Gå til innhold

~Sneglehuset~

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler: Det er godt å høre at andre også har drept plantene sine med vilje :lol:
Videoannonse
Annonse
Gjest Shadowlyn
Skrevet
:ler: Det er godt å høre at andre også har drept plantene sine med vilje :lol:

APM - Anonyme PlanteMordere, anyone? :sjarmor:

Skrevet

Nå kan jeg faktisk så frem å si at jeg ikke har gjennomført noe mord enda. Men jeg har vært ganske så close :Hehe:

Skrevet

:sur: Nei, nå kan sambo godt ringe, sånn at jeg kan gå å legge meg!! Jeg har bevisst holdt meg unna kaffi i dag OG ikke sovet noe på ettermiddagen. Så nå er jeg egentlig ganske så trøtt...

Kanskje det funker sånn småbarna gjør med julenissen?

Hvis vi bare roper høyt nok, så ringer han? :tunge1:

Skrevet
APM - Anonyme PlanteMordere, anyone? :sjarmor:

*rekker opp hånden*

Til mitt forsvar kan jeg si at det er mange år siden jeg var plantemorder. Ingen ville ha plantene mine da jeg skulle flytte tilbake til Norge etter noen år i England, så jeg tenkte det var bedre at de døde før jeg kastet dem (kan jo ikke kaste levende, flotte planter må vite... :ler:). Det gikk ikke helt etter planen, noen måtte dessverre begraves levende likevel. :sjenert:

Gjest Shadowlyn
Skrevet
Nå kan jeg faktisk så frem å si at jeg ikke har gjennomført noe mord enda. Men jeg har vært ganske så close :Hehe:

Du kommer dit en dag! *heier på* :ler:

Skrevet
  Det gikk ikke helt etter planen, noen måtte dessverre begraves levende likevel.  :sjenert:

:hakeslepp:

Ren ondskap!! :sjokk:

Skrevet
Du kommer dit en dag! *heier på* :ler:

Aner jeg et snev av gruppepress? Selv om det bare er en person som presser? :ler:

Skrevet

Forresten, hvis jeg må forklare meg i retten en dag, så slipper hvertfall ikke DU unna, Pudding!

Gjest Gjesta
Skrevet

:klem:

Jeg er litt ... tømt. Så det var alt jeg hadde på lur.

Skrevet
:klem:

Jeg er litt ... tømt. Så det var alt jeg hadde på lur.

:kose:

Å, det kan jeg godt forstå. Jeg klarte bare lese ti sider før jeg kapitulerte, så du banket meg noe så grundig :ler:

Gjest Shadowlyn
Skrevet
Aner jeg et snev av gruppepress? :ler:

Dette kan enten bli en multiple personality eller yo mama so fat spøk. :ler:

Forresten, hvis jeg må forklare meg i retten en dag, så slipper hvertfall ikke DU unna, Pudding!

Jeg støtter mine med(nesten)mordere! :fred:Det nærmeste en soldatsmiley jeg fant. :ler:

Skrevet

:grine2:

Vi må passe oss litt, vi kan risikere å få diverse planteverngupper på nakken :Nikke:

Skrevet

DER ringte han endelig. Da kan jeg ta kvelden, natti natt!

:sove:

Gjest Ninakanin
Skrevet
Huff, jeg har en schwæær fredslilje i stua. Men jeg er drittlei av den, så jeg tror jeg mer eller mindre ubevisst driver å dreper den. Jeg vil ha en ny fancy plante! :rodme:

Jeg ser den henger mer og mer med bladene, men vanner jeg den? :sjenert:

:grine: 

*går og vanner den stakkars fredslilja*

:fy_fy:

Dette la jeg merke til når jeg spiste pizza hos deg forleden!!! Din galning, var dette med VILJE?!?!?!!

:hår:

Jeg skulle tatt planten under armen og reddet den, din plantedrepende Snegle!! Visste jo at Snegler dreper planter, men å være vitne til en slik handling... Det er rett og slett forferdelig!

Eller Fåååårfjærdeli, som en viss mamma ville sagt... :hoho:

Love you, sneglis, håper turen hjem gikk fint! :hoppe:

Masse glad i deg, koste meg fantastisk mye når jeg var hos deg på mandag :)

Du er the best!

Gjest gjest1
Skrevet

:vinke:

Har du sjekket ut noe mer ang hjertet ditt? *orker ikke pløye gjennom dagboken din nå*

Skrevet
:vinke:

Har du sjekket ut noe mer ang hjertet ditt? *orker ikke pløye gjennom dagboken din nå*

Ja! Jeg var hos en hjertedude, han tok ny EKG, UL, og en sånn anstrengelses-EKG. Han fant ikke noe galt på meg, eneste var at jeg kanskje hadde en ekstra lednings-ting i hjertet sånn at jeg kunne få noen ekstraslag av og til. Men det kunne han ikke si for sikkert, pluss at hvis det var det jeg hadde så var ikke det farlig :)

Så jeg er vel egentlig fiskmeldt :-D

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...