Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Ja, det lønner seg absolutt å sjekke forsikring på bil. Den bilen vi har nå er det nesten gratis forsikring på. Vi fikk litt sjokk da vi oppdaget det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å? Hm! Hva slags var det igjen? (husker bare at den var stor og digg :ler:)

Vet du hva dere ga for den, eller vet du ikke siden det var en pakkesang? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet snakker vel greit for seg selv. Det heter "looser", by the way....

:hoho:

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Ja, jeg lo høyt her jeg satt da jeg så det bildet, den hunden ser så utrolig snurt ut! :ler:

Djiiiisess det er stress å kjøpe bil!

Nå har vi prøvekjørt en passat....Jeg syns den er så stooor, jeg vil ha liten bil :ler:

Det er denne vi har testa da. Sambo likte den veldig godt, den var passe stor (for han), den var sprek og så ikke så aller verst ut.

Men jeg ble jo selvfølgelig helt sjuk på den Audien vi lånte til i dag...

Det var ikke akkurat denne, men den var helt lik i farge og motorstørrelse.

Den var så gøy å kjøre!

Men sambo likte ikke den diesel-motor-lyden. Den høres jo ut som en traktor, men jeg syns det bare var tøft jeg :ler:

Så nå står det mellom kaaaanskje en Audi (tviler på jeg får overtalt sambo, så sjangsene er små), den Passaten, og så skal vi ringe på en BMW, nemlig denne...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Nå ringte sambo nettopp, han trasker hjem i fra Audi-forhandleren, haha! Vi har jo ikke bil, og du og du så stress det er å kjøpe bil hvis du ikke har bil! En smule ironisk :ler:

Men uansett ja, Audi blir det ikke ( :sur: ), han hadde snakket med han med BMW'en da, han skulle komme bort i ettermiddag, så vi kunne få se vidunderet.

Kjenner jeg oss to rett så blir det den, selv om den er dyrere enn maxgrensa vår (er det ikke alltid sånn det er? ;)). Tidligere når vi har kjøpt biler, så ser vi massevis av "fornuftige" biler, så skal vi bare se på en en BMW, og vips så er vi overbevist :ler:

Så dere skal se at vi har kjøpt den bilen på den siste linken i løpet av dagen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med bilkjøp. Jeg skulle gjerne hatt en Hummer jeg, da. Så hadde jeg hatt en bil til hver anledning liksom. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Lykke til med bilkjøpet.

Det bildet av den katten og hunden var jo supermorsomt da og jeg satt og humert her for meg selv av ordspillene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
å? Hm! Hva slags var det igjen? (husker bare at den var stor og digg :ler:)

Vet du hva dere ga for den, eller vet du ikke siden det var en pakkesang? ;)

Vi har en Suzuki Grand Vitara med skinninteriør mm.

Jo, jeg har fått snoka i prisen :ler: .... Den kosta sånn ca 350 000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: til Saeria, @lfa, Heidi76 og Xavia!

Nå begynner vi å komme litt ned på jorda igjen. Det tar på å kjøpe bil, spesielt når jeg er helt tett i skallen av forkjølelse :forvirret:

BMW'en falt vi ikke for. Heldigvis :ler:

Men nåååå er det en Audi A3 som det ser ut som om vi kommer til å kjøpe. Den er helt lik i utseende til den som jeg linket til lenger oppe, men med litt mindre motor, og bensin. Og så er den ca 100 000 billigere enn maxgrensa vår, så da er vi litt fornuftige også ;)

Pluss at jeg får viljen min :sjarmor:

Syns bare den var helt LÆKKER :-D

Vi skal se på den i morgen, så dere får krysse fingrene for meg jenter, håper sambo ikke syns det er noe dritt på grunn av motoren....

Nå står det en hjemmelaget lasagne i ovnen, og så skal vi ha noen glass hvitvin til maten, vi trenger å roe oss litt nå. Det skal bli godt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så bra at dere har funnet en bil til 100.000 under budsjett. :tommel: Blir spennende å se i morgen da om den faller i smak.

Selv har vi en Opel Astra stasjonsvogn -97 modell. Ønsker meg sårt en ny bil men det blir nok ikke på en god stund enda. Vi ble nettopp gjeldfrie på denne bilen så det lønner seg helt klart for oss å holde på den en stund til. Men jeg drømmer om å vinne i lotto og å kjøpe en kliss ny bil. :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinne i lotto ja, der sier du noe! Da sambo trasket hjem fra Audiforhandleren måtte han bare gå innom "lykkeboden kiosk" og kjøpe flaxlodd, han følte visst på seg at han kom til å vinne :ler: Det hadde jo passet fint i og med vi skal kjøpe bil, og han vant også!

100 kr. :lol:

Tror nok vi kommer til å ha denne bilen lenge. Om et år trenger jeg nok mest sannsynligvis bil i og med jeg skal ut i jobb, og imotsetning til sambo som går lei av bilene etter 1-2 år, så knytter jeg meg til bilene mine. Vil ikke gi slipp på de. Så når jeg nå kaaaanskje får den jeg vil ha, så vil jeg nok ikke ha noen andre på en stund :ler:

*trofast*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at dere har funnet en bil til under maksprisen deres!

Skal krysse fingrene for at sambo liker den like godt som deg når han ser den i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dette bildet snakker vel greit for seg selv. Det heter "looser", by the way....

:hoho:

:ler:

Kjempefestleg! :grine2:

Lukke til med bilkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:syk:

Årh, jeg er så dedd i dnesa og tung i hodet....

Har skjedd lite i dag, vi har sovet masse, og nå venter vi på telefon fra han med *drømmebilen*, sambo tror ikke han ringer før om lenge, for han er sikker på han var ute på byen i går :ler:

Men vi får se. Jeg vil ha den bileeeeen!!!

Lurer på om jeg skal overbevise sambo om at jeg sårt trenger en cola light og noe gummisnop....:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...