Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny TV! :hoppe:

Grattis med ny tv!  :hoppe:

Tusen takk! Sambo er fremdeles helt i skyene altså, hehe, tenker på og snakker kun om denne TVen sin :ler:

Og når du snakker om trassalder så kan det minne litt om min lille Sofus som nå er ca 4-5 mnd. Han får noen raptus innimellom hvor han bare gjør ugang og vi roper NEI! hele tiden.

Men de er skjønne da. :hjerter:

Hei Heidi76! :vinke:

Ja, skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg uten disse kattefantene mine, selv om de er skikkelig rampete for tiden :ler:

Du. Det viruset. Det høres alvorlig ut.

Er det medisiner til dem hvis de har det? Og hvor har de fått det ifra stakar?! Må de bli friske av seg selv? Og hvordan finner de ut om det er det?

Nå ble jeg bekymret for pusene dine, Sniglå!!

Jo, det er et EKKELT virus, og jeg skulle kanskje ikke nevnt det i det hele tatt, for om noen bare hvisker ordet i et kattemiljø så blir det ramaskrik uten like...Dere kan lese litt om det her

Men sånn som det ser ut nå så går det rette veien med antibiotika, og siden virus ikke blir tatt av antibiotika, så tviler jeg på at det faktisk kan være FIP!

God morgen til deg  :klem:

:klem:

Oooog en :klem: til mai gørls!!

FREEEDAAAG!! Jippiii!!! En fridag! :hoppe:

Eller...Burde jo egentlig være på skolen i dag også da...Har noen modeller som burde slipes ferdig og analyseres opp og ned i mente....

Men naaai! I dag gidder jeg ikke rett og slett! Haha!

Uff, en liten advarsel til folket: Ikke spis disse nye baguette-sakene på Burger King....

Jeg og sambo slo på stortromma i går, gadd ikke lage mat og vi ville ut av leiligheten litt, så da ble det disse nye DRITT-baguettene... Både jeg og sambo fikk to mager som var dobbel så store som vanlig, og sprang på do i ett sett.

Deilig.

Så det ble en natt med masse mageknip :roll:

Så dette her med å "slå på stortromma" fikk plutselig en helt ny betydning :ler:

Men nå er ting bra igjen, heldigvis!

Ellers er det lite nytt :ler:

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og sambo slo på stortromma i går, gadd ikke lage mat og vi ville ut av leiligheten litt, så da ble det disse nye DRITT-baguettene... Både jeg og sambo fikk to mager som var dobbel så store som vanlig, og sprang på do i ett sett.

Deilig.

Så det ble en natt med masse mageknip  :roll:

Hmm, spiste en sånn forrige uke, sammen med to venninner. Synes den var kjempegod, og ingen av oss ble dårlige. Dere var nok bare uheldige, men jeg skjønner jo at det ikke frister å spise slike igjen. :forvirret:

Grattis med ny TV forresten. Menn er enkle å glede! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å ønske deg god helg. :-D Og håper at pusefantene dine blir friske snart. :klem: Det er sikkert ikke noe alvorlig, som du sier har de jo blitt bedre av medisinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusefantene er nå halvveis i kuren, og de er bedre allerede!!!

Måtte sende en mail til den ene oppdretteren på fredag, og den lød som følger:

"Hei, vil bare benytte denne flotte fredagskvelden til å meddele at Tommy har lagt en solid halvmeter med kabel i kassa!! Hilsen fra en lykkelig pusemor"

:ler:

Og hun svarte med en gang, og var overbegeistra!!

At det går an å bli så glad for en lort liksom, det hadde jeg aldri trodd ;)

Nå støvsuger sambo stua, han får sånn innfall av og til, der han mener han har litt overskudd av energi som han tar ut på husarbeidet. Jeg skal ikke klage hverfall!!! :ler:

Ute i går med Ninakanin, koste meg, kjekt å komme ut litt :smile:

Men sparer den store eksplosjonen til neste helg, for da kommer en venninne av meg på besøk. Hun studerer i Oslo nå, så vi ser lite til hverandre. Vi bodde sammen her i denne leiligheten det første året etter vgs, så hun har mange minner her i fra. Blant annet et varmt baderomsgulv som var greit å sove på de kveldene vi kanskje ikke vurderte mengden av alkoholinntak så nøye :ler:

Så nåååå vil jeg snart ha kinamat!! :sur:

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
Og så har jeg lyst på en ny sofa.

Da må du lære de der sofakloredyrene dine at det ikke er lov lengre ;)

Hadde det kjempekos i går, gleder meg til neste helg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart en kan bli så glad over en lort! Var minst like glad for en solid halvmeter i kassa etter når pusen min ble bra i magen etter en antibiotikakur. Pudding i kasse er kjipern. :ler:

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rullekebab er kebabkjøtt og salat og sånn som er lagt langs midten av en stor tynn rund lefsesak. Så brettes endene inn, og det rulles. En stor wrap med kebabsnadder i på en måte. Hele saken rulles inn i alufolie for å holde på varmen, og for å lette spiseprosessen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMmmmm :sikle: Det må prøves! Har bare hørt om det jeg ;) Jakter enda på en kababmann som har ris i kebaben i tillegg til salaten :sur: Han som brukte det før har sluttet :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab med ris! Aldri hørt om det før. Liker min kebabsjappe. De bruker ikke kinakål, men ordentlig salat, de stuffer den ikke med mais, paprika og alt mulig for å kunne være gnien på kjøttet. Nei, min kebabsjappe har passe med salat, de steker masse kjøtt med litt paprika og champignon for de som vil ha det, og lesser herligheten på lefsa. Så er det saus og sånn før det rulles. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er de kjempe gnien med kjøttet :sur: Nesten ikke kjøtt, men bare salat og saus.. Med ris er kjempe godt! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen som sa rullekebab?

Er vekke i et lite døgn her, så kommer jeg tilbake å ser at det diskuteres rullekebab til den store gullmedaljen i bokji mi!!! :ler:

Sitter å venter på at sambo skal komme hjem fra jobb og butikk sånn at vi kan starte på middagen. Sulteeeeen.

Kinamaten var god!

Pusekattene er helt sånn som de skal være i magen!

Har utført en liten tannkjøttsoperasjon på skolen i dag!

I helga så vi masse masse splitter nye episoder av Frustrerte fruer! ;)

Sånn.

:sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...