Arkana Skrevet 16. september 2005 #661 Del Skrevet 16. september 2005 Lykke til i æmsterdæm. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2005 #662 Del Skrevet 16. september 2005 Nå kommer jeg sikkert diltende etter aaaalt for seint (som vanlig ) , men god tur a chnuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. september 2005 #663 Del Skrevet 16. september 2005 Kose deg på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 18. september 2005 #664 Del Skrevet 18. september 2005 etterdilter jeg og.... men gooood tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 19. september 2005 #665 Del Skrevet 19. september 2005 God tur! Forresten! Du hadde rett angående isingen! Jeg sa det du hadde sagt til meg i dagboken, og tannlegen min fikk hakeslepp *flinke sniglå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. september 2005 #666 Del Skrevet 20. september 2005 Heia alle sammen!! Da er jeg hjemme. Kom hjem på søndag da, men det er så masse som har skjedd, har liksom ikke fått roet meg ned og fått oppdatert meg på KG enda Og i går var Ninakanin her på besøk, hun måtte jo komme å hilse på Theo! Men det var helt absurd, vi snakket om "mindforcing", og at vi ofte tenker på de samme tingene samtidig. Det er helt ekkelt av og til. Eksempler fra i går: * Vi skulle kjøpe middag, men vi visste ikke hva. Ninakanin hadde gått og tenkt på at hun ville ha en sånn indisk greie. Så plukker jeg opp en sånn pakke og sier: den må vi ha! *Vi sitter i stua og snakker om løst og fast, så sier jeg plutselig: du den bærbare PC'en står i gangen hvis du låne! Og Ninakanin skulle AKKURAT til å spøre hvor den var, og om hun hunne låne!! *Vi ser på TV, fjoller og kommenterer reklamer (som vi alltid gjør, hehe), men så er vi stille en stund, og midt i en reklame så begynner begge to, SAMTIDIG, å plystre den samme melodien, sånn med FULL kraft! Og begge to bare ser på hverandre og Hva skjeeeer! *Moren til Ninakanin ringer til hennes mobil, og mens hun snakker så ringer Pappa til min mobil!! Haha, nei, det var helt merkelig, skummelt, morsomt! :smile: Amsterdam var gøy!!! Det ble ikke så mye sightseeing, men masse shopping. Mest brukte setning var: Do you take Visa? Kongressen gitt greit, vi fikk presentert posteren vår og fikk masse positive tilbakemeldinger. Det var til og med en professor-dude fra Tyrkia om tok oss i hånden og gratulerte oss med et vellykket prosjekt og en flott poster! Det var jo litt tøft da... Og så fikk vi MASSE Freebees fra sponsorene, så nå har jeg lassevis med tyggis, skyllevann, tannkremer, tannbørster og til og med en fancy datamus. Og en liten bamseku. Zendium-kua! haha! Å så skulle jeg få tilsendt en el tannbørste i posten! Det var noen som reklamerte for en ny type eltannbørste. En som vibrerte, ikke gikk frem og tilbake. (ouuuh) Så spurte jeg om den skulle lanseres i Norge, bare for å virke interessert og kanskje fiske til meg litt mer gratis-stæshj. Så sier han at den ikke kommer til Norge før et år. Det var jo dumt sa jeg, så sier han at han skal sende en til meg i posten så jeg kan prøve, for den skulle lanseres i Sverige om en mnd! ÅKÆI!! Nei, det var litt nerdete, men sånn er det jo, det er litt gøy da.... Men jeg gledet meg til å komme hjem da, for jeg visste at Theo var der....Og når jeg endelig kom inn dørene så kom en trøtt Theo ut i gangen og kikket på meg! Han var bare sånn, hm! hvem er du? Jaja, du så jo grei ut. Jeg vil kose! Så han ligger på fanget mitt nåååå Og han og Tommy er gode venner, de sover sammen og vasker hverandre, og leker med hverandre...Idyll! Og så begynte Tommy å vaske øret til Theo i forigår, sånn skikkelig intens vasking! Ble noen morsomme bilder, det ser nesten ut som om han roper inn i øret på han! Nei, jeg skal gå å legge meg, jeg skulle egentlig vært på skolen nå, men jeg er så forbanna forkjøla! Dett i dnesa og tårer i øynene. Umulig å sitte bøyd over en pasient når jeg må snyte meg hvert 3.minutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. september 2005 #667 Del Skrevet 20. september 2005 Åh! Glemte jo det viktigste! Tusen takk for god-tur-ønskninger alle sammen, det er så koselig! God tur! Forresten! Du hadde rett angående isingen! Jeg sa det du hadde sagt til meg i dagboken, og tannlegen min fikk hakeslepp *flinke sniglå* ← Nei, er det sant? Hva sa du? Og ble det bedre? *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. september 2005 #668 Del Skrevet 20. september 2005 Velkommen tilbake! Så søte puser da! Tommy er tydeligvis superstolt storebror. :-D Og i følge sambo har jeg nå virkelig sett Sandnes (= Langgata ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. september 2005 #669 Del Skrevet 20. september 2005 Velkommen tilbake! Så søte puser da! Tommy er tydeligvis superstolt storebror. :-D Og i følge sambo har jeg nå virkelig sett Sandnes (= Langgata ). ← Thænks its good to bi bækk! Langgata!? Neinei, det heter Langgadå. Huff, er det DET som blir definert som Sandnes Sandnes...? *flau* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. september 2005 #670 Del Skrevet 20. september 2005 Ja, Langgadå selvsagt (sambo var nøye på det han også). Inntil da har tenkt Sandnes = Kvadrat, så dette må da ha vært en klar forbedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. september 2005 #671 Del Skrevet 20. september 2005 Veldig viktig for oss sandnesere ser du, Langgadå! Men jeg synes nå at kanskje heller nye Vågen burde blitt definert som Sandnes Sandnes. Det er jo myyye finere, der med bibloteket og omkring. Og så er det nesten helt nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. september 2005 #672 Del Skrevet 20. september 2005 Åååååårrrhhh....Nå skal sneglen inn på soverommet og ta en overdose på nesespay.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. september 2005 #673 Del Skrevet 20. september 2005 Åååååårrrhhh....Nå skal sneglen inn på soverommet og ta en overdose på nesespay.... ← DO NOT GO THERE!!!! Naaaaaaaaaaæææææææææææææææiiiiiiiii, nå blir du avhengiiiiiiiig!!!! Menattehattekattedu? Det var helt sinnsykt i går. Mindforce altså... Det der med middagen, jeg gikk jo og dillet rundt blant frukt og grønnsaker og tenkte "tandooooriiii tandoooriiii tandoriiii chickeeeeeeeeeen jaaaa namnamnaaaaaaaaam". Og plystringen...Herregud DEN var skummel. Full kraft... Nei fyttiiiiii!!! Nå skal jeg snart på jobb. Ville heller vært hos deg og sett film og tenkt "dakar lille snelgen min er syyyk!" og tatt vare på deeei. Og tusen millioner fantasillioner (leste donald pocket på sengen i går) takk for gaven, du er en knuppis! Håper jeg kler de fargene... Jeg vil jeg vil Og attedu? Likte du den stygge sneglen....? Jeg liker å kjøpe stygge tiiiiing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. september 2005 #674 Del Skrevet 20. september 2005 Tihi, jeg bare forslo til tannlegen (som er midt i 60 årene og kjempe skummel), at kanskje det var noe galt med fyllingen han hadde satt i... og han svarte "hmmm, lite trolig" og pirket litt rundt.. Så måtte jeg bite på et papir eller noe slikt. Og så sa han noe slikt som "hmm, må slipe litt her ja.." og jeg tenkte inni meg "DOH, told you so!" Og nå er isingen mye mindre, men kanskje den til og med bare er fantom smerter fordi jeg har vært vant med at den har vært der. Igjen, flinke Sniglå Theo ser helt fantastisk ut! Hvordan er rasen i lynne? Fortell litt er du snill :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. september 2005 #675 Del Skrevet 20. september 2005 Lille Ballerina: Haha, stilig! Så du satt der og tenkte, HAH! In your face! Ocicaten er en livlig og aktiv rase, og utrolig nysgjerrig. Det tror jeg Ninakanin kan skrive under på Jeg legger ved en link fra ocicat.no som forteller litt om hvordan den er, en utrolig morsom tekst http://ocicat.no/aboutowning.html Ninakanin: Neida, jeg har brukt nesesprayen før og FINT klart å stoppe! Men jeg MÅ bruke den, jeg er så utrolig tett at det nytter verken å blåse utover eller...å dra innover (øøøh), det er bare helt tett, og det føles som om det kryyyper nedover i halsen og at jeg langsomt blir kvalt. Wæææ!! Kose dag på jobb, og fortelle meg om hvordan det gikk med ju knåvv hu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 20. september 2005 #676 Del Skrevet 20. september 2005 Takk for PM Sniglå! Skal holde deg oppdatert med hva som skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. september 2005 #677 Del Skrevet 20. september 2005 Og leeeeenge etter de andre digler Saeria innom for å ønske deg velkommen tebage! For et hysterisk morsomt bilde av Tommy vaske øre til Theo! Og så lurte jeg på hva det du sa til Lille Ballerina, som gav tannlegen hakeslepp...Nyskjerrig? Jeg? Finnes ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. september 2005 #678 Del Skrevet 20. september 2005 Og leeeeenge etter de andre digler Saeria innom for å ønske deg velkommen tebage! Takk takk! Og så lurte jeg på hva det du sa til Lille Ballerina, som gav tannlegen hakeslepp...Nyskjerrig? Jeg? Finnes ikke... ← Hva jeg sa? Hmmm...husker ikke HVOR vi snakket om det, om det var i min dagbok eller hennes...Men uansett så hadde hun begynt å ise i tennene etter hun hadde borret. Så jeg foreslo at fyllingen hennes kanskje var litt høy, at den måtte slipes ned litt. Og det stemte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2005 #679 Del Skrevet 20. september 2005 Siden du er så flink på dette med tenner å sånt...... Jeg må etter all sannsynlighet sy når jeg må fjærne visdomstanna på mandag, hvor lang tid i etterkant pleier formen å være uggen og hvor lang tid tar det før stingene kan fjærnes? Jeg hadde jo tenkt meg til snuppen den påfølgende fredagen Natti natti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. september 2005 #680 Del Skrevet 20. september 2005 hei bestis...eg har laga nye dagbok, eg. årh eg vil ikje hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg