Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #2381 Del Skrevet 19. mai 2006 Skal ned og finne ut av det du lurte på i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. mai 2006 #2382 Del Skrevet 19. mai 2006 Skal ned og finne ut av det du lurte på i dag. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 19. mai 2006 #2383 Del Skrevet 19. mai 2006 God bedring du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #2384 Del Skrevet 19. mai 2006 ← Hun var ikke inne i dag. Tar det på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. mai 2006 #2385 Del Skrevet 19. mai 2006 God bedring, og god helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 19. mai 2006 #2386 Del Skrevet 19. mai 2006 Nå har jeg stelt meg og venter på M, så skal vi innom byen og kjøpe edle dråper, og så kommer viiii juhuuuu!! Og jeg har bilriiiiing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. mai 2006 #2387 Del Skrevet 19. mai 2006 Æsjh, hater å være syyyk! Nå sitter jeg her og sturer, tett i nesa og skallebank til de grader, mens de andre er på vei til byen for å kose seg. Buhu! *KG-oppdatering, så er det natta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #2388 Del Skrevet 20. mai 2006 *snikleser legger igjen spor, fordi jeg er lat, så da slipper jeg å lete opp dagboken din* Lykke til på eksamener forressten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. mai 2006 #2389 Del Skrevet 20. mai 2006 Kjedelig å være syk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. mai 2006 #2390 Del Skrevet 20. mai 2006 Heiiii Det var koselig i går! Utrolig kjipt du var dårlig, syntes synd på deg når vi ble så lenge og du ble trøttere og trøttere stakar!! Men det var godt å se deg likevel Gooood klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2006 #2391 Del Skrevet 20. mai 2006 Huff, ikke noe gøy når formen ikke er på topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mai 2006 #2392 Del Skrevet 20. mai 2006 Så kjedelig å være syk! Håper du blir bra snart. *vifte litt med vipper* Hvite tenneeeer? Graaaatiiiiiis? Etter de siste dagers hendelser så slenger jeg meg på sympatiluften. Der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 21. mai 2006 #2393 Del Skrevet 21. mai 2006 Saeria: Jau, nå er jeg så godt som frisk igjen, heldigvis! :smile: Xavia: Ninakanin: koselig å se deg igjen, ikke minst M! Føler dere har vært sammen så lenge, men vi treffer han jo nesten aldri! Han er jo kjempekoselig, og utrolig morsom, haha, måtte le mange ganger av han på fredag @lfa: *kosetilbakepå* Caro: Oi! Så gøy!! Sniklesere som står frem er mine favorittlesere Nå, dagen har forsvunnet. Føler jeg har sittet over bøkene i mange timer, men føler jeg at jeg har lært noe? Nei. DET er så kjiiiipt. Leser og leser, og etterpå så tenker en bare what?! Har jeg liksom lært noe på disse timene? Får bare fortsette i morgen *sukk* Ellers så har foreldrene til sambo vært på visning for oss i dag. Og det er et hus til salgs som kaaahaaanskje blir vårt! Kommer an på hva den endelige prisen blir, og det forutsetter at ingen med lengre ansinnitet (eeeh, ansiennitet? Persiennitet? Rullegardiniennitet? Hvordan skriver dette?! :klø tar den før oss. Det er ialle fall pøøøfekt (hehe, ja, har sett mange av de i det siste ) Men det er stooort! Tre fulle etasjer, to bad og en do og fire soverom, og en svææær kjellestue, og et vaskerom, TO terrasser og en diger hage med trær i som kattene kan klatre i!! Men, vil ikke bli for gira enda, så kjipt hvis vi ikke får det. Såh. Nei, må inn og kose litt på mannen, han har ikke fått så mye oppmerksomhet i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. mai 2006 #2394 Del Skrevet 21. mai 2006 Selv om du føler du ikke har lært en dritt, så har nok en del sneket seg inn i ditt stille sinn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. mai 2006 #2395 Del Skrevet 22. mai 2006 Heilt sikkert Saeria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2006 #2396 Del Skrevet 22. mai 2006 "Men var det ikke nettopp et hus igjen? Og før det, var det ikke leilighet? Og hus før det? Hah hah hah haaaaah!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 22. mai 2006 #2397 Del Skrevet 22. mai 2006 Gjett om det kommer en smørblid samboer hjem fra jobb i dag!?! Vet ikke om dere husker det, men han hadde hvertfall muligheten til å vinne en premie fra en lokal dataforhandler. Firmaet hans lå godt an til å vinne, og hvis de vant så skulle de ha loddtrekning om hvem som fikk premien. Vel, i dag viste det seg at de vant, og sjefen fant frem en eske med syv lapper oppi. Og så var det loddtrekning. Sambo ble plukket ut!! Så tok sjefen ut en lapp til, og sambo trodde at det kanskje var en 2.premie eller noe. Sambos navn sto på den også! Og den tredje lappen, og den fjerde... Alle på jobben hadde blitt enige om at sambo, han MÅTTE bare få denne turen. Han som elsker alt som har noe med bil å gjøre For han skal nå altså i juni, sammen med vinnere fra andre datafirma fly til London. På flyplassen blir de hentet i limosin! Så skal de få masse trening og opplæring, og så skal han få sitte på når en proff kjører en subaru på bane. Så skal han selv få kjøre ikke mindre enn 7 SPLITTER nye SPORTSbiler, på bane! Han er jo heeeelt i skyene den mannen! Tror han skal få kjøre Porshe, Lambourghini, Aston Martin og ja, jeg vet ikke hva. Men iiiiiih!! Jeg er så glad på han sine vegne! Dette fortjener han så utrolig, han jobber jo som en helt for tiden. Skjønne sambo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. mai 2006 #2398 Del Skrevet 22. mai 2006 Heldiggrisen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 22. mai 2006 #2399 Del Skrevet 22. mai 2006 Eller så er det to pusekatter som ikke har sett hverandre siden påske her. Vi har byttet tilbake, så nå har vi fått Tommy hjem igjen, og en meeeeget gravid Josefine er på vei hjem til Mamma og Pappa. Men Tommy og Theo som tidligere var de kosekompisene har blitt litt usikre på hvor de har hverandre. Så nå er det knuffing og biting i nakken for alle penga her. Det er jo Theo som er sjef, han er jo fertil, men Tommy har en utrolig sterk personlighet, så han skal ikke gå ned fra tronen med det første. Så nå biter de hverandre i nakken annenhver gang her De får bare finne ut hvem som skal bestemme over hvem, så får vi håper det roer seg etterhvert Uansett så er det godt å få Tommy Godklump hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #2400 Del Skrevet 22. mai 2006 Tenker det er liv i stua di om dagen nå ja med de to puseguttene som sloss om tronen. Så morro at Josefine er gravid. Håper vi får se mange fine bilder av kattungene når de kommer til verden.... Hvordan går det med huskjøpet? Har foreldrene dine vært og kikka på det huset du snakket om? Skulle ønske jeg også fikk gratis tannbleking.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg