@lfa Skrevet 20. oktober 2005 #941 Del Skrevet 20. oktober 2005 Må i alle fall finne meg en ny tannlege snart. Han jeg går til nå, begynner og bli gammel... Foressten, er det mulig og tolke røntgenbilder feil? Da jeg måtte trekke visdomstann og min faste tannlege var på ferie, sa hun jeg var hos at jeg sikkert snart måtte trekke en visdomstann til for den var det et stort hull i. Min faste tannlege sier at det ikke er hull der. Er det rart man kan bli skeptisk til tannleger? Ellers så synes jeg ikke den kan du sende kinakålen, var spesielt merkelig. Hallo? Det er snakk om en kanin og en snigle. Det er jo sånt dere spiser! Det merkelige her er jo at samboeren din også deltok i dette. Men han er kanskje en skilpadde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. oktober 2005 #942 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ja fytti Sniglå, jeg ante virkelig ikke at snegler bråker så jææævlig når de spiser kål!!! Jeg er jo kanin, skulle jo tro det var jeg som sto for bråket!!! Fyttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Men kål? Det er jo salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. oktober 2005 #943 Del Skrevet 20. oktober 2005 Men kål? Det er jo salat. ← Ja, hvorfor heter det kål, når det er salat egentlig?!?! Nå har vi sett episode 5 av Lost. Oooohhh! Sier jeg bare!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. oktober 2005 #944 Del Skrevet 20. oktober 2005 Må i alle fall finne meg en ny tannlege snart. Han jeg går til nå, begynner og bli gammel... Foressten, er det mulig og tolke røntgenbilder feil? Da jeg måtte trekke visdomstann og min faste tannlege var på ferie, sa hun jeg var hos at jeg sikkert snart måtte trekke en visdomstann til for den var det et stort hull i. Min faste tannlege sier at det ikke er hull der. Er det rart man kan bli skeptisk til tannleger? ← Det er mulig å tolke feil ja...Men det der hørtes rart ut. At den ene tannlegen sa det var et stort hull, mens den andre sa det ikke var i det hele tatt. Hadde vært mer forståelig dersom det var snakk om f.eks et lite hull og kanskje ett litt større hull. Hvis du skjønner. Men var det det samme røntgenbildet de så på da? For det kan se litt forskjellig ut etter hvor høy eksponering er, vinklingen og så videre. Og sa ikke du at den vanlige tannlegen begynner å bli litt gammel? Ikke at jeg antyder noe altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. oktober 2005 #945 Del Skrevet 20. oktober 2005 Kan kanskje være noe med alderen, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. oktober 2005 #946 Del Skrevet 20. oktober 2005 Samme skjedde med meg faktisk Dro til tannlegen tidlig på sommeren for å se over tennene, og ferievikaren fortalte at jeg hadde et stort hull i en jeksel. Jaja, tenkte jeg, og bestilte en ny time for å komme en uke senere. Da var min vanlige tannlege tilbake, og han kunne fortelle meg at han fant ikke noe hull Verken på rønkenbildene eller i tanna :grine2: Merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. oktober 2005 #947 Del Skrevet 20. oktober 2005 Kanskje det er noe med vikarer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 20. oktober 2005 #948 Del Skrevet 20. oktober 2005 på søta!!! GOOOD HELG :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. oktober 2005 #949 Del Skrevet 21. oktober 2005 Goooood heeeelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 22. oktober 2005 #950 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Hoi hoi!! God helg alle sammen!!! Nå har jeg nettopp sett på et program som vi har lasta ned, UFO's the hidden evidence! Uhuuu!! Jeg eeeelsker slike programmer, sånne ordentlige programmer der de tar opp fakta og analyserer i hytt og dynevær Tror sambo ble litt imponert over kjæresten sin når jeg sa at de helt sikkert kom til å snakke litt om stealth og aurora, og når de faktisk gjorde det. Kanskje jeg har sett litt for mye på sånne programmer... Spennende er det hvertfall I går var jeg til linsekontroll ja, hadde heldigvis ingen sår på øyet denne gangen, selv om jeg ikke har vært så flink å kutte ned på linsebruken. Men til gjengjeld så lå jeg på vippen til å gå opp enda en styrke. Og jeg som måtte opp et hakk allerede for et halvt år siden!! Og så ble jeg litt rar når han skulle kikke inn