Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: til ~Alwaen~ min!! Bra du har kommet deg hjem igjen, nå må du bare være flink og samle sammen all energien din :smile:

Huhei, må bare fortelle at jeg hadde endo i dag (altså, den DELEN av odontologi som jeg ikke liker ;)) Og vi fikk sånn evaluering, trodde det skulle gå helt dass, men jeg fikk beskjed om at jeg lå over gjennomsnittet!!

!?!?!

:overrasket:

Så nååå, er ikke endo så verst likevel :tunge1:

Nuh, lage kaffi og så dra på trening, skal prøve å komme bort før onsdags-rushet begynner. Skal sloss med mageapparatet på tross av gangsperren;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig følelse! :smilorange:

Det var litt sånn jeg hadde det etter å ha strevd veldig med en oppgave i diskursanalyse. Jeg følte ikke jeg forstod oppgaven og hadde jobbet hardt og lenge med den. Så, når vi skulle få den tilbake, så snakket kurslederen med oss én og én og jeg var sikker på at om jeg i det hele tatt hadde bestått så var det bare såvidt. Tror du ikke jeg fikk beste karakter i gruppa! Hun var så fornøyd og snakket masse om hvordan jeg hadde truffet perfekt og at hun virkelig kunne se at jeg hadde jobbet med dette og forstod det. Jeg må ha sittet der med store øyne som et levende spørsmåltegn hele tiden. Det var en herlig følelse, å mestre noe jeg trodde jeg ikke mestret.

Du er flink du! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var litt gøy å høre....:sjenert:

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Da er treningen unnagjort, og så har vi vært sunne og spist wok med kylling til middag/kvelds.

(Hihi, nå går Theo rundt på bordet og har lyst til å snuse på t-lysene! Tipper det blir noen korte, krøllete værhår som resultat :ler:)

Men jo, det der mageappratet altså!! Jeg har så gangsperr at jeg fikk ikke trent den skikkelig, det var STEIKE vondt! Så nå går jeg vel fire-fem dager med gangsperr i møte igjen. Håper det bedrer seg etterhvert, at jeg blir litt sterkere *krysse fingrene*

I morgen blir det nesten direkte hjem etter siste pasient. Jeg skal melde sambo når den siste pasienten går ut døra, så kommer han og henter meg, så freser vi hjem og slenger kattene i bilen før vi kjører videre sørover. Så da er vi sikkert fremme i ti-tiden...Det blir en laaahahang dag, men skal bli gøy å se fossilene og kattene igjen :smile:

Pakke! Nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da sitter jeg her på sørlandet hos mammsen og pappsen, de tar seg en liten middagshvil nå, så jeg benytta selvfølgelig sjangsen til å KG-fisere meg litt ;)

Det ble en laaaang tur i går, og det virket som om vi aldri skulle komme frem.

Jeg hadde jo planer om å bli ferdig på klinikken litt tidlig, men når jeg planlegger slik, skjer det alltid noe dritt. I går skulle jeg "bare legge en fylling", men tror dere ikke den fyllingen var diiger, så det tok jo lang tid. Så var ikke ferdig før halv fire. Jaja.

Så, på Stord: Her har de drevet og bygget på denne veien i...tja, eeevigheter, de blir jo aldri ferdig. Så da var det grusveier og kolonnekjøringer. Usjh.

Så er ferje nummer to innstilt, og den neste er 20 minutter forsinka. Nice.

Vi benytta muligheten til å slippe de to kattene ut av burene, så de gikk rundt der og snusa og klatra på dashbordet, hihi, de var så søte. :hjerte:

Så i stavanger så er den ene undervanns-tunnellen stengt, så der blir det omkjøring....

Og så i Flekkefjord er det kolonnekjøring pga bygging på den nye E39, så da var det nye 20 minutters ventetid...:roll:

Klokka halv 12 var vi fremme! Og superslitne. Så vi var i seng klokka ett. Fikk ikke så mye ut av dagen nei.

Åjo!!

Gjett hvem som klarte å glemme bagen med toalettsaker og tøy og alt det der??!

Sniggeleeeen.....

Har vært i Flekkis med Mamma nå, hun åpna lommeboka for meg, så lurer meg på om jeg skal glemme bagen neste gang også? :sjarmor:

Fikk fem par med linser hos optikeren, masse nytt tøy, deo og tannbørste, pluss sminke. Og ikke noe dritt heller, skikkelig dyr og kvalitetssminke!! :hoppe:

Så når vi handla inn til middag på Kiwi, haha, dere har sett den reklamen for maxbo? Han mannen som ser en drill som han forelsker seg i, og alt plutselig går i slow motion?

Sånn ble jeg, og mamma bare: Hva er det?!?! Oj! Vil du ha den?

Jeg sa neinei, den er alt for dyr, jeg kan ikke...

Joooda, den skal du få av meg, sa hun stolt og hev den på rullebåndet.

:hoppe:

Ja okei, jeg er litt barnslig av og til, men jeg hadde lyst på den i fjor, men da var de utsolgt....

Kindereggkalenderen, altså :sjenert:

:hoho:

NÅ! Nå fikk jeg skikkelig julestemning! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose deg masse hjemme hos mamman og pappan din i helga! :)

Og den Kinderegg-kalenderen.... :sjenert: Den hadde til og med jeg tenkt å kjøpe (jada, ikke vær bekymret for at dere skal blir kjedelige og "satt" når dere passerer 30 - neeeeeida... det blir nok ikke dere heller) - men så er jeg allergisk mot nøtter, og i 12 av lukene er det sånn rund dings med nøtter inni :overrasket:

:sur:

Så nå lurer jeg på om det blir Smarties-kalenderen isteden, men det er da vel ikke like gøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja okei, jeg er litt barnslig av og til, men jeg hadde lyst på den i fjor, men da var de utsolgt....

Kindereggkalenderen, altså :sjenert:

Den skal jeg også ha :ler: Kinderegg sjokolade som er så godt da. Er ikke sikkert den overlever til den 24. en gang :sjarmor:

Håper du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

HÅNNIII!!! AIM HÅÅÅM!!

:ler:

Årh, godt å være hjemme i Bergen igjen. Misforstå meg rett, det er god å være hjemme-hjemme og være med familien, men det er så stress når vi må dele oss opp sånn, må innom så mange som mulig på kortest mulig tid. Blir en smule sliten ja.

Starta med en laaang kjøretur på torsdag, som jeg skrev om tidligere. Bagen min med klær ble plutselig en plastpose, heldigvis har jeg mamma :ler:

kattene stooorkoste seg, hvertfall Tommy. Han kjente seg igjen med en gang, han var jo der hele sommeren da han var kattunge. Og selv om det var iskaldt så føyk han ut hele tiden gjennom katteluka. Han har enda ikke skjønt at den luka kan åpnes begge veier, så han sprang ut, og når de andre kattene sprang inn ble han stående og sutre på utsiden. Så da måtte vi slippe han inn :roll:

De var så søte, fire katter i full fart:

Theo oppdaget noen hormoner av navnet "Testosteron ala katter" og forelska seg i Josefine. Så han dilta etter henne hele tiden og "prøvekjørte" henne litt :ler:

Josefine lever jo i sin egen verden, så hun bare tusler rundt for seg selv, spiste, lekte og sov. Tror ikke hun merka at Theo ikke var lenger bak enn 30cm hele tiden.

Men! Josefine er jo dama til Oliver, og han skjønte ikke helt dette her Theo drev på med, så han dilta etter Theo igjen. Så tre katter tett i tett rundt omkring, litt av et syn!!

Så til slutt kom Tommy (som er kastrert) springenes etter som en liten unge: "hva skal vi nå!?! Skal vi leke?! Hvor skal dere! Folkeeens!!" :grine2:

Tok selvfølgelig masse bilder med speilrefleksen til mamma da...:sjenert:

Jeg skal gå gjennom bildene og legge noen ut etterpå ;)

Så på lørdagen for vi videre til Sambo sine foreldre, og de har jo en hund, så vi var ganske så spente på hvordan det gikk sammen med kattene!

Og det gikk over all forventning!

De var ganske så skeptiske til hverandre i starten, eller, Theo bare kikket på Dingo (som hunden heter, originalt eller hva? :ler:) og tenkte vel noe som: "Åja, herregud, det er jo bare en teit hund. *gjesp*"

Så han bare kikket rart på Dingo og snudde seg rundt for å sove videre :ler:

Tommy var mer usikker og hadde kulerunde øyne på han hele tiden. Men etterhvert gikk det bedre. Tommy våget seg til og med ut på kjøkkenet og stjal knottene til Dingo! Stooore hunebiter, haha, Tommy ble vel mett etter bare to tre biter!

Theo fant plutselig også ut at han skulle ta en liten spasertur under magen til Dingo, gjett om det var en hund som hoppet høyt? :smile:

Og på søndag fikk vi pinnekjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...