Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Jeg leser alle de "vanlige" dagbøkene, så jeg er oppdatert, men jeg glemmer meg og legger ikke igjen spor...:rodme:

Samme her, leser, men skriver ingen hilsen. *føle seg veldig skyldig* :sjenert:

Så dumme sko du har forresten. Jeg har selv et par støvletter som samboeren min overtalte meg til å kjøpe. Jeg eeeelsker dem, men dessverre er de svært uegnet til shoppingturer og andre aktiviteter som krever at jeg bruker bena en del. Gnagsår og hva verre er. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, i dag skulle jeg på spinning, men sovnaaa. I går skulle jeg på spinning fordi jeg på mandag fant ut at jeg skulle heller gå i går. Men jeg hadde glemt at i går kom jo Ninakanin. :klaske:

Hm.

Jajaaaa, kan ikke ALLTID være så supersunn og fornuftig :ler:

Koselig i går da, med kaninen på besøk, selv om hun satt og trippet på kanten av setet. Men fikk melding i dag da de reiste, alt hadde gått etter planen så langt, og M hadde ingen peil på hvor de skulle :tommel:

Ble ikke ferdig før kvart over fire i dag på skolen. Trodde jeg skulle bli fort ferdig for pasienten hadde vært inne tidligere og påbegynt en rotfylling. Så jeg trodde jeg bare skulle klæshje nedi litt rotfylling og tadaaa!! Men så var instruktørene UMÅTELIG pirkete i dag, så jeg måtte ta ørten røntgenbilder før jeg fikk fortsette. Sikker på at den mannen der lyser i mørket i dag :ler:

Så da jeg kom hjem jeg var jeg helt utslått og da ble det en middagshvil som endte opp med soving til kvart over syv. Da jeg liksom skulle på spinning.

Ble KG i stedet :ler:

Og så vil jeg vil ha biiiiiil, drittlei av bussen asså! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om røntgen, det er faktisk litt gøy å ta, for det er så mange dårlige vitser du kan bruke :ler:

Sånn som hvis jeg må ta mange bilder: Du kommer nok til å lyse i mørket i dag, eller du blir nesten litt radioaktiv av alle disse bildene.

Eller hvis jeg tar vanlige bilder i sidesegmentene, sånn vanlig oversiktsbilder som en som regel tar ved vanlig karies-undersøkelse så sier jeg ofte: Smiiiiiil! Eller say cheeeese! Eller huske å smile fint da, så vi får med tennene på bildet ;)

Noen ganger tar vi bilder av alle tennene, noe som til sammen blir 14 bilder. Da kan en påpeke at en får hvertfall fine familiebilder! :ler:

Hvis det er litt yngre pasienter sier jeg, før jeg trykker på knappen: Fire in the hoooole!! :ler:

:sjenert:

Perfekt syssel for meg og min tørre humor :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Note to self: Aldri sove så lenge på ettermiddagen mer! Jeg er jo ikke trøtt en plass, men burde egentlig tuttle meg i seng, siden jeg skal opp halv syv i morgen igjen....

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en fantastisk tannlege. Jeg hadde vært overlykkelig om jeg hadde en tannlege som kunne fjolle og spøke litt, da blir liksom ikke hele situasjonen så skummel og ekkel lenger. Tannlegebesøk er jo ikke akkurat det beste man vet. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til og bli verdens morsomste tannlege. Kombinert med verdens flinkeste. :kose:

I alle fall ingen som behøver lystgass når de kommer til deg. :ler:

Jeg vil også ha en sånn tannlege. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø:

Burde jeg egentlig vært 43 år? Huh?

:overrasket: Har jeg gammel humor....? :sjenert:

Du har sånn søt og uskyldig humor. :ler: Ingen blir fornærmet av en tørr vits, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! Kan ikke for det, men jeg har en mistanke om at jeg fjoller en del når jeg har den rette typen pasienter i stolen :ler:

Det tror jeg gjør godt for pasienten, de slapper nok mye mer av da. De fleste går jo til tannlegen fordi de må ;)

Jeg har også en hærlig tannlege som prater og tuller i sett sett. Han er så koooos :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mja, verdens beste humor, den var nå litt drøy syns jeg :ler:

Eeeenivei...Fredag i dag, og egentlig fri, men jeg må tuttle meg bort på skolen likevel. Må lage et gebiss, for tenk! :Hehe:

I går var en grei dag, jeg har hatt en pasient som jeg har hatt i stolen sikkert en gang hver uke siden november for å lage en stor bro. Første gang jeg lager bro og den er på ikke mindre enn fem ledd *stolt*

Men det har tatt lang tid, og det ble mye kluss med tanntekniker, arbeidet ble sendt mye frem og tilbake, ting passet ikke og styyyyr og stell.

Så i går var jeg jeg klar for nest siste trinn i behandlingen; å sementere fast broen midlertidig. Det har vi visst fått beskjed om. Men så kommer en tannlege og skal godkjenne dette og sier at prepareringene mine var så bra, kanttilslutningen var så bra, og i det hele tatt, han skjønte ikke hvorfor jeg ikke kunne sementere den fast permanent!

Årh, med fare for å høres nerd ut, jeg hadde så lyst til å bare hyle og juuuuble!!

Så utrolig deilig å bli ferdig med den broen, altså, og all ære til en supertålmodig pasient. Han ble jo kjempefornøyd, ga meg til og med en klem :ler:

Tok meg selv i å smådanse og nynne for meg selv når jeg ryddet etter pasienten hadde gått, og lo litt over medstudentene som hadde den "æshj-jeg-får-det-ikke-godkjent-i-dag-heller-minen". Tålmodighet er en VIKTIG faktor i tannlegeyrket har jeg funnet ut :ler:

Men ja, sånn ellers, lite å fortelle, Haha! :lol:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, jeg hadde den store hilse-på-pusekatt-dagen i går!

Først fikk jeg hilse på naboens flotte, store, røde Main coon. Naboen som tilfeldigvis også en en instruktør på skolen :ler:

De var ute og luftet beistet. Og jeg på inrømme...Jeg er HÅPLØS!! Jeg har vært klar for en skogkatt, sånn en gang i fremtiden, men nå...Huff, Main coon: here I come!

Den var skikkelig flott, laaahaaang hale som han viftet litt med sånn helt ytters på spissen når han gikk, store flotte poter akkurat som en løve, og han hadde lange tufser i øret akkurat som en gaupe. Og så kom han bort og hilste på meg i form av å gni hodet mot hånda mi :hjerte:

Så kom jeg hjem, og inn til mine to knaller. :ler:

Så kjørte vi til Ninakanin, måtte se til krekene hennes. Så der har vi to katter til.

Men før vi gikk inn så satt det en liten, rund helsvart huskatt og ventet på oss på et steingjerde. Den kom også bort og hilste på, sånn gni seg opp etter hånda :ler: Skikkelig god bollekatt!

Så kom vi inn i gangen, og der var ingen andre enn kompisen til den svarte katten! Han kom også bort og hilste høflig før han spurta i full fart innover i gangen :ler:

Ikke mindre enn 7 pusefjotter fikk jeg hilst på i går! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant bilde av main coonen til naboen forresten! Her er han jo bare en liten kattunge da, men likevel:

N y d e l i g!

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Nååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh! :hjerter:

Sååååååååååååååååååååååååååååååååååå søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøt!

Jeg har så lyst på, men er så allergisk... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...