Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

IIIIIK!!!

Du må ta telefonen, Sneglis, jeg må spandere varm sjokolade MED krem i dag, for JEG FIKK LÅN I BANKEEEEEN!!!!!

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja til høye menn! :hoppe:

Hilsen hun med 1,88 m høy kjæreste med verdens mest sjarmerende dialekt. :sjarmor:

God mandag forresten! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg ble tidlig ferdig på skolen i dag, fikk avbud på siste pasienten...

Så da skulle husmor-snegeln forte seg hjem og sløye fisk, slik at sambo skulle bli overrasket :smile:

Tror dere ikke den jævelen av en fisk lå i den samme fine bøyen og var iiiiskald? Den var like frossen enda den!

:hoho:

Lurer på hva slags superfryser den har ligget i?!?!

Jaja, snakket med sambo nå nettopp...Da blir det grandis til middag :ler:

Ellers har skolen gått greit, fikk ny pasient på kjeveortopeden, så da blir det avtrykk og styr og stell. Men han her var jo super-sporty, synes egentlig at hele greia var litt kult. Så nå neste gang skal han få velge farge på plata han skal ha. Han var kjapt ute med å si at den skulle være svart!! :ler:

Blir jo nesten verpesyk her...:sjenert:

Og her diskuteres det mannfolk i dagboka mi til den store gullmedaljen? Dere er herlige :ler:

Det er jo egentlig Saeria sin tur nå, til å velge neste punkt på helten vår :sjarmor:

Nå er det jo snart Home and Away!!

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phew! Trening overstått!

Det ble spinning, og jeg fikk til og med lurt med meg sambo! Han har jogget så mye nå at han begynte å bli lettere lei av det, så det var egentlig ikke så mye overtaling som måtte til ;)

Nå må jeg skjerpe meg litt med den treninga mi altså, har ikke trent i det hele tatt forrige uke, og føler meg litt drid da ja... Men nå har jeg begynt å ta ginseng!!!!

Så nå føler jeg meg ikke som en treig snegle lenger, nå er jeg SUPERsneglen! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ånkli' helt, har flere kvaliteter enn hår og rompe, altså...

For eksempel så bør han ha sterke armer sånn at han lett kan ta i mot deg hvis slemmingen dytter deg ned fra taket og han står nedenfor og skal redde deg.

Men er enig i leppene, myke lepper er viktig i en eventuell munn-til-munn situasjon. :sjarmor:

Synes ikke han skal ha tights eller kappe... :sjenert:

*blande seg i heltedebatten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg er jammen enig i alle overnevnte kriterier her, altså!

Men altså...hvis han skal være en helt, bør ikke han redde noen folk fra noe? Eller hele jorda for den saks skyld? :klø:

Jeg mener, kanskje vi bør fokusere litt på de indre kvalitetene også, jenter?

Næh, det tar vi seinere!

Jeg vil haaaa....flotte hender! Sånne sterke noen, mandige, ikke noe sånne tynne ekle spinkle noen...Og de må være litt myke også da :smile:

Ja, det var dagens heltekriterie :ler:

I dag er forelesningen avlyst, så da begynner jeg ikke før klokka ett og er ferdig (forhåpendtligvis) klokka halv fire. Skal bare inn å åpne opp noen kanaler i seksårs-jekselen på han engeleskmannen jeg snakket om tidligere. Håper det går fort og greit.

I går fikk jeg litt skryt forresten...Liker ikke å skryte av meg selv, men siden det er dagboka mi, så gjør jeg det likevel :tunge1:

Hadde en jente på 18-19 år inne til årlig kontroll, hun hadde en del begynnende hull, og hull skal graderes etter alvorlighetsgrad og behandles deretter. Så jeg skrev ned de forskjellige gradene, og vurderte det slik at det ikke var nødvendig å borre de opp. Eneste av behandlig jeg foreslo var å legge litt fylling på toppen av en gammel slitt fylling, og pusse litt på en annen som hadde knekket litt.

Så når instruktørtannlegen kommer og ser på, så sier hun at hun er HELT enig i alle diagnosene og forslagene mine! Så sier hun etterpå at hun synes jeg jevnt over er veldig flink på å vurdere behandlingsbehov osv osv!!!

:hoppe:

Alltid gøy å høre, spesielt siden jeg har vært borte fra klinikken et år, og følte meg litt usikker i starten!

Så jo, sånn er det :smile:

I dag har jeg en "deit" med Ninakanin, vet ikke hvor vi skal eller hva vi skal finne på, men meeeen, I'm all yours :hjerte:

I går skjedde det ellers lite og ingenting. Nå skal jeg lese litt tenkte jeg.

Etter litt KG-oppdateringer, såklart ;)

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, fantastisk stripe i dag! (*Vi kjenner oss veldig igjen pusen min, ikke sant?* :ler:)

Du kommer til å bli en flink tannlege, det er jeg sikker på. Kanskje du kan starte egen praksis i Oslo. :sjenert: Gir du KG-rabatt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotte heltekriterier, og tidig stripe. :ler:

Skulle egentlig vært på noe skolepartygreier på Scotsman i dag, men ikke har jeg noen å gå med. Heller ikke særlig lyst. Ingen penger på konto heller, så da får elevrådsformannen si hva han vil. Jeg blir hjemme...om enn med litt dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

*skuiiiiiiiiiiiiiiiik skuiiiiiiiiiiiiiiiik skuiuiuiuiuiuiiiiiiiiiiiiiiiiiiik*

(tema-melodien til "Naboer", i fiolin)

Svarte søren ÆSJ OG FYSJ for en ekkel film!!!!

:hår:

Og du, det var dritmorsomt å løpe rundt i butikken bare oss to :ler: Kinakååååååååååååååååååååååååååååååååål.... :ler:

Herregud så fjollete vi to er... Oh my Gooooooooood!!!

Du, leser nå om "skrytet" ditt fra i går. DØH, det der er ikke skryt!!! Det er FAKTA! Du er den flinkeste tannlegen UiB noengang kommer til å ha innenfor dørene, bare så det er sagt!!

For tenk.

Og duuuuu..??

Gleder meg til deiten i morgen ogsååååå :hoppe:

Er spent på hvordan håret blir, så er du den første jeg møteeeeer :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du fått spist den fisken nå, eller? :ler:

Ellers så må du selvfølgelig ikke finne på og starte praksis i Oslo, det blir alt for langt og reise... Du våger deg ikke utenom fylket. :fy_fy::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei alle sammen!

Helten vår begynner å ta form nå :sjarmor:

Fisken...? Hvilken fisk...? :sjenert:

Den gikk i bosset.....

Og, ja, jeg holder meg nok innen fylket @lfa! Blir du pasienten min eller? ;)

KG-rabatt er en selvfølge!! ;)

Fikk litt skryt i dag også, eller, ikke skryt skryt, men instruktøren ble litt imponert tror jeg. Borra ut tre schwære amalgamfyllinger på 10-15 minutter, og da instruktøren kom og skulle se, så måtte hun forsikre seg to ganger om jeg hadde gjort det i dag :sjenert:

Hun hadde hatt tredjekullet tidligere på dagen, og sa det var så uvant at vi jobbet fort :ler:

Hahah! Uff, den reklamen der er så teeeeeit!!

Potatochip!potatochip! Your gonna be a father again! I'm your personal relaxer!!!

Jeg og sambo tok en tur til Lagunen i dag, vi må kjøpe en ny sånn dusj-hylle-dings-drit til å ha såpe og sjampo og sånnt sæshj i.

Vi kom hjem igjen med en liten bossbøtte til å ha inne ved kattedoen, en sånn ting til å ha ved oppi, og en boks til å ha knekkebrød oppi.

Masse ting å ha ting oppi med andre ord. Sånne ting jeg :hjerte:

Ja, jeg er raaaar....

Kjekt med litt Ninakanin-dose i går, vi så Naboer, den var ekkeeeel, og helt syk! Men samtidig bra.

Så hadde de tilbud på kinakål på Rimi, og det måtte jeg jo ha!!

Så jeg, Ninakanin og sambo sendte kinakålen rundt bordet som snacks under filmen, brakk av hver sitt blad og knasket innimellom setningene på filmen! Måtte skru opp lyden litt for det ble litt bråk. :ler:

Sender du kinakålen!?

:hoho:

Helt normal setning.

I morgen er det linsekontroll, krysse fingrene for at jeg ikke har fått sånne teite sår på øyet igjen. Fikk jo streng beskjed forrige gang om å ikke bruke linsene så mye som jeg gjør. Har vel kanskje ikke vært så flink der nei. Ikke finner jeg "my brills" heller....

Får snakke med de i morgen, og kanskje få meg en sånn brillekonto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

Naboer var ALTFOR bra. Så bra at den påvirket meg fysisk, og jeg hadde mest lyst til å rømme ut av kinosalen. Stemningen fra lerretet bare hoppet inn i kroppen min. *grøss* Sånn skal jo god film være; den skal gjøre noe med deg, men det der ble igrunn overdose. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...