Lille Ballerina Skrevet 10. oktober 2005 #841 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hatt ei fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2005 #842 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvordan gikk det i helga?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. oktober 2005 #843 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du, ska du ha en esel-drid ellor, det va så deiligt med friske loft FNNNNH FNNNHHH FNHHH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 10. oktober 2005 #844 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jah! Skal prøve å skrive litt, men jeg har en liten oci som sitter på magen min og ser strengt på meg. Han skal ha kos! Så han sitter rett foran den bærbare, så jeg har jo kjempelange armer her jeg sitter! Nå har jeg sovet noen timer, jeg er DØDSSLITEN etter helga, det har blitt minimalt med søvn så jeg har bare rota på skolen i dag, haha, og når jeg snakka med sambo etterpå så hadde han gjort det samme! Jo, så i helga ja, på lørdagen ble jo Theo Dommerens beste og kom i panel, han ble slått av "Benny bengal" når det stod om Bis'en. På søndagen ble både Tommy og Theo Dommerens beste ( de er i forskjellige klasse) og begge to var i panel. Kan tro det satt en supernervøs pusemamma i publikum!? Når Tommy skulle i panel, så måtte jeg opp til buret hans for å roe han ned, han mjaua sånn atte....Men når assistenten løfta og strakk han så hang han så fint, og ikke en lyd. Assistenten sa med et smil om munnen at det var tydelig at dette hadde han øvet på hjemme Ble litt stolt da jaaaa!! Theo ble slått av Benny bengal på søndagen også, og Tommy ble slått av en helt fantastisk flott abyssiner :smile: Jeg ble så fornøyd med at "Benny" vant, det er katten til hun som jeg har kjøpt Tommy av. Han var den eneste kattungen som overlevde da han ble født. Søskenene hans og mora døde under et dramatisk keisersnitt, så han ble ammet av en perser. Så han er ganske så spesiell for oppdretteren. Da vi måtte avlive Tigris så sa oppdretteren at vi kunne få Benny, men når jeg så bilde av Theo så smelta jeg jo... Så, skolen i dag, har rota sånn atte Men, jeg er jo heldig og har så greie pasienter, de bare ler av meg Og hun siste pasienten tok meg i hånda da hun skulle gå, takket så mye og sa jeg hadde så fine øyne! Ble litt satt ut, og det var det siste jeg venta å høre, siden jeg var så trøtt! (vi hadde kommet frem til at hun måtte trekke de fire tennene hun hadde igjen i overkjeven og få en helprotese, helt utrolig å ha sånn et godt mot synes jeg! Jeg hadde blitt kjempelei meg hvis jeg måtte fått gebiss, og hun her var bare 45-50 år! ) Nei nå er det vel 71grader nord! Mamma har tatt masse bilder, legger ut noen når jeg bare får de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. oktober 2005 #845 Del Skrevet 10. oktober 2005 *Glede seg til bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 10. oktober 2005 #846 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Ja, jeg og gleder meg! Og hallemin hatt! Jeg glemte jo å fortelle at på lørdagen så var jeg å handla litte grann! Fangsten ble et skjerf, to gensere og en ny jakke Oooog... En ny mobiltelefon!! (Eller som ~Alwa~ sier; moblofon. Skjønneste ordet da! ) En samsungreie, dere kan se den her :smile: Endret 10. oktober 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. oktober 2005 #847 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jaaaa, masse bilder! Stilig telefon. Jeg har også en Samsung, de er så stilige. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. oktober 2005 #848 Del Skrevet 10. oktober 2005 Gratulerer med pusene Flinke er dere! Ser så spennnede ut på utstillinger, og jeg fatter ikke hvordan kattene greier å holde seg så rolige. Mange ligger jo utenfor burene sine, og gjør ingen verdens ting Hadde ikke vært min katt det (les; minimonster) Nice tlf! Har Samsung jeg også! De er så sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. oktober 2005 #849 Del Skrevet 10. oktober 2005 fatter ikke hvordan kattene greier å holde seg så rolige. Mange ligger jo utenfor burene sine, og gjør ingen verdens ting Hadde ikke vært min katt det (les; minimonster) ← Det lurer jeg også på. Vårt lille nøste er altfor nysgjerrig og utforskende til å ligge i ro på et nytt sted. Hun hadde flydd ut av buret straks det ble åpnet og snust og sniffet seg gjennom rommet de neste timene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 10. oktober 2005 #850 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du, ska du ha en esel-drid ellor, det va så deiligt med friske loft FNNNNH FNNNHHH FNHHH ← Nahaie!! Eg vil heller ha litt ronkekagaaaa!!! Herredjisess så dårlig humor vi to får av og til altså, burde nesten vært ulovlig! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. oktober 2005 #851 Del Skrevet 10. oktober 2005 Duh, eg orke kje mer ronkekaga i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. oktober 2005 #852 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ronkekaga? :klø: :klø: :klø: *spørre Stavanger-sambis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. oktober 2005 #853 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ronkekaga? :klø: :klø: :klø: *spørre Stavanger-sambis* ← Okay, altså. Ronke= å runke. Som i å stryke laksen. Som i at... Jah, hvit guffe kommer ut. Så solgte de en slags krydderkaketing på katteutstillingen i helgen. Først lo vi (okay vi var overtrøtte og superteite i humoren) av at de måtte ha kjørt for fort da de kom med kaken, for glasuren lå som en innsjø rundt kaken, sklidd av. litt våt glasur med andre ord. Plutselig kommer det fra Sniglå: "Dette e ei ronkekaga." Så hun mente altså at glasuren var... Jah. Nettopp. Æsj. Men vi lo veldig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. oktober 2005 #854 Del Skrevet 10. oktober 2005 Omtrent sånn som mintsausen som er inni den sjokoladen som jeg ikke husker navnet på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2005 #855 Del Skrevet 10. oktober 2005 En samsungreie, dere kan se den her Ooooooohhhh, Samsung moblofon har jeg også og selv om den er ny så var den ikke like fin som din da Jeg har en E330 og har hatt Samsung før og er veeldig fornøyd med merket. Gratulerer så mye med pusene i helga, du har da all grunn til å være stolt pusemamma Jeg gleeeeder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. oktober 2005 #856 Del Skrevet 10. oktober 2005 :grine2: :grine2: Dere er morsomme altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 10. oktober 2005 #857 Del Skrevet 10. oktober 2005 ronkegakka?? det var det jeg trodde det stod! dere ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 11. oktober 2005 #858 Del Skrevet 11. oktober 2005 Lille ballerina: Den sjokoladen som du bare kan spise etter klokka åtte? ~Alwa~: Jepp, samsung er best på sånn klapptelefoner tror jeg. Jeg hadde egentlig lyst på enn sånn type når jeg kjøpte den forrige, vet egentlig ikke hvorfor det ble den teite nokiaen... Arkana: Huffameg asså! Vi har av og til bare så teit humor uff. Flaut. Seroxata: Ronkegakka?!??! Hva er det? En and som runker? Donald: behind the scene? Sitter på skolen nå, ble tidlig ferdig med en pasient. Det var egentlig litt deilig. Å se at av og til, bare AV OG TIL liksom, så jobber jeg også litt fort og effektivt. Ikke bare alle de andre... Skal opp i klinikken igjen klokka 11 for jeg skal ta avtrykk av tennene mine. Skal være med på en forskningsprosjekt nemlig I går var bare helt daffings. Gadd ingenting, vaska de nye stuevinduene. Thats it! Men vi må få opp noen gardiner i dag tror jeg, det er litt glant når det står sånn som nå... Nei, vent! Sambo er jo på forretningsreise (ooouh, han høres ut som en sånn som går i dress og har stresskoffert jo! ) i dag. Hmpf...Vente til i morgen da... Ellers venter jeg fremdeles på bilder fra Mamma, begynner å bli litt utolmodig her! Trodde det var mer jeg skulle skrive! :klø: Nei nei, ikke noe å gjøre med det! haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. oktober 2005 #859 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nei nei, ikke noe å gjøre med det! haha! ← Ehm... Det er skikkelig flaut dette her, og jeg skulle ønske det ikke var meg som måtte fortelle deg det, men... Sniglå...? Du har bart....... Men du sånn ellers, sister of mine!! Jeg skal kjøpe Hustler!!! Så hahahaaaaa nå skal vi begge ha bengal og ociiiiiiiiiiii Du, få bilder av mammaen din, og legg dem ut i dagbokeeeeen... Dere tok så mange fine bildeeeeeeeeer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 11. oktober 2005 #860 Del Skrevet 11. oktober 2005 Men, igjen, hvordan går dere kattene til å være så stille og rolige under utstillingene? Tell me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg