Sniglå Skrevet 28. juni 2005 #261 Del Skrevet 28. juni 2005 Whoo000t?? Men jeg er jo heeeer!! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. juni 2005 #262 Del Skrevet 28. juni 2005 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 28. juni 2005 #263 Del Skrevet 28. juni 2005 Nå er badet skinnende rent, og soverommet likeså Og så har jeg sponset isbilen... :oops: Årh! Mamma sendte meg noen bilder hun hadde tatt med det nye speilreflekskameraet! Det hjalp jo ikke akkurat på lysten til å kjøpe et da... Begynne å spare tror jeg...opprette en speilreflekskamera-konto! Donasjoner mottas med takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. juni 2005 #264 Del Skrevet 28. juni 2005 Donerer du til puppefondet mitt, så donerer jeg til kamerafondet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 28. juni 2005 #265 Del Skrevet 28. juni 2005 Donerer du til puppefondet mitt' date=' så donerer jeg til kamerafondet ditt. [/quote'] Avtale!! :D Nå begynner "Frekke fruer" som sambo kaller det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. juni 2005 #266 Del Skrevet 28. juni 2005 :D Fruene er viktig å få med seg. Synd neste gang er den siste, men bra siden jeg går kveldsvakt uka etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 29. juni 2005 #267 Del Skrevet 29. juni 2005 Våknet i natt av 1 stk. Tigris som skulle vekke oss