Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Er damer på 30+ utdatert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, damer er i sin prime i alderen 16-29. Etter det går det bare en vei, nedover.

Anonymkode: 23e4e...486

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja, damer er i sin prime i alderen 16-29. Etter det går det bare en vei, nedover.

Ja. Nedover med fly til Thailand for deg.

Anonymkode: 89fc4...878

• Liker 8
Skrevet

Nei, mennesker blir ikke utdatert. 

Anonymkode: 487ae...77e

• Liker 2
Skrevet

Var ikke 40 det nye 30, fordi folk var så flinke å ta vare på seg selv? 

Anonymkode: 7f0ce...f3b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja. Nedover med fly til Thailand for deg.

Asiatiske damer er som oftest penere enn norske så hvorfor ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei, mennesker blir ikke utdatert. 

Anonymkode: 487ae...77e

Damer som bikker 30 blir det jo.

Skrevet

Utdatert for en snørrvalp på 20 år kanskje. Ikke for et ekte mannfolk;) Selv er jeg 32, fant en snill mann på 40😊 Tror nok ikke han hadde dumpet meg fordi vi møttes da jeg var 30 og ikke 29. Så nei, kvinnfolk utdateres vel ikke etter fylte 30! 

Anonymkode: cd87d...5c0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Herregud. Er det mulig å ha så utdaterte holdninger?  Menn blir liksom mer og mer attraktive jo eldre de blir - jo mer magen vokser - jo mindre hår de har på hodet? Dream on.

Utdaterte holdninger? Det er jo bare å se rundt deg /dere; hvor ofte blir yngre damer sammen med eldre menn og motsatt? Sistnevnte er så uvanlig at man blir «hyllet» i media når det skjer. 

Og tror du virkelig at det er håret på hodet eller størrelsen på magen det som avgjør? Det har nok i langt større grad med andre faktorer å gjøre..-  som at man har mer å tilby som partner, enn når man bare var en ung spirrevipp.

Selvfølgelig er det slik at de 5-10% mest fysisk attraktive menn i 20 årene drar damer over en lav sko. Det sier seg selv, og kan lett observeres. Men svært mange menn opplever mye større interesse når man blir eldre og får ting på stell, og det er jo ikke tilfeldig. Selvtillit, trygghet, modenhet, stødig økonomi mv er faktorer som drar damer, og som hos mange menn først kommer fra 30+ alderen

Hvorfor er det så vanskelig å forstå dette? Det er faktisk ikke sånn at det er en vinner og en taper blant kjønnene her, bare det at man «blomstrer» på ulike tidspunkt. De mannlige vennene jeg har som først ble populær senere i livet skulle selvfølgelig gjerne blitt det før, og motsatt er det nok kvinner som gjerne savner den oppmerksomheten de fikk før.

• Liker 3
Skrevet

De gamle gubbene som "Har draget" har jo ikke draget i kraft av å være fysisk eller seksuelt attraktive. Det er bare det enkle faktum at det fortsatt finnes kvinner som ikke tjener så godt i jobbene sine, og som er usikre på seg selv.

Vi kvinner som har god inntekt og selvtilliten i orden velger jevnaldrende eller yngre menn. Nettopp fordi menns utseende forfaller fra 35+

Anonymkode: bf7e6...416

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Utdatert for en snørrvalp på 20 år kanskje. Ikke for et ekte mannfolk;) Selv er jeg 32, fant en snill mann på 40😊 Tror nok ikke han hadde dumpet meg fordi vi møttes da jeg var 30 og ikke 29. Så nei, kvinnfolk utdateres vel ikke etter fylte 30! 

Anonymkode: cd87d...5c0

Ekte mannfolk i 30-40 årene foretrekker også damer under 30 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

De gamle gubbene som "Har draget" har jo ikke draget i kraft av å være fysisk eller seksuelt attraktive. Det er bare det enkle faktum at det fortsatt finnes kvinner som ikke tjener så godt i jobbene sine, og som er usikre på seg selv.

Vi kvinner som har god inntekt og selvtilliten i orden velger jevnaldrende eller yngre menn. Nettopp fordi menns utseende forfaller fra 35+

Anonymkode: bf7e6...416

Er du fortsatt lønnsmottaker som jobber for pengene blir nok også du tent på tanken om å date en mann som heller lar pengene jobbe for seg.

Om du er interessant blir et helt annet tema, er man finansielt uavhengig kan man velge og vrake og da blir damer som har bikket 30 uinteressant 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Herregud. Er det mulig å ha så utdaterte holdninger?  Menn blir liksom mer og mer attraktive jo eldre de blir - jo mer magen vokser - jo mindre hår de har på hodet? Dream on.

Jo mer formuen vokser ja 😁

• Liker 2
Skrevet

Da jeg jobbet på sykehjem for en tid tilbake, så var det en snuppe der som alle mennene ville ha. Ingen av dem var under 78 år ☺️ så nei, kvinner blir ikke utdatert. 

Anonymkode: 0d708...fab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Da jeg jobbet på sykehjem for en tid tilbake, så var det en snuppe der som alle mennene ville ha. Ingen av dem var under 78 år ☺️ så nei, kvinner blir ikke utdatert. 

Ikke helt utdatert nei. Hull er fortsatt hull, men det er nok ingen som ærlig talt foretrekker damer på 40 fremfor damer på 20 med mindre de har en fetisj.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ikke helt utdatert nei. Hull er fortsatt hull, men det er nok ingen som ærlig talt foretrekker damer på 40 fremfor damer på 20 med mindre de har en fetisj.

Tror ikke disse mennene på bortimot 80 år tenkte at hull er hull.  Dette er snakk om eldre folk. 

• Liker 3
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

men det er nok ingen som ærlig talt foretrekker damer på 40 fremfor damer på 20 med mindre de har en fetisj.

Og forresten, jeg gjør det 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Og forresten, jeg gjør det 😊

Det er en milf fetisj. Ikke noe galt med det men det gjelder for de færreste.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er en milf fetisj. Ikke noe galt med det men det gjelder for de færreste.

Nei det er det ikke. Synes unge kvinner er barnslige. 

• Liker 5
Skrevet

Kvinner er i sin beste alder i 40-åra det er da de kan nyte kropp og sex og liv

Anonymkode: d1988...bb3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.11.2019 den 11.15):

Føler damer fra 30 og oppover ikke blir sett på som attraktive lenger på samme måte som før, at de liksom ikke er spennende lenger for menn hovesaklig pga alder. Er vi utdatert fra den alderen? 

Dame 31. 

Anonymkode: f7925...2a9

Det spørs på mannen. Det finnes mange menn som ser etter noen som deg, og 31 er veldig ungt. Selv er jeg 39 og er fortsatt veldig ung. 

De mennene som syns du er for gammel eller for ung er ikke noe for deg uansett. Bruk tiden din på de riktige mennene. 

Anonymkode: d1988...bb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...