Gjest Vindelspev Skrevet 31. oktober 2005 #1001 Skrevet 31. oktober 2005 Menneh.... jeg har alltid hatt lyst på sånn deilig shiinamat man ser i amerikanske serier og sånt. Sånn i hvite esker, masse nudler og nammenam. Skuffelsen var STOR da jeg endelig hadde sulla meg til og kjøpe fra Kinaxpressen, og det jeg fikk var ihjælfritert kjøtt... På Deli de Luca har de sånn som jeg alltid har forestilt meg at god kinamat skal være; stekte nudler og grønnsaker og biff og sånn. Uten at biffen er ekkelfritert. Til og med i sånn søt lita eske! Men om det egentlig er kinamat er jeg neimen ikke sikker på.......
Lille Ballerina Skrevet 31. oktober 2005 #1003 Skrevet 31. oktober 2005 Kebab er et aller tiders diskusjonsemne
Lille Ballerina Skrevet 31. oktober 2005 #1005 Skrevet 31. oktober 2005 Vi kan diskutere kebab og politikk så blir det litt mer "important"..
Gjest Vindelspev Skrevet 31. oktober 2005 #1006 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg venter fortsatt på svar om hva som er ordentlig shinamat!
Ephemera Skrevet 1. november 2005 #1007 Skrevet 1. november 2005 Rullekebab er kebabkjøtt og salat og sånn som er lagt langs midten av en stor tynn rund lefsesak. Så brettes endene inn, og det rulles. En stor wrap med kebabsnadder i på en måte. Hele saken rulles inn i alufolie for å holde på varmen, og for å lette spiseprosessen. ← Å ja!!! Hiver meg på kebab-debatten her jeg også Hei, forresten, Sniglå! Rullekebab er det beste jeg vet!! Eller kanskje det er likestilt med pizza... jeg vet ikke... I alle fall er det supegodt!!! Jeg liker best rullekebab med kylling, jeg da, og det er et sted her i byen som har verdens beste!! Spiste det på lørdag og nå fikk jeg veeeeeeeldig lyst på det igjen...
Saeria Skrevet 1. november 2005 #1008 Skrevet 1. november 2005 Caro Amore er de som har verdens beste, men det er ikke de som ryktes å være de beste. Hvorfor? Fordi alt for få mennesker har funnet veien til Caro Amore. politikk...
Lille Ballerina Skrevet 1. november 2005 #1009 Skrevet 1. november 2005 Gjett hvem som skal prøve rullekebab når hun kommer hjem Høres jo kjempe deilig ut! På en av kebabsjappene i byen jobber en kar som blir så glad hver gang han ser meg. Moren hans var pasient ved en avdeling jeg jobbet på før, og han tror tydeligvis at jeg omtent har reddet livet hennes, fordi jeg får moderasjoner på prisen så det holder
@lfa Skrevet 1. november 2005 #1010 Skrevet 1. november 2005 Bæsj er bra! Rullekebab likeså! Det var h@nnsauen som introduserte meg for rullekebaben etter en fuktig kveld på byen (aldri hørt om før...). Etter det har jeg holdt meg til den i edruelig tilstand....
Saeria Skrevet 1. november 2005 #1011 Skrevet 1. november 2005 Stakkar Sniglå kommer til å få doktorgrad i rullebabb når vi er ferdige her.
Sniglå Skrevet 2. november 2005 #1012 Skrevet 2. november 2005 Hva er det med dere og rullekebab da?!? Snakker om kinamat, så kobler dere inn på rullekebab? Dere er skjønne altså! Og når det er sagt, så kan jeg meddele at jeg liker ikke kebab!!! Synes kjøttet er så ekkeeeelt!!! ørk! Vindel: Sånne tak- away-kinamat-esker er jo dødskule, teit at ikke det er vanlig her i norge, det ser så koselig ut... Kanskje derfor jeg synes Mr Lee er så koselig?!? For det minner liksom litt om en sånnen kinamatboks-ting! Synes ikke mr Lee heller er noe godt, men spiser det av og til fordi det er så koselig. Nå sitter jeg på skolen, stod opp tidlig i dag bare for å gå på skolen i friøkta mi. Måtte analysere en modell og få godkjent noen journaler, så da måtte det bli i dag... *stolt* Ellers gleder jeg meg til helga, venninna mi kommer med nattoget fra Oslo tiiidlig på fredag, så da skal jeg møte henne i sentrum, så skal vi drikke kaffe og spise frokost. Det blir kos! Så snakket sambo med broren sin i går, han var offshore nå, men skulle hjem i dag, så kanskje han også kommer opp i helga! Så inviterer jeg folk i hytt og dynevær opp på vorspiel da, så det er meeeget mulig det blir en del folk! Så om noen vil komme: Væsshjegod! I går hadde jeg sambo som pasient i stolen, det er så morsomt, for da tør jeg å være litt mer hardhendt og litt strengere enn vanligvis. Da er jeg DEN tannlegen skjønner dere. Da er det: "neinei, du må gape høyereee!" "Slutt å klag, en kile i tannkjøttet er vel ikke noe å syte over" "sikker på at du ikke vil ha bedøvelse?" Men han er en flink pasient også da. Og nå er jeg endelig ferdig med han, så da skal han avleverers neste gang, så får jeg godtkjent 16 flater til Var på spinning på mandag, og fikk lurt med meg sambo denne gangen også. Dere skulle sett han etterpå!! Hvit T-skjorte, og GJENNOMSVETT!! I dag er det rotfylling som står for tur, så er det hjem og begynne å rydde litt til fint besøk i helga, gledeeeeer meeeeg!!
Gjest Xavia Skrevet 2. november 2005 #1013 Skrevet 2. november 2005 Rotfylling! :hår: Må det gjøre vondt, eller går det greit bare man pøser på med nok bedøvelse??
Sniglå Skrevet 2. november 2005 #1014 Skrevet 2. november 2005 Som regel, hvis en setter nok bedøvelse så kjenner en ingenting. Men det er alltid noen få som en bare ikke klarer å bedøve, uansett liksom. Har heldigvis ikke vært borti det selv enda, men har hørt historier...*grøsse* Mens i andre tilfeller er det ikke nødvendig med bedøvelse for tanna er død uansett :smile:
Gjest Xavia Skrevet 2. november 2005 #1015 Skrevet 2. november 2005 Jeg har jo bare helt angst for at det ene hullet mitt er et rotfyllningshull.
Saeria Skrevet 2. november 2005 #1016 Skrevet 2. november 2005 Jeg har rotfylt, og jeg kjente ikke en dritt.
Sniglå Skrevet 3. november 2005 #1017 Skrevet 3. november 2005 (endret) Årh! Gleder meg sånn til helga, har gått og hørt på musikk hele uka (på mp3-spilleren min) og går og nynner og smådanser Sambo bare ristet på hodet i dag, vi var på trening og så ble vi sittenes på et hvert vårt apparat rett overfor hverandre. Så satt jeg der med musikk på øret og digget musikk mellom øktene Hva daaa?!?! Og så kommer bror til sambo + en kamerat opp i helga også!!! Det blir så knall, for de der er så kjekke å feste med, det tar jo helt av!!! (sånn som forrige gang, bare at da sloknet jeg jo..ehe...) Nei, men jo, trening ja. Vi fikk plutselig et innfall begge to, så vi gikk på sein trening. Det var deeeilig, så nå er jeg nydusja og drikker appelsinjuice. *supersunn* Hva nuuuu? Jo; jeg skal lage masse småfletter i håret, skal ha litt krølle-krølls i morgen skjønner dere. Endret 3. november 2005 av Sniglå
Lille Ballerina Skrevet 3. november 2005 #1018 Skrevet 3. november 2005 Du blir sikkert lecher! Jeg føler meg, og ser ut som et dass at the moment
Saeria Skrevet 3. november 2005 #1019 Skrevet 3. november 2005 Du blir sikkert kjempefin med krølle krølls! :-D Jeg kan bare glemme å lage det selv, for håret er så glatt at krøller varer toppen en halvtime.
Arkana Skrevet 3. november 2005 #1020 Skrevet 3. november 2005 Ja, det blir helt sikkert kjempeflott!
Fremhevede innlegg