Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tuse takk ~Alwa~! :kyss:

Nå er vi gode og mette, har laget sånn tandori-greier, jøm jøm!!

Venninna mi har blitt okkupert av Theo som ligger og vasker seg på fanget, sambo laster ned ettellerannet på peseen og jeg spiser krokodiller. De orange dillene, tror jeg er den eneste som foretrekker de fremfor de svarte, men det er bare bra, for det gjør dille-plukkinga lettere :ler:

Krølle-krøllsene ble bra, men jeg har også slett hår, så nå ser håret bare ut som om det er kreppet. Varer ikke så lenge, meeen meeeen ;)

Kvart over seks stod jeg opp i dag. På fridagen min!!! Traff venninna mi klokka syv i sentrum. Så gikk vi og handla rundstykker og pålegg, og freste hjem og spiste frokost og tjaddra. Og mimra litt ved hjelp av bilder og hjemmevideoer :smile:

Så så vi The Incredibles, knallfilm. Eeeelsker tegnefilmer jeg :ler:

Såååå kom sambo hjem og så kjørte vi til Lagunen og handla litt så smådill, det er jo nattåpent i dag!

I morra kommer bror til sambo med kompis klokka to, så etter det går det vel bare en vei....

:ler:

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e innom me en solid norlænning klæm te dæ fra væsterålen :klem: Gjett hvem som har spist hamurger til kvelds :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker du ikke de svarte krokodillene?? :overrasket:

Jeg holder på å bli jaget ut av en hver godis shappe fordi jeg bare plukker de svarte jeg :ler:

Ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig sørvestlands-klÆm til deg også Ballerinaen! :klem:

:hoppe: Xavia!!! Huff, jeg har savnet deg masse, og ville egentlig sende deg en mail, men følte liksom at jeg hadde forstyrret deg....Ville at du skulle få være i fred sammen med de som betyr mest for deg, uten at en haug med "fremmede" sendte deg masse mail....

Tenkt masse på deg har jeg iallfall. :klem:

Tittentei og god helg til deg også Arkana! :klem:

Sånn!

Da var alt besøket ute av leiligheten. Bror+kompis på båten til Stavanger, og venninne på tog til Oslo.

Det var helt knall i går! ;)

Og dagen derpå så føler jeg alltid at jeg kunne spist en hest om så var, så nå har vi nettopp spist kylling og så har vi handla inn litt knask til i kveld. Da skal vi kose oss sammen alene foran den nye flatisen til sambo.

Han måtte tørke støv av den i dag, ser dere. Jeg har fått streng beskjed om å holde meg unna skjermen når jeg kommer med Jifen og torkyen :ler:

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du ikke de svarte krokodillene??  :overrasket:

Jeg holder på å bli jaget ut av en hver godis shappe fordi jeg bare plukker de svarte jeg :ler:

Ha en fin søndag :klem:

Der var du også! :ler:

Nei, det er sånn inntrykk jeg også har fått, at de fleste holder seg til de svarte. Men jeg liker nå de orange best jeg da. Gjør ikke meg noe at jeg får ha de i fred og ro :ler:

Kanskje jeg skal lage en avstemming på det? Se om jeg virkelig er den eneste som liker de orange krokkisene best? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe:

Hei på deg!

Her hopper jeg av glede over å finne en "oransje-krokkis-elsker", akkurat som meg!

ALLE andre jeg kjenner liker de svarte best! (..noe jeg forøvrig ikke kan fatte og begripe...)

Isj...nå fikk jeg faktisk lyst på krokodiller her jeg sitter...

Og har jeg noen?!? Nope!

Kos deg med film og godis!

Klem fra den "liker-de-oransje-krokodillene-best"-likesinnede Smurfa! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Hei på deg!

Her hopper jeg av glede over å finne en "oransje-krokkis-elsker", akkurat som meg!

ALLE andre jeg kjenner liker de svarte best! (..noe  jeg forøvrig ikke kan fatte og begripe...)

Isj...nå fikk jeg faktisk lyst på krokodiller her jeg sitter...

Og har jeg noen?!? Nope!

Kos deg med film og godis!

Klem fra den "liker-de-oransje-krokodillene-best"-likesinnede Smurfa! :vinke:

Jeg liker også de orange krokodillene best!! Uten tvil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei alle sammen, og hei til Smurfa! Kjekt med nye fjes! :smile:

Da var middagen fortært, og nå skal vi bare slappe av litt før det er mandagens spinning igjen, gleder meg faktisk for hun spiller bare den beste musikken! :tommel:

Men jo, Scully: Bra jobba i dag, og tusen millioner takk for hjelpen! Kjekt å treffe deg også, selv om vi ikke fikk snakket så mye. Pasienten vår stod vel egentlig for det meste av snakkinga, et speil og to tre instrumenter+spyttsug i munnen stoppa ikke den skravla der :ler:

Lille ballerina: Måtte le da jeg leste om dine dille-vaner!! :ler:

Spiser bare toppen....

:hoho:

Men det er sånn jeg er med toffifeen, den sjokolade-greia som har en hassenøtt i bunnen. Den nøtta der treffer ikke magen min, neida, det blir liggende igjen på bordet ;)

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

:ler: Kjenner meg veldig igjen i dette med å "skrelle" snop, altså! Skreller alt som er å skrelle jeg... Men spiser alt da. :sjenert:

Menneh. Skulle bare si "fy" til Sniglå som nå har gitt meg så sinnsykt lyst på diller. Så mye lyst på at kjæreste er på vei til butikken. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jo, Scully: Bra jobba i dag, og tusen millioner takk for hjelpen! Kjekt å treffe deg også, selv om vi ikke fikk snakket så mye. Pasienten vår stod vel egentlig for det meste av snakkinga, et speil og to tre instrumenter+spyttsug i munnen stoppa ikke den skravla der :ler:

Bare hyggelig det, sniglå :)

Er bare glad pasienten kom jeg, dårlige erfaringer fra tidligere vet du (hehe, vil helst ikke finne flere "skjulte skatter" i min egen munn :sjenert: )

Synes nesten det ble litt pinlig i starten. Hadde glemt å spise da jeg kom, og når jeg sto oppreist i starten- så ble jeg skikkelig svimmel (han p.... lurte jo på om alt var bra :d). Skulle nesten tor jeg ikke tålte blod - haha, det hadde gjort seg etter 1.5 år studier... Men det var nok pga lite mat og drikke..

(ble ikke så mye mat søndag heller, var jo ball i helga (vet ikke om du har fått referat - men enkelte tok den helt ut (spessielt ei av dine gamle klassevenninner :overrasket: . (du hører nok om det etterhvert, ellers er det bare å vente på bilder i Fasett - blir nok egen artikkel om jenta (hvis vi tør).

Du får si fra hvis du trenger assistent igjen. Jeg er bare glad om jeg blir ferdig med mine obligatoriske økter fortest mulig. Og skulle jeg være ferdig, kjenner jeg en drøss med andre interessert 2.kullinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...