Sniglå Skrevet 9. mai 2006 #2321 Del Skrevet 9. mai 2006 Hallais! Stjeler du påskeliljer?!?! Snegler altså...ingen planter er trygge ← ← *trøtt* Skal snart på skolen og prøve å legge en fylling på superkort tid Så er det hjem og lese lese lese lese lese lese lese lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 9. mai 2006 #2322 Del Skrevet 9. mai 2006 Skal du lese i dag i denne solen?! Gi en lyd hvis jeg skal komme opp en tur når du er sliten i hodet og trenger en is, så kan jeg komme svevende på en rosa sky, så stikker vi på bensinstasjonen og kjøper iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis Sånn hvis du vil altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. mai 2006 #2323 Del Skrevet 9. mai 2006 Nå har vi gått tur i finværet, ble en tur på et par timer. Løøøvli. Og så fikk jeg en slurk sjampanje! Ha! Hvem hadde trodd det? Nei, traff på to fra "gamle"-kullet som satt og feira at de hadde fått jobb, så de insisterte på at jeg måtte skåle i sjampis med de Ellers, lite som skjer her i heimen :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. mai 2006 #2324 Del Skrevet 9. mai 2006 Så gøy med champis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. mai 2006 #2325 Del Skrevet 9. mai 2006 En takker vel aldri nei til litt sjampis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. mai 2006 #2326 Del Skrevet 10. mai 2006 Du forsvant plutselig fra msn! Jeg prøvte å si noe, men så kom ikke meldingen frem.. Men jau, god klem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #2327 Del Skrevet 10. mai 2006 God klem fra meg å Ha en fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 10. mai 2006 #2328 Del Skrevet 10. mai 2006 Klemmemasse på alle sammen Nå har vi raidet boder både på loft og i kjeller og funnet frem masse shjit og lort som skal kastes. I morgen kommer det nemmlig et stor container Så nå blir det bra, terskelen for å kaste ting har blitt lavere og lavere, spesielt med tanke på at vi flytter om et år, da gjelder det å ikke dra med seg alt for mye Nå er det snart natta! Så er det litt borring og litt trekking av tenner i morgen, så er det helg! (Som forøvrig må brukes til lesing, da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. mai 2006 #2329 Del Skrevet 12. mai 2006 Mornings! Sitter her og prøver å fikse på en dundrende hodepine med litt kaffi. Hadde den samme hodeverken i går, mistenker det har sammenheng med en viss überteit mensen Fikk en liten Josefine på besøk under dyna i morres, hun lå og malte så søtt under der, og jeg sovna. Men så våkna jeg igjen av...huff, nesten for flaut til å skrive, men hun der Josefine lå å sutta på brystvortene mine! Jeg bare; eeeh!! Hva skjer? Dytta hun bort med en gang, vondt var det også! Da var det bare å stå opp, kan ikke holde på sånn! Rare katten. Enivei, planen for dagen er å lese lese lese, har blitt heller lite med det denne uke, i hvertfall i forhold til hva jeg planla... Så i kveld skal vi ta en tur innom Ninakanin sin leilighet og se til småpusene. (Kanskje du bare har en katt igjen når du kommer hjem, Nina, Moahahaha ) Resten av helga blir dedikert til lesing pluss vaskin og rydding av leiligheten. På mandag for vi nemlig besøk at foreldrene til sambo, de reiser på torsdag og vi blir avløst av bror til sambo som skal være over helga. I tillegg har sambo bursdag på fredag. Så det blir en travel uke, og helt sikkert lite lesing... Iiiik!! Tenk om jeg ikke klarer eksamenenenene nene ne...?! Æshj, må lese, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2006 #2330 Del Skrevet 12. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 12. mai 2006 #2331 Del Skrevet 12. mai 2006 Men så våkna jeg igjen av...huff, nesten for flaut til å skrive, men hun der Josefine lå å sutta på brystvortene mine! ← Kan tenke meg til at det var vondt ja. Og litt sært Håper iallefall at du får ei flott hælg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. mai 2006 #2332 Del Skrevet 12. mai 2006 Tror hun er litt twisted hun der Josefine, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2006 #2333 Del Skrevet 12. mai 2006 Hvis ikke det er du som er twisted, og hadde smurt deg inn med noe...? Nei, fysj, den var så ekkel at jeg nesten ikke burde skrive det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. mai 2006 #2334 Del Skrevet 12. mai 2006 Haha, NEI! Jeg hadde ikke det. Mamma har sagt hun har funnet på det samme med henne også en gang...Men det får da være måte på med kosing Nei, vil bare glemme det, og hun får IKKE komme inn under dyna mi mer, det er hverfall helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2006 #2335 Del Skrevet 12. mai 2006 Hint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. mai 2006 #2336 Del Skrevet 13. mai 2006 Nå har vi vært og handla bursdagspakkesang til sambo. Han blir 29 på fredag, hehe, og gjett om han mobbes for at han snart er 30 Men det er jo bare sånn kose-fjolling da, han tar det med godt humør Men nå kan han kaste den kjipe, dårlig tilpassede dressmann-dressen, for nå fikk han seg en skikkelig dress. En Hugo Boss faktisk Og han ble riktig så lekker! Og søte sambo, i går sa han helt sånn stille, bare som en bisetning nærmest, at det var en god mulighet for at han skulle få bli med på en tur til England og prøvekjøre 6 helt nye supersportsbiler på bane!! Han som er SÅ hekta på biler! Jeg ble jo helt vill, haha, bare: Nisj!?! Mener du det? Så gøy! Det ville jo vært perfekt for deg, du som elsker biler over alt! Hvorfor har du ikke sagt noe før? Han bare smilte litt forsiktig og var enig at jo, det hadde vært veldig gøy, men han ville ikke tenke på det for da blir han bare så skuffet hvis det ikke ble noe av Dakar lille vennen Håper virkelig det ordner seg, for det hadde virkelig vært en opplevelse for den mannen der Nå! Lesing! Så skal vi kose oss med hjemmelaget pizza og et par glass hvit i kveld :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2006 #2337 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Tipper mannen ble flott i Hugo Boss dress ja! Mannen min sikler også på det. Han hadde visst prøvd en som satt som et skudd. Endret 13. mai 2006 av Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2006 #2338 Del Skrevet 13. mai 2006 Tannlegen min er fra Bergen. Tenkte på det i går, at hun kanskje har gått på samme sted som du går nå. Kanskje. Hun er veldig ung, sikkert veldig nyutdanna, og kjempeflink! Jeg var ikke redd eller nervøs i går i det hele tatt. Og den bedøvelsen hun bruker, den er helt genial --> totalt smertefritt jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. mai 2006 #2339 Del Skrevet 13. mai 2006 Ja, det er noe heeelt annet enn dressmann Vi prøvde en fra dressmann først, og en fra Tiger (som forresten også var flott, men de hadde ikke størrelsen hans igjen), men det var liksom ingen tvil om at Bossen var IT :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. mai 2006 #2340 Del Skrevet 13. mai 2006 Tannlegen min er fra Bergen. Tenkte på det i går, at hun kanskje har gått på samme sted som du går nå. Kanskje. ← Navn? Smertefri bedøvelse, det har ikke vi på skolen, så det blir spennende når jeg blir ferdig, å få prøvd litt nye ting. Har ikke råd til noe fancy greier hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg