AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #41 Skrevet 9. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal vi se, Forfatteren bak originalboka, Candace Bushnell, er skilt og barnløs og over 50 år. Tv-serien er skrevet av homofile menn, tenkt med homofile karakterer. Kim Cattrall er skilt og barnløs. Karakteren Samantha det samme. Cynthia Nixon ble plutselig lesbisk, og har barn med sin kvinnelige partner. Miranda ble bedratt av sin langvarige partner Steve i serien. Charlotte ble jøde og fikk adopterte barn. Kristin Davis er ugift og barnløs i virkeligheten. SJP fikk barn med surrogati da hun var i slutten av 30-årene. Dette er forbudt i Norge. Anonymkode: d1ad2...a2c Ja forferdelig at Candace Bushnell greide å være sammen med samme mann i 35 år altså. Hun er 60 år og ser skambra ut. Og ny type har hun fått og. Mener du alle som er skilte ikke kan være fabolous også? Er du 16 år eller, man blir ikke plutselig lesbisk. Nixon kom ut og har vært det hele tiden. Det er og noe som heter biseksualitet, men det må du nok lese om siden du virker helt hjernedød. Elton John ble ikke plutselig homse selv om han var gift med en dame.😆 Han levde på en løgn. Tanten min gjorde og det i mange år. Var gift med en mann men det var fordi det er forventet. Hun ble ikke plutselig lesbisk,. Og hun er over 30 og fabulous! Og at man ikke kan være sexy og fantastisk selv om man har adopterte barn, er barnløs eller jøde, okei da passer du bedre inn i 1800 tallet 😍 Anonymkode: 43f6d...c62 8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #42 Skrevet 9. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ojojoj.....du vet ikke siste nytt? Eller er ikke siste nytt da men sikkert for deg. Norske menn og danske menn sin sæd er dårligst i verden og den begynner å bli dårlig allerede i 30års alderen. Den øker mye når de kommer i 40-50års alderen så menn har nok en liten biologisk klokke de og. Kvinner kan føde selv når de er 50+. Menn kan få barn selv når de er 60+ men begge to er sjeldne. Og i de fleste tilfeller der et par ikke kan få barn så er det grunnet mannens sæd. Så da vet du det. Forresten så er ost ganske godt og passer utmerket til en ikke så altfor gammel årgang. Anonymkode: 22210...27e "Dårlig" sæd betyr at avkommet blir dårligere. Kvinnene mer maskuline og løsslupne, mennene mer feminine og lettere å herse med. Du har helt rett i at de skandinaviske landene sliter mye med dette. Anonymkode: d1ad2...a2c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #43 Skrevet 9. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal vi se, Forfatteren bak originalboka, Candace Bushnell, er skilt og barnløs og over 50 år. Tv-serien er skrevet av homofile menn, tenkt med homofile karakterer. Kim Cattrall er skilt og barnløs. Karakteren Samantha det samme. Cynthia Nixon ble plutselig lesbisk, og har barn med sin kvinnelige partner. Miranda ble bedratt av sin langvarige partner Steve i serien. Charlotte ble jøde og fikk adopterte barn. Kristin Davis er ugift og barnløs i virkeligheten. SJP fikk barn med surrogati da hun var i slutten av 30-årene. Dette er forbudt i Norge. Anonymkode: d1ad2...a2c Bushnell, hvem vil ikke se ut som hun her når de blir 60, råflott! Anonymkode: 43f6d...c62 13
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #44 Skrevet 9. november 2019 Handler om å ta være på seg selv og å være litt heldig med genene. Anonymkode: a6c2d...c14
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #45 Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bushnell, hvem vil ikke se ut som hun her når de blir 60, råflott! Anonymkode: 43f6d...c62 Og hun er unntaket som bekrefter regelen. De fleste 60-åringer ser IKKE slik ut. Tror du du kan konkurrere med hennes like på datingmarkedet når du er 60? Lykke til. Anonymkode: d1ad2...a2c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #46 Skrevet 9. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Dårlig" sæd betyr at avkommet blir dårligere. Kvinnene mer maskuline og løsslupne, mennene mer feminine og lettere å herse med. Du har helt rett i at de skandinaviske landene sliter mye med dette. Anonymkode: d1ad2...a2c Vi vil ha menn som tør være både feminine og maskuline vi! Jeg har ingen jentevenner som har klagd på at norske menn er feminine men det plager tydeligvis mange menn. Lurer på hvorfor noen menn er så opptatt av hvor maskuline eller feminine andre menn er, skyldes klart usikkerhet på seg selv. Eller at man er mer interessert i menn enn kvinner? Anonymkode: 43f6d...c62 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #47 Skrevet 9. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Vi vil ha menn som tør være både feminine og maskuline vi! Jeg har ingen jentevenner som har klagd på at norske menn er feminine men det plager tydeligvis mange menn. Lurer på hvorfor noen menn er så opptatt av hvor maskuline eller feminine andre menn er, skyldes klart usikkerhet på seg selv. Eller at man er mer interessert i menn enn kvinner? Anonymkode: 43f6d...c62 Wow. Først belærer du om hvordan homofil legning fungerer, så skal du bruke "er du homo, eller" som argument? Voksent. Anonymkode: d1ad2...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #48 Skrevet 9. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kristin Davis er ugift og barnløs i virkeligheten. Kristin D har adoptert to barn og er forbilde for mange. Ambassadør for organisasjonen Oxam som jobber for å bekjempe fattigdom i Afrika. Hun er og aktiv dyreverner. Hun er fabulous, flere skulle adoptert istedetfor å få egne barn. Pen er hun og. Anonymkode: 43f6d...c62 10
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #49 Skrevet 9. november 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hun er unntaket som bekrefter regelen. De fleste 60-åringer ser IKKE slik ut. Tror du du kan konkurrere med hennes like på datingmarkedet når du er 60? Lykke til. Anonymkode: d1ad2...a2c Jeg svarte på innlegget ditt siden det virket som om du syntes alle skuespillerne i SIC pluss Bushnell var utgått på dato. Har veldig gode gener så ikke bekymret. Er gift, men skulle det blir skilsmisse når jeg er 50 eller 60 er jeg ikke redd for å date. De fleste menn på 60 ser ikke ut som modeller de heller. Anonymkode: 43f6d...c62 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #50 Skrevet 9. november 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow. Først belærer du om hvordan homofil legning fungerer, så skal du bruke "er du homo, eller" som argument? Voksent. Anonymkode: d1ad2...a2c Bruker det ikke som angrep eller som skjellsord! jeg mener det er noen menn som er veldig opptatt av å holde på så sterk machoholdning som mulig fordi de prøver å skjule at de trekker mot menn. Det var en homofil mann som snakket om dette i et intervju. Da han levde i skapet var han den første til å angripe menn han synes var feminine fordi han var så usikker på seg selv. Og ikke ville innrømme til seg selv og de rundt seg at han var homofil. Anonymkode: 43f6d...c62 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #51 Skrevet 9. november 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow. Først belærer du om hvordan homofil legning fungerer, så skal du bruke "er du homo, eller" som argument? Voksent. Anonymkode: d1ad2...a2c skrev aldri jeg trodde du er homofil. Jeg skrev noen menn. Ikke du! At det er usikkerhet som ligger bak at noen menn ser ned på menn fordi de ikke er så macho noen mener. Og noe er pga skjult legning. At du føler deg truffet av det er ikke mitt problem. Anonymkode: 43f6d...c62 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #52 Skrevet 9. november 2019 Når man ikke har så gode gener, så blir det bare værre med årene desverre, har jeg merket. 😕 Nå snakker jeg om ansiktet. Anonymkode: b05bb...4f1 1
Jr.Garcon Skrevet 9. november 2019 #53 Skrevet 9. november 2019 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler damer fra 30 og oppover ikke blir sett på som attraktive lenger på samme måte som før, at de liksom ikke er spennende lenger for menn hovesaklig pga alder. Er vi utdatert fra den alderen? Dame 31. Anonymkode: f7925...2a9 Jeg skjønner ikke hvor den oppfatningen kommer fra? Hvilke damer er det meningen at menn på 30-40 år skal være med da? De på 19 år? Damer på 30- 40+ osv. Kan selvsagt være 😍 attraktive og spennende. De vil jo være et naturlig førstevalg for jevngamle menn - som ønsker noe seriøst. 31 er jo også fortsatt ungt,man kan få barn i flere år osv osv. Så begrepet utdatert er helt malplassert. Endret 9. november 2019 av Jr.Garcon 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #54 Skrevet 9. november 2019 30 er fortsatt ungt. En attraktiv kvinne er en attraktiv kvinne. Jeg mistenker at noen skylder på alderen når de mangler oppmerksomhet. Det stemmer selvsagt at det er forskjell på 50 og 25, men at det skjer noe drastisk når du plutselig får 3 foran alderen, stemmer selvsagt ikke. I så fall ville et par av Victoria's Secrets modeller allerede vært avleggs. Anonymkode: 97e36...58b 5
herzeleid Skrevet 9. november 2019 #55 Skrevet 9. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler damer fra 30 og oppover ikke blir sett på som attraktive lenger på samme måte som før, at de liksom ikke er spennende lenger for menn hovesaklig pga alder. Er vi utdatert fra den alderen? Dame 31. Anonymkode: f7925...2a9 En er selvfølgelig ikke utdatert når en har passert 30 og det er masse menn som vil være interesserte. Samtidig er det nok gjerne slik at de fleste kvinner er på sitt mest attraktive før denne alderen, og en må nok regne med at en ikke blir sett på som like attraktiv som i sin mest attraktive alder. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #56 Skrevet 9. november 2019 Heh, Scarlett Johansson er jo over 30 og hun er jo kjempepen. Anonymkode: a6c2d...c14 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #57 Skrevet 9. november 2019 Nei. Livet har så vidt begynt da føler meg flottere nå enn i tenårene også. Anonymkode: 2d056...e20 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #58 Skrevet 9. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser de allerede har dukket opp i tråden, men forvent en flom av "Hva snakker du om? Nabodama på 71 blir da sjekket opp hele tiden!!1", og ingen fornuftige og sannferdige svar. Anonymkode: d1ad2...a2c Det er alltid noen som prøver å flykte fra virkeligheten ved å fortelle omverdenen at de aldri kommer i overgangsalderen og fortsatt er attraktive ved fylte 50.... Anonymkode: 87c6e...610
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #59 Skrevet 9. november 2019 Jeg driter en lang masj i hva menn synes om meg. Det eneste jeg er opptatt av er at jeg ikke synes menn over 40 er attraktive. Menn over 40 er for meg utgått på dato! Anonymkode: 72f4d...8b4 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #60 Skrevet 9. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ojojoj.....du vet ikke siste nytt? Eller er ikke siste nytt da men sikkert for deg. Norske menn og danske menn sin sæd er dårligst i verden og den begynner å bli dårlig allerede i 30års alderen. Den øker mye når de kommer i 40-50års alderen så menn har nok en liten biologisk klokke de og. Kvinner kan føde selv når de er 50+. Menn kan få barn selv når de er 60+ men begge to er sjeldne. Og i de fleste tilfeller der et par ikke kan få barn så er det grunnet mannens sæd. Så da vet du det. Forresten så er ost ganske godt og passer utmerket til en ikke så altfor gammel årgang. Anonymkode: 22210...27e Du tar feil i en ting. Skandinaviske menn har dårlig sæd kvalitet helt fra ungdommen av. Men har de god sæd kvalitet så kan de bli fedre i 60 -70 årene. Min venninne fikk barn med sin 60 årige mann. Nei kvinner kan ikke bli naturlig gravide ved 50 års alder. De fleste er i gang med overgangsalder da. Anonymkode: 87c6e...610 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå