Sniglå Skrevet 17. februar 2006 #1661 Del Skrevet 17. februar 2006 Nå koooosemoseoverdoser jeg meg med smågodt, LOST og snart en ny episode Frustrerte fruer. Det ligger 3 stk slappe gutter i hver sin sofa her, to av rasen pusefant og en av rasen samboer Fikk oss en tur ut også i dag. Prøvde å kikke etter noen bukser, men ga opp etter første butikken som ikke hadde lange nok. En må være skikkelig motivert for å finne lange bukser *sukk* Men så fikk jeg meg en tur i solarium, en ny duk og tre nye skåler. To små og en stor, sånn til snop og chips og sånn. Fine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. februar 2006 #1662 Del Skrevet 17. februar 2006 Lekre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. februar 2006 #1663 Del Skrevet 17. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 17. februar 2006 #1664 Del Skrevet 17. februar 2006 Så effektiv du har vært i dag da! Vi også skal kose oss med LOST nå snart, deilig at pausen i USA er ferdig Kos deg i hælga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. februar 2006 #1665 Del Skrevet 17. februar 2006 De har fine bukser i lengde 36 hos Victorias Secret, men det er så dyrt å bestille fra USA. Jeg har lyst på masse derfra, f.eks. denne: http://www2.victoriassecret.com/commerce/a...RZZZ&rfnbr=2803 Jeg liker at buksene er litt trange øverst og så vil jeg ha sleng nederst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. februar 2006 #1666 Del Skrevet 17. februar 2006 Ja, den var fiiiin Jeg liker ikke for mye sleng da, men litt bootcut er ikke å fornekte Nei, nå vil jeg snart ha ei ny bukse altså, jeg rydda jo klesskapet mitt for ikke så lenge siden, og endte opp med 14 par bukser i Fretex-containeren! Liker IKKE at jeg har god plass i buksehylla mi lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. februar 2006 #1667 Del Skrevet 17. februar 2006 Og så har jeg alltid hatt lyst på sånne bukser, litt vide, med snøring nederst og med store lommer på. Men de er UANSETT alt for korte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. februar 2006 #1668 Del Skrevet 17. februar 2006 Iiiih!! For noen tynne bein!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. februar 2006 #1669 Del Skrevet 17. februar 2006 Men likte den cargo panten! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. februar 2006 #1670 Del Skrevet 17. februar 2006 Iiiih!! For noen tynne bein!!! ← Jah... der har slankekuren gått litt for langt, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. februar 2006 #1671 Del Skrevet 18. februar 2006 "Begge øya spretter ut. Ånei, tenker Arne, jeg ser ikke ut!" God morgon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. februar 2006 #1672 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Oi! Har det vært helg? :klø: Denne helga har jo gått superfort! Lørdag var en laaaaang dag. Opp og stå kvart over seks, utstilling hele dagen til klokka seks, hjem til en leilighet hvor sambo hadde vært flink og vasket og ryddet... ... plasser hvor det ikke synes (det vil si inni dusjen, på altanen, vinduet på kjøkkenet, støvsuget under putene i sofaen, vasket inni ovnen og peisen, and so on. Greit nok det, det er jo plasser det skal vaskes, men det er jo ikke det folk ser ) Så da hadde jeg tre kvarter på å rydde kontoret, rydde kjøkkenet, tømme oppvaskmaskinen, brette tøy som lå i sofaen, re senga, rydde på badet OOOOG stelle meg til fest! DA var jeg stressa da. Jeg hadde akkurat lagt fra meg rouge-kosten da de første folkene velta inn døra Men så kunne jeg endelig slappe litt av, drikke vin og kose meg med koselig selskap. Det var kjempegøy :-D Og forresten, puseknottene fikk hver sitt sertifikat på utstillingen og Tommy ble nominert videre til panel. Men ble slått av en Rex da det stod om BiS'en, men det ble nå hvertfall spennende På vei hjem fra byen på lørdag...tror dere ikke den en tåa gnaget seg inn i den andre igjen? Våkna opp på søndag med den ene tåen dekket av inntørka blod. Æsjh! Teite sko. "Kjempefine-og-elegante-men-helt-forjævlige-sko" Men det er det så fint vær i dag!! Sol og blå himmel, og helt vindstille, I luv it! Endret 20. februar 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1673 Del Skrevet 20. februar 2006 Fantastisk vær her også i dag. Knallblå himmel, sol og glitrende snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. februar 2006 #1674 Del Skrevet 20. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. februar 2006 #1675 Del Skrevet 20. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 21. februar 2006 #1676 Del Skrevet 21. februar 2006 Og så har jeg alltid hatt lyst på sånne bukser, litt vide, med snøring nederst og med store lommer på. Men de er UANSETT alt for korte. ← Enig Du, snuppis, gleder meg til ikveld!!! Endelig litt snegletid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #1677 Del Skrevet 22. februar 2006 Halloen snuppa. Det hørtes ut som en fin helg. Litt artig med ryddinga til sambissen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 22. februar 2006 #1678 Del Skrevet 22. februar 2006 *oppdatere seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. februar 2006 #1679 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg er bare så dårlig på dagbok-besøk for tiden. *skjerpe seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 22. februar 2006 #1680 Del Skrevet 22. februar 2006 Det er jeg også Jeg leser alle de "vanlige" dagbøkene, så jeg er oppdatert, men jeg glemmer meg og legger ikke igjen spor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg