Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

(vet ikke om du har fått referat - men enkelte tok den helt ut (spessielt ei av dine gamle klassevenninner :overrasket: . (du hører nok om det etterhvert, ellers er det bare å vente på bilder i Fasett - blir nok egen artikkel om jenta (hvis vi tør).

Nei? Det har jeg ikke hørt!?!?!

Tell me :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei? Det har jeg ikke hørt!?!?!

Tell me  :sjarmor:

hehe, satser på at vi er eneste odontene her inne da ;)

ei vissliv karin ble noe overstatig beruset, og gjorde stemningen ganske så spent, for å si det slik...

Avbrøyt under taler, enten verbalt - eller fysisk (overfalt han som holt damenes tale, så han falt i gulvet, satte seg på fanget til Nesset, osv) :frustrert::overrasket: :grine2:

Og på dansegulvet tok hun blant annet salto, og trynet langflat...

For å si det slik, det ble en heller utrivelig stemning.

Ikke rart hu var "syk" i dag :sjarmor:

Du skulle vært der altså! (Ballet var suverent foruten dette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scully: Nishj?! Flaaaaut!! :ler:

Ble ikke noe ball på oss i år, var så få fra klassen som skulle, pluss at det koster jo en del penger når du inkluderer klær og stæshj...Men neste år, da er jeg der! (har for øvrig vært der på andre og tredje året da ;))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Da har jeg vært flink jente og lest to og et halvt kapittel i monster-boka i dag!

Så ellers er det lite nytt :ler:

(Eksamensperioder er jo egentlig fryyyktelig kjedelige og monotone :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good evening mylady!

Så til det store spørsmålet, hvordan spiser du gelè kirsebærene i smågodthylla? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :vinke:

Jeg snikleser litt her, så like greit å melde seg først som sist!

Sender forresten en eksamenshilsen fra min odont-sambo, som ble veldig nysgjerrig da jeg fortalte om en snegle som studerte det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev
Good evening mylady!

Så til det store spørsmålet, hvordan spiser du gelè kirsebærene i smågodthylla?  :sjarmor:

Døh, de er ikke spiselige i det hele tatt. :sprettoy::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamensperioder er driiiiit! Skal "bare" ha heldagsprøve i morra, jeg. Vi har gått gjennom 7 kapitler på 2 måneder! :overrasket:

Hvordan gikk det?!

Og du er sikkert flinkere enn meg til å lese også.  :sjenert:

Nehei, det tviler jeg sterkt på! Du leser jo hele tiden jo!! Jeg får bare sånne innfall av og til, men det blir ikke sånn jevnt og trutt, slik det burde være...:sjenert:

Lille Riverdance:

Æssshj!! Nei de spiser jeg på samme måte som vindel: Lar de ligge i fred ;) Jeg er ganske så kresen på smågodtet, vet akkurat hva jeg vil ha, og det skal spises i en spesiell rekkefølge også. Først salt lakris, så en seig dings, så en salt lakris, så en seig dings igjen osv. Sambo er godt opplært, for det hender i ny og ne at han kjøper det uten at jeg er med, og er ikke de rette snopetypene der og riktig kvanta (det skal jo gå opp i opp, skjønner du, sånn at det skal slutte med en seig dings), ja da blir det ramaskrik :ler:

Hei! :vinke:

Sender forresten en eksamenshilsen fra min odont-sambo, som ble veldig nysgjerrig da jeg fortalte om en snegle som studerte det samme  :)

Hei! Så gøy med besøk fra "ukjente"!!

Å? Hvor? Bergen, Oslo eller Tromsø? Og hvilket kull? *nysgjerrig*

Da er jeg sveeeett...Burde kanskje hoppe i dusjen, men måtte bare inn på KG en tur først :ler:

Halv dag på skolen i dag, eller jeg kom litt tidligere enn normalt, for det var et allmøte i dag, der de tok opp litt av denne amalgamproblematikken. Synes ikke de kom frem til så mye, men men!

Så fikk jeg godkjent to av rotfyllingene jeg la, og fikk litt skryt, det er alltid greit å høre ;) Og så sa han at han merket jeg hadde en genuin interesse for faget....Ehe...Han skulle bare visst, jeg genuint hater faget :ler: Men det trenger ikke han vite ;)

I morgen kommer Ninakanin opp en tur og henter krakken som hun hadde med seg på festen. En krakk ja. En grønn en. :grine2:

Tilfelle Scully er innom : Var du på allmøtet i dag? Tenker på siden dere snart skal begynne på propedeuten...Håper de endrer litt rutiner, for da vi var der, så var forholdene IKKE gode.

Nei; DUSJ! :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytter ikke å godte seg over at jeg slipper unna eksamner og drit når jeg vet jeg er i samme situasjon om ikke lenge. Og jeg som tenkte jeg skulle være litt bad girl nå :sjarmor:

Men jeg husker jo hvordan det var da jeg tok utdannelse nummer 1, og det var jammen ikke gøy. Så egentlig føler jeg litt med deg likavæl :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Sniglå!

Det gikk faktisk bedre enn forventet i går. Læreren kom inn rett før prøven startet og kom med en dristig påstand. "Alle får 4, 5 eller 6 på denne. Det garanterer jeg!" :overrasket:

Jeg tenkte i mitt stille sinn, at det får vi nå se på, da. Men faktisk talt så gikk det greit. Rakk ikke alt, men klarte faktisk å finne parameterfremstillinger og skjæringspunkter ved regning. :hoppe: Får jeg en 4er på denne, blir jeg superhappy! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfelle Scully er innom : Var du på allmøtet i dag? Tenker på siden dere snart skal begynne på propedeuten...Håper de endrer litt rutiner, for da vi var der, så var forholdene IKKE gode.

Jepp, jeg leser vettu :sjenert:

Var ikke på møtet. Men er enig med deg, håper det blir endringer.

Det var jo lenge snakk om at kull 3 (kjæresten min går der) skulle ha kveldsundervisning i år, men pga at så mange dumpet ned til oss, slapp de det denne gang.

Men da er det vel heller større sjanse for at vi får kveldsundervisning neste år - og DET frister ikke altså... Huff...

Fikk ikke helt med meg om du var der, i tilfelle - sa de noe om at de var klar over de dårlige forholdene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Serox: :sjokkert:

Shoegal: Akkai! Jeg går på fjerdet året, det blir vel...*regne regne* 7. semester? Du får sende en eksamenshilsen tilbake ;)

Lille Ballerina: Neeeei....De får du også ha i fred :ler:

~Alwa~: Trenger ikke synes synd på meg, det går greit. Det er jo noe jeg har vært innstilt på lenge, så det går så bra så! :blomst:

Saeria: Så bra!!! :tommel: Det er så deilig å gå fra en prøve eller eksamen med en god følelse!

Scully: Jeg var der ja. Det var jo egentlig dette med amalgam i forhold til gravide som var problematikken på møtet, og jeg tror de fleste ble enige om at på klinikken så er det ingen fare så lenge vi følger prosedyrene. Det er verre med propedeuten siden det er så mange studenter der, det er skikkelig dårlig avtrekk, pluss at folk er jo litt uerfarne, så da kan det fort bli litt søl...

Men for min del så var ikke amalgamen det verste, det var heller når vi skulle lage gebiss, for da skulle alle styre med akryl. Mye støv og løsemidler i lufta da. Hadde vond i hodet hver dag i "gebiss-perioden".... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok en bulk med tøy i vaskemaskinen, og den andre bulken er hengt opp. Sambo har okkupert kontoret, for han jobber litt hjemmefra. Så da sitter jeg her i stua med lappetoppen og ser på TV ;)

Skolen i dag gikk greit, har begynt å preparere til min først bro, har heldigvis en suuupertolmodig pasient. Så da blir det ikke så ille. Verre med pasienter som vil bli fort ferdig og bare klager, da blir jeg stressa!

Så men jo, ellers lite nytt. I morgen er det fredag og da er det fri. Og da skal jeg sove leeenge (det vil si, jeg er sikkert lys våken halv ni eller noe :ler:) og så skal jeg lese hele dagen. Basta.

Da klokka ringte i dag var jeg overbevist om at det var fredag, så jeg bare snudde meg rundt og venta på at sambo skulle stå opp. Skikkelig nedtur da det endelig gikk opp for meg at det var bare torsdag, og jeg skulle ha pasient i stolen kvart over åtte...*sukk*

Må ringe "fossilene" også i morgen, eller kanskje på lørdag. Tanta mi døde forrige fredag, så i morgen skal mamma i begravelse. Må høre med henne hvordan det står til. Hun har mistet alt for mange søsken til kreft, og jeg må si jeg liker det heller lite. Neste gang så kan det likegodt være mamma som står for tur, liksom. Ekkelt å tenke på :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist med tanten din. :klem:

Du har rett i at det er ok å gå fra en prøve med god magefølelse. Men jeg er også flink til å si til meg selv at jeg må skru ned forventningene. Det er ikke noe kjipere enn å få drittkarakter på en prøve man trodde man klarte fint. :forvirret: Så jeg satser på at jeg får en treer. Noe mer, vil bli en positiv overraskelse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah.. tenk så bra det hadde vært hvis vi hadde spist smågodt sammen da! Da hadde vi jo sluppet å krangle :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...