på øyet med sånn lys, plutselig følte jeg bare for å le. Synes det bare var så komisk! Kan egentlig ikke si hva det var som var så morsomt, men jeg sleit skikkelig med å ikke le. Så tenkte jeg; Tenk hvis jeg ler nå, så kommer han til å spørre om hva det er, så kan jeg ikke si hvorfor! Så synes jeg det også var komisk, så ble det bare enda vanskeligere å ikke le! :grine2: Jeg lo ikke da Såååå etterpå deeet, dilla jeg litt rundt på storsenteret og venta på at Ninakanin skulle bli ferdig hos frisøren, kjøpte noen bøker, som jeg ikke får tid til å lese før om lenge. Jeg elsker bøker, kjøper massevis, men jeg har jo aldri tid til å lese de! Hvis jeg begynner på en nå, så kommer jeg bare til å få dårlig samvittighet for at jeg ikke leser fagbøker i stedet.... Så drakk jeg kaffi, og Ninakanin spiste litt på kafe, så dilla vi litt til før hun måtte gå. Så da tusla jeg hjem :smile: På kvelden så kose jeg og sambo oss med taco og vin. Og så så vi Charlie og sjokoladefabrikken mens vi spiste masse sjokolade Stakkars Willy, DEN grusomme reguleringen da! Og den skumle mannen som tannlege! Er det rart folk får tannlegeskrekk!?! Men han var jo egentlig snill da!!! Så planen ellers i dag er trening, vaske klær, litt mer lesing (leste en artikkel på morgenkvisten om klassifiseringer av periodontale sykdommer), og så blir det kanskje kino i kveld med sambo. En rolig helg med andre ord! til Saeria, Seroxata, @lfa og Lille ballerina! Endret 5. mai 2006 av Pheps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. oktober 2005 #951 Del Skrevet 22. oktober 2005 Kos deg i helga. Selv har jeg mamma på besøk, så det blir ingen sprell. Men det er da kos å ha a mor hos seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2005 #952 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg elsker bøker, kjøper massevis, men jeg har jo aldri tid til å lese de! Slik er jeg også. Har en masse bøker jeg så gjæææærne skulle lest men jeg har ikke tid. Også tror jeg studiene blir sjalu hvis jeg koser med en av disse bøkene som bare står til pynt i hylla mi Men man blir jo pensjonist en dag, sant? Håper du får en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. oktober 2005 #953 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Jeg har også MASSE bøker som jeg så gjerne skulle lest... Nå er ikke jeg student, så jeg slipper å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke leser pensum, men hva er det jeg leser... jo, blader!! Jeg er ikke helt frisk der... jeg skal helst kjøpe alle bladene i butikken, men jeg rekker da ikke å lese dem Ligger ca. en måned på etterskudd med de fleste... Ja, ja... Og du Sniglå... apropos tannlege... Jeg skvetter litt til bare jeg hører det ordet, for vet du hva? Jeg har ikke vært hos tannlegen siden i 1997 Da - i 1997 - fikk jeg tryglet meg til å vente til året etter med å trekke en visdomstann som ligger for tett inntil jekselen ved siden av. Tannlegen (som elsket å trekke tenner...) gikk med på dette under tvil. Det som var problemet, sa han, var at det ville bli hull i jekselen fordi de lå så tett sammen. 1998 kom, men da ble Ephemera syk. Jeg fikk det de kaller virus på balansenerven, var veldig hardt angrepet, var sykemeldt i nesten 2 år og tilbringte det meste av tiden på sofan - kjempesvimmel!! Innkallelsen fra tannlegen kom jo, men jeg måtte ringe og forklare at jeg ikke kunne komme. De skulle sende ny innkallelse om en måned. Jeg og tannlegedama ble ganske godt kjent etter hvert... Hver gang måtte jeg ringe og si at nei, jeg var fremdeles ikke frisk. Og så en dag sluttet innkallingene å komme Hadde de gitt opp at jeg skulle bli frisk? Hadde jeg falt ut av systemet? Ikke vet jeg... Det som er sikkert, er at jeg ikke ringer tannlegen og "melder meg" frivillig.... Bør kanskje gjøre noe med det snart.... Ha en kjempekos lørdag! Endret 22. oktober 2005 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 22. oktober 2005 #954 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hei Ephemera!! Det er lenge siden det! Men merker du noe ubehag i "visdomstannområdet" da? Og hvor gammel er du? For de sier vel, tror jeg da, skal ikke være for sikker her, at dersom du er over 30 så vil den tannen ikke komme opp uansett... Men jeg har noen slike skråstilte tenner jeg også. Har tatt den ene, men kvier meg for å ta den andre...Må liksom bruke ei uke på å komme meg igjen, har ikke tid til slikt! Nå er sneglen meeeeett.... Vi skulle jo egentlig på kino i dag, men etter litt ( ) så ble vi så sløve....Så da ble det en kaffe mocca hver, så kjøpte vi fire DVD'er og så kokkelerte vi litt pepperbiff og fløtegratinerte poteter.... Så nå har vi sett den ene DVD'en...Top Gun! Den yngre utgaven av Tom Cruise er jammen ikke feil, hadde han bare vært litt høyere så hadde han vært ganske så nær heltedefinisjonen vår Nå skal jeg trille litt rundt på KG tenker jeg..... ååååhhh..mageeeen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. oktober 2005 #955 Del Skrevet 22. oktober 2005 Eg og vil ha , men mannen er i 30 års lag, og mamma er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. oktober 2005 #956 Del Skrevet 22. oktober 2005 Skjønner hva du mener med bøker ja! Jeg eeelsker bøker, og det er direkte farlig å logge seg på Amazon. Jeg har til enhver tid minst 20 bøker som venter på å bli lest, rekker ikke å lese før nye blir kjøpt. Noen av de beste bøkene er de jeg bare detter over mens jeg snuser rundt i hyllene. :-D God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 23. oktober 2005 #957 Del Skrevet 23. oktober 2005 :lese: :icon_neutral: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. oktober 2005 #958 Del Skrevet 23. oktober 2005 Bare innom og leser Hatt en fin søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. oktober 2005 #959 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Da er jeg god og varm i kroppen, nettopp tatt en varm dusj. Det var så fint vær i Bergen i dag, at jeg og sambo fant ut at vi skulle ta en joggetur. Det var skikkelig kaldt, men det var en fin tur. Vi jogget rundt Tveitevannet, eller rettere sagt, jeg jogget rundt der, mens sambo jogget halve før vi skilte lag. Han jogget videre til treningsstudio for å trene litt styrke. Jeg har så syk gangsperr etter trening i går, at jeg tror styrke på meg i dag hadde vært mer eller mindre nytteløst I dagtidlig så vi Flight Plan, den nye med Jodie Foster. Det var egentlig den vi skulle se på kino i går...så da lasta vi den ned i stedet... Men uansett, det var helt okei. Ikke sånn superbra, men grei film å sløve til :smile: Nå snart kommer Ninakanin, vi skal se SpongeBob! Da jeg spurte etter den i går på butikken så bare flirte han bak disken av meg, og sa at ja, den hadde de. Og når jeg kikket opp på sambo og spurte fint om vi kunne kjøpe den også, som om jeg var en liten unge eller noe, så så jeg han hadde litt større problemer med å holde seg alvorlig Han bak disken altså, sambo er vant til at jeg skaper meg av og til Åja! Jeg fikk sms av mamma i går, de hadde vært på katteutstilling i helga! Josefine fikk sin femte Best in Show, så nå er hun Junior Vinner (JW)!!! Og Oliver fikk sitt...tja..ørtende cert, så han ble Grand International Champion (GIC)!!! Så stolt atte Her er de begge to, Oliver er han som er sølvfarga, Josefine er sjokoladebrun :smile: Og når vi snakker om katter...Jeg har fått min personlige (eller kattsonlige) håndklevarmer Da jeg kom ut av dusjen nå nettopp, så hadde de revet ned håndkle og lagt seg pent oppå begge to. De bare kikket dumt på meg da jeg åpnet dusjdøra! Men, de har kommet i trassalderen tror jeg. Ting de VET de ikke får lov til prøver de seg på hele tiden. Og da mener jeg H E L E tiden. Synes både jeg og sambo skriker NEEEI!! omtrent hvert andre minutt! Som f.eks det å kvesse klørne på sofaen.... De stiller seg opp i rett posisjon, prøver seg forsiktig mens de kikker bort på deg, og hvis du sier nei, så øker de bare tempoet, som om de tenker at jeg rekker litt kloring til nå, hvis jeg bare forter meg Så først når du reiser deg og skal til å dytte de vekk, DA hopper de ned og later som ingenting. Håper det går over, slitsomt å bli testa hele tiden. Nei, nå er jeg tørst! :lese: :icon_neutral: ← Lest en skummel bok i natt, Vindel? Endret 23. oktober 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. oktober 2005 #960 Del Skrevet 23. oktober 2005 Bare innom og leser Hatt en fin søndag? ← Hei! Der var jo du også! Ja! Kjempefin søndag, tatt det stor sett rolig, sånn jeg liker det Er ikke du på jobb eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg