Gå til innhold

Å snakke høyt i telefonen på offentlig transport


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Det verste jeg har opplevd var tre damer på vei på byen som satt og utleverte svært intime detaljer om navngitte personer i denne stilen:

Tuppehøne: Jeg fikk clamydia av Frank Larsen.

Babe: Jeg også, tro om nye damen Linda Beate Olsen, vet dette?

Berte: Glad jeg aldri har vært på Frank Larsen altså. Hvem er Linda Beate da?

Babe: Hun bor i Trallalavegen, i Åsane. Tuppehøne hun ligner på deg asså.

Osv ...

 

Jeg kjente at jeg rødmet og da jeg gikk av fikk jeg et megetsigende blikk av de som satt rett foran disse tre - de hadde også fått med seg detaljene i "Frank Larsens" sex liv.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er ekstra irriterende når folk som i utgangspunktet snakker høyt i telefonen på toget, begynner å snakke enda høyere og omtrent skriker inn i telefonen fordi det er dårlig dekning langs toglinja her.

Tenåringsjenter som baksnakker andre jenter på telefon er også jævlig plagsomt. Hold kjeft. Jeg blir fysisk uvel av å høre dere være ordentlig stygge mot folk og si "liksom", "oh my god", "serr" og "herreguuud" hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2019 den 23.12, Sessan_ skrev:

Enig i at dette er ille. Irriterer meg også grenseløst over de som snakker med folk på høyttaler i offentligheten. Tviler sterkt på at den de snakker med vet at «hele verden» får med seg alt de sier. Jeg hadde i hvert fall blitt sykt provosert hvis det viste seg at noen jeg snakket med, hadde meg på høyttaler så hele bussen kunne høre alt jeg sa, uten å avklare dette med meg først. (Og hadde de forsøkt å avklare dette først så skulle de fått høre det...)

Helt enig! Virker som om noen er inspirert av div Kardashian reality hvor de har tlf samtaler på høytaler pga TV kamera, men ingen grunn for at vanlige folk skal sitte å prate med folk på høytaler offentlig. 

Anonymkode: ed0d3...2b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...