeg skulle være invitert til en slik fest.

Anonymkode: ce2ef...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tilbedelsen av kjendiser har gått altfor langt.  Ville gått på et party dersom jeg var invitert av de som inviterte. Alternativt at mannen min var invitert med partner (altså meg).  Ellers ikke.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Kunne ikke tenke meg så mye annet som ville vært så bortkasta tid.

Anonymkode: 03598...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er styggen på ryggen så jeg dukker alltid opp dagen etter kjendispartyene. 

Anonymkode: e7b05...1c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg følt for en fest så ville jeg takket ja. Men siden jeg synes at kjendiser er uinteressante så ville jeg nok ikke visst hvem de var engang 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/10/2019 at 8:52 PM, AnonymBruker said:

Nei, men jeg har blitt bedt i et steinerparty, av en teppekledd.

Anonymkode: acda9...60f

Da kan du jo bli med på fullmånefest neste gang! :) (Ikke så mange i Norge, så vi må kanskje til utlandet eller til Trondheim -og ikke alle er teppekledde, folk er jo forskjellige ;) )

Anonymkode: 433f9...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...