Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Nå koooosemoseoverdoser jeg meg med smågodt, LOST og snart en ny episode Frustrerte fruer. Det ligger 3 stk slappe gutter i hver sin sofa her, to av rasen pusefant og en av rasen samboer :ler:

Fikk oss en tur ut også i dag. Prøvde å kikke etter noen bukser, men ga opp etter første butikken som ikke hadde lange nok. En må være skikkelig motivert for å finne lange bukser *sukk*

Men så fikk jeg meg en tur i solarium, en ny duk og tre nye skåler. To små og en stor, sånn til snop og chips og sånn.

Fine?

post-6726-1140206304_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den var fiiiin :) Jeg liker ikke for mye sleng da, men litt bootcut er ikke å fornekte :ler:

Nei, nå vil jeg snart ha ei ny bukse altså, jeg rydda jo klesskapet mitt for ikke så lenge siden, og endte opp med 14 par bukser i Fretex-containeren! Liker IKKE at jeg har god plass i buksehylla mi lenger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Har det vært helg? :klø:

Denne helga har jo gått superfort!

Lørdag var en laaaaang dag. Opp og stå kvart over seks, utstilling hele dagen til klokka seks, hjem til en leilighet hvor sambo hadde vært flink og vasket og ryddet...

... plasser hvor det ikke synes :roll:

(det vil si inni dusjen, på altanen, vinduet på kjøkkenet, støvsuget under putene i sofaen, vasket inni ovnen og peisen, and so on. Greit nok det, det er jo plasser det skal vaskes, men det er jo ikke det folk ser :sur:)

Så da hadde jeg tre kvarter på å rydde kontoret, rydde kjøkkenet, tømme oppvaskmaskinen, brette tøy som lå i sofaen, re senga, rydde på badet OOOOG stelle meg til fest!

DA var jeg stressa da. Jeg hadde akkurat lagt fra meg rouge-kosten da de første folkene velta inn døra :ler:

Men så kunne jeg endelig slappe litt av, drikke vin og kose meg med koselig selskap. Det var kjempegøy :-D

Og forresten, puseknottene fikk hver sitt sertifikat på utstillingen og Tommy ble nominert videre til panel. Men ble slått av en Rex da det stod om BiS'en, men det ble nå hvertfall spennende :)

På vei hjem fra byen på lørdag...tror dere ikke den en tåa gnaget seg inn i den andre igjen? Våkna opp på søndag med den ene tåen dekket av inntørka blod. Æsjh!

Teite sko. "Kjempefine-og-elegante-men-helt-forjævlige-sko" :ler:

Men det er det så fint vær i dag!! :hoppe: Sol og blå himmel, og helt vindstille, I luv it!

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
Og så har jeg alltid hatt lyst på sånne bukser, litt vide, med snøring nederst og med store lommer på. Men de er UANSETT alt for korte.  :tristbla:

Enig :sur:

Du, snuppis, gleder meg til ikveld!!! :hoppe:

Endelig litt snegletid :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg også :sjenert:

Jeg leser alle de "vanlige" dagbøkene, så jeg er oppdatert, men jeg glemmer meg og legger ikke igjen spor...:rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...