Gå til innhold

Hunden ble skutt


Chantielle

Anbefalte innlegg

1 time siden, altflyter skrev:

Eieren av denne hunden påstod også at han hadde stålkontroll på sin hund... Du vet aldri når de plutselig får et innfall. Uansett hvor godt trent hunden er. 

Det er sant. Løpetid i nærheten, andre hunder som er aggressive osv. Jeg går heller i skogen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Deltidsmamma
På 12.11.2019 den 16.54, AnonymBruker skrev:

Hva er det folk hisser seg sånn opp etter? Jeg skyter hunder som tråkker inne på min eiendom, skiter ned marka mi og kan være til hinder for gårdsdriften. Dere får passe mer på og overholde båndtvangen hvis dere vil unngå at jeg skyter. Nå har ikke dette vært et stort problem, men jeg skjøt en collie for noen år siden. Puttet hunden i en søppelsekk og leverte den på døren til eieren som jeg visste hvem var. Til pass for folk som har null respekt for andres eiendom.

Anonymkode: 81445...bbb

Passer du på dyrene dine. at de ikke kommer seg uv inngjerdingen? Jeg gikk for noen år siden tur med hunden min, hadde fri fra jobben, min var i bånd da det tross alt var båndtvang tiden. Ikke annet enn fuglekvitter og de lydene som hører skogen til. Plutselig ut av det blå kommer det en ku og stanger meg rett ned, og gir seg ikke, og går på hunden min. Resultat? Knakk arm og 2 ribbein. Bonden som eide kua trakk bare på skuldrene. men ingen unnskyldning fra han , det var ikke merket med at det kunne være kyr der, ingen gjerder, men like herlig en ku. Den holdt på å drepe hunden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...