Gå til innhold

"Jul i Blodfjell" sesong 2 adventskalender


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Djækklåsst skrev:

Om Jul i Blodfjell II er det ellers interessant at Dagbladet og Dagsavisen gir gode anmeldelser, mens Aftenposten slakter den og mener at den «ikke inneholder en eneste morsom scene.»

Anmelderne har fått tilgang på de sju første episodene.

Synes første episode tyder ganske bra. Den blir jo vanligvis noe amputert ettersom det går med mye tid til å forklare premissene for handlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva syntes du? Bra eller dårlig?😊

Anonymkode: 7b8a5...c9a

Veldig bra, blir en spennende serie. Alltid morsomt å se etterforskeren svein soot 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2019 den 11.24, AnonymBruker skrev:

D play app finnes til smarttv ja, hvertfall min Samsung tv 😊 andre merker vet jeg ikke

Anonymkode: 869e6...692

Åhh finner ikke appen på Samsung tv'n min. Den er fra 2017, er din av nyere dato? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nevian skrev:

Synes første episode tyder ganske bra. Den blir jo vanligvis noe amputert ettersom det går med mye tid til å forklare premissene for handlingen.

Enig i det, fin start, håper nivået holder seg, Aftenpostens anmelder ser ikke ut til å ha noen god humoristisk sans. Men vi får se, tidlig ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de to første episodene nå, morsomt, spennende og veldig lovende! Gleder meg skikkelig til resten! Og jeg hadde veldig høye forventninger. 

Anonymkode: 1e848...8db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor heter både Svein og Nanna Soot til etternavn? Gjorde de det i første sesong også, eller? Er de gift nå liksom? Husker ikke 😅

Anonymkode: 28c01...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rosewood skrev:

Hahaha Svein er så løk 😂 Digger det 😁

Digger det jeg også! 😂🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor heter både Svein og Nanna Soot til etternavn? Gjorde de det i første sesong også, eller? Er de gift nå liksom? Husker ikke 😅

Anonymkode: 28c01...f8f

Er de ikke i slekt da? Eller husker jeg helt feil.`?

Anonymkode: 5b490...7bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er de ikke i slekt da? Eller husker jeg helt feil.`?

Anonymkode: 5b490...7bd

De er i slekt ja 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 14.09.2019 skrev:

Handlingen/twisten fra første sesong var jo på en måte tatt ut i fra "And then there were none" av Agatha Christie. Lurer på om de også i årets sesong stjeler handlingen fra en kjent forfatter, som Stieg Larsson.  

Du «lurer» på det? Du vet da godt at det til dels blir en parodi på Menn som hater kvinner av Stieg Larsson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor heter både Svein og Nanna Soot til etternavn? Gjorde de det i første sesong også, eller? Er de gift nå liksom? Husker ikke 😅

Anonymkode: 28c01...f8f

Alle fra første sesong var i familie, og alle het Soot til etternavn. Første sesong gikk jo ut på at gamle, døende Conrad skulle gi hele arven sin til den/de som ble hos han fra 1.desember til julaften, slik at han hadde noen å feire julaften med. Den/de som holdt ut hele desember, fikk arven, mens de som dro før tiden ikke fikk én krone. Så begynte drapene for å rydde unna de andre arvtakerne.  

Anonymkode: 8bc31...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle fra første sesong var i familie, og alle het Soot til etternavn. Første sesong gikk jo ut på at gamle, døende Conrad skulle gi hele arven sin til den/de som ble hos han fra 1.desember til julaften, slik at han hadde noen å feire julaften med. Den/de som holdt ut hele desember, fikk arven, mens de som dro før tiden ikke fikk én krone. Så begynte drapene for å rydde unna de andre arvtakerne.  

Anonymkode: 8bc31...d1f

Åja, stemmer 😆😅

Anonymkode: 28c01...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.11.2019 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Hvor får man sett sesong 1?

Anonymkode: 3fce3...1bd

YouTube 

Anonymkode: b27f0...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor drepte ikke morderen Nanna? Hun bidra jo ikke til julestemning og morderen drepte vel alle de som ikke koste seg og bidro til god stemning? Ble Konrad drept?

Anonymkode: b27f0...e3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor drepte ikke morderen Nanna? Hun bidra jo ikke til julestemning og morderen drepte vel alle de som ikke koste seg og bidro til god stemning? Ble Konrad drept?

Anonymkode: b27f0...e3a

Jeg tror Nanna ikke ble drept fordi Putti skjønte kanskje at hun ikke hengte helt med sosialt. Kanskje Putti ville prøve å omvende Nanna, få henne til å kose seg? Konrad ble ikke drept, dersom jeg husker riktig.

Anonymkode: 7b8a5...c9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor drepte ikke morderen Nanna? Hun bidra jo ikke til julestemning og morderen drepte vel alle de som ikke koste seg og bidro til god stemning? Ble Konrad drept?

Anonymkode: b27f0...e3a

Fordi Nanna ikke bevisst ikke bidro med julestemning, hun bare klarte ikke å kose seg og dermed hadde vanskelig for å skape julestemning.

Anonymkode: e24c9...48f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Finn Stålesen= Ståle Finnsnes.... den arrogante etterforskeren som fremsto meget dårlig i serien "hvem drepte Birgitte Tengs". Tatt på kornet. 

Anonymkode: 6e74a...d14

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Finn Stålesen= Ståle Finnsnes.... den arrogante etterforskeren som fremsto meget dårlig i serien "hvem drepte Birgitte Tengs". Tatt på kornet. 

Anonymkode: 6e74a...d14

Jeg syns det var noe kjent med navnet, men klarte ikke å plassere det! TAKK 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...