Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin
Er det lov å importere sauer, geit og grisar altså? :)

:ler:

Ja absolutt!

De krever seks måneders karantene på egen eiendom, så så lenge du har veterinærpapirene i orden og gjør alt skikkelig, så funker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Kult! :)

:hoppe:

Jaah!

Jeg har mailet med Mattilsynet før, da jeg først begynnte å sjekke om drømmene mine kunne realiseres. Da fikk jeg MASSE god info :)

Det er komplisert, men mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy då! :)

Eine læraren eg hadde på ungdomsskulen har sånne derre "highland cattle." Det trur eg hadde vore noko for deg, om du vurderar kyr som husdyr også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
Så gøy då! :)

Eine læraren eg hadde på ungdomsskulen har sånne derre "highland cattle." Det trur eg hadde vore noko for deg, om du vurderar kyr som husdyr også... ;)

Ouh jaaaaaah jeg veeeet de er nydelige :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja her var det mye fjøs!

Ja, "første skoledag" startet med en "hyggelig" beskjed om at det er alt for få instruktørtannleger på skolen, derfor får vi ikke ha pasienter så mye som vi egentlig skal ha. Med andre ord: vi får det travelt med å få gjennomført all den behandlingen som kreves av oss før vi får gå ut. Altså! Det er ikke sikkert vi blir ferdige til sommeren! :frustrert:

ER det muuuulig! De ville ikke senke kravene til hva vi må gjennomføre heller, noe jeg for så vidt forstår, ikke så kult å være utdannet tannlege og så skal du utføre en behandling du knapt har gjort før. Men likevel. Skjønner ikke hvordan de kunne la det gå så langt?

Æsjh.

Men sånn ellers fikk jeg Kaninbesøk i går, det var koselig! Og ikke minst kjekt å se den hunden igjen! Diger var det rette ordet på den voffsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med kaninbesøk då! :)

Og så leit å få sånne kjipe beskjedar med ein gong ein set seg på skulebenken igjen.. :(

Håpar det ordnar seg likevel! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig! Håper jeg slipper sånne beskjeder.

Har forresten hele dagen fri i morra om du vil treffes, sånn at jeg kan hjelpe meg selv å bli litt lur på en måte...eller no sånn. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kor ti e du ferdige då? Bor du i byn forresten?

Tenkte på odontologæææn :ler:

Er der hele dagen fra 8-16 sånn ca!

Bor ikke i byen heller, nei, derfor litt tungvindt for meg å komme meg dit (har ikke kjøpt meg busskort enda, må bli litt kaldere først :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

Sniglåååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :fy_fy:

Duuuuuu!!!!! Den boken så dyr uuuuuuuuuut!!!!!!!!!!!!!!

:hoppe:

Årh du er den beste, tusen tusen takk!!!! M ble et stort glis da jeg kom hoppende ut fra posten :ler:

Kjempeglad i deg, du er min aller aller beste venninne i hele verden :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...