Sniglå Skrevet 11. september 2006 #3061 Del Skrevet 11. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. september 2006 #3062 Del Skrevet 11. september 2006 Er det lov å importere sauer, geit og grisar altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. september 2006 #3063 Del Skrevet 11. september 2006 Er det lov å importere sauer, geit og grisar altså? ← Ja absolutt! De krever seks måneders karantene på egen eiendom, så så lenge du har veterinærpapirene i orden og gjør alt skikkelig, så funker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. september 2006 #3064 Del Skrevet 11. september 2006 Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. september 2006 #3065 Del Skrevet 11. september 2006 Kult! ← Jaah! Jeg har mailet med Mattilsynet før, da jeg først begynnte å sjekke om drømmene mine kunne realiseres. Da fikk jeg MASSE god info Det er komplisert, men mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. september 2006 #3066 Del Skrevet 11. september 2006 Så gøy då! Eine læraren eg hadde på ungdomsskulen har sånne derre "highland cattle." Det trur eg hadde vore noko for deg, om du vurderar kyr som husdyr også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. september 2006 #3067 Del Skrevet 11. september 2006 Så gøy då! Eine læraren eg hadde på ungdomsskulen har sånne derre "highland cattle." Det trur eg hadde vore noko for deg, om du vurderar kyr som husdyr også... ← Ouh jaaaaaah jeg veeeet de er nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. september 2006 #3068 Del Skrevet 11. september 2006 Her var det mye "fjøspreik". Skjønne dyr da. Ville egentlig bare innom for å si at Sniglå er snill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. september 2006 #3069 Del Skrevet 12. september 2006 Ja her var det mye fjøs! Ja, "første skoledag" startet med en "hyggelig" beskjed om at det er alt for få instruktørtannleger på skolen, derfor får vi ikke ha pasienter så mye som vi egentlig skal ha. Med andre ord: vi får det travelt med å få gjennomført all den behandlingen som kreves av oss før vi får gå ut. Altså! Det er ikke sikkert vi blir ferdige til sommeren! ER det muuuulig! De ville ikke senke kravene til hva vi må gjennomføre heller, noe jeg for så vidt forstår, ikke så kult å være utdannet tannlege og så skal du utføre en behandling du knapt har gjort før. Men likevel. Skjønner ikke hvordan de kunne la det gå så langt? Æsjh. Men sånn ellers fikk jeg Kaninbesøk i går, det var koselig! Og ikke minst kjekt å se den hunden igjen! Diger var det rette ordet på den voffsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. september 2006 #3070 Del Skrevet 12. september 2006 Så kjekt med kaninbesøk då! Og så leit å få sånne kjipe beskjedar med ein gong ein set seg på skulebenken igjen.. Håpar det ordnar seg likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. september 2006 #3071 Del Skrevet 12. september 2006 Så utrolig kjedelig! Håper jeg slipper sånne beskjeder. Har forresten hele dagen fri i morra om du vil treffes, sånn at jeg kan hjelpe meg selv å bli litt lur på en måte...eller no sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. september 2006 #3072 Del Skrevet 12. september 2006 Ja, det ja! Jeg skal leke kirurg hele dagen i morgen... Men du kan jo alltids stikke oppom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. september 2006 #3073 Del Skrevet 12. september 2006 Kor ti e du ferdige då? Bor du i byn forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #3074 Del Skrevet 12. september 2006 Innom for å legge igjen spor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. september 2006 #3075 Del Skrevet 12. september 2006 Kor ti e du ferdige då? Bor du i byn forresten? ← Tenkte på odontologæææn Er der hele dagen fra 8-16 sånn ca! Bor ikke i byen heller, nei, derfor litt tungvindt for meg å komme meg dit (har ikke kjøpt meg busskort enda, må bli litt kaldere først ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. september 2006 #3076 Del Skrevet 12. september 2006 Innom for å legge igjen spor. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. september 2006 #3077 Del Skrevet 12. september 2006 Odontologæææn e me Haukeland ikkje sant? Rett i nærheten av Riksarkivet? Eg kan alltids pitla meg oppøve altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. september 2006 #3078 Del Skrevet 12. september 2006 Jau! Det er på andre siden av riksarkivet ja! Sender deg en PM jeg, så kan du melde meg i morgen når du er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. september 2006 #3079 Del Skrevet 12. september 2006 Sniglåååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Duuuuuu!!!!! Den boken så dyr uuuuuuuuuut!!!!!!!!!!!!!! Årh du er den beste, tusen tusen takk!!!! M ble et stort glis da jeg kom hoppende ut fra posten Kjempeglad i deg, du er min aller aller beste venninne i hele verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. september 2006 #3080 Del Skrevet 12. september 2006 Fått den!? Åh, det va kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg