AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #61 Del Skrevet 9. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nye biler har også så mange elektroniske hjelpemidler som gjør at folk ikke vet hvordan de skal håndtere bilen når disse hjelpemidlene når grensen sin. Noen ganger så er det faktisk en fordel å skru av antispinn og stabilitetskontroll og heller ta kontrollen over bilen selv. Anonymkode: 8c17a...76c Godt poeng. Jeg hadde f.eks. ikke prøvd meg på bakken i artikkelen her uten å slå av antispinn. Det er lite hyggelig å komme nesten til topps av bakken for å oppleve at bilen plutselig er uten motorkraft fordi den spinner. Da kan det faktisk være til god hjelp å gi flat pedal og spinne seg ned til sommeren. Anonymkode: 2ce2f...a79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #62 Del Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Godt poeng. Jeg hadde f.eks. ikke prøvd meg på bakken i artikkelen her uten å slå av antispinn. Det er lite hyggelig å komme nesten til topps av bakken for å oppleve at bilen plutselig er uten motorkraft fordi den spinner. Da kan det faktisk være til god hjelp å gi flat pedal og spinne seg ned til sommeren. Anonymkode: 2ce2f...a79 Man kommer uansett lengre opp uten antispinn da man vil oppnå større fart i bakken uten antispinn. Anonymkode: 2ce2f...a79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #63 Del Skrevet 9. november 2019 Jeg tror og håper at alle de hadde vinterdekk, men bare piggfrie. Vi bor selv i området, har helt nye piggfrie vinterdekk (fra vinter fjor), sterk bil, og vi kom ikke opp i bakken i går. Eller dvs, samboeren min gjorde et halvhjertet forsøk på å kjøre for å møte meg på stasjonen men ga opp og snudde. Så jeg måtte sykle selv, men har piggdekk og det gikk helt fint. Først, du ser ikke det på videoen. men det er utrolig stigning der i bakken. Det er 100 meter stigning over 1 km vei, men i flere etapper. Og det var veldig glatt. Jeg syklet den veien på kvelden i går, da var det bare tre biler i grøfta. Men når du ser de optimistiske sjåfører.. Og han siste i liten rød bil - han så 4 stykk før ham forsøkte den bakken og feilet, men han tenker, nei men jeg klarer. Og du ser den videoen og tenker, haha for noen tosk. Også kommer du hit og leser tråden - og her er det massevis av like optimistiske karer, som sier, dette har aldri skjedd meg og min bil. 😂 Anonymkode: 91568...c7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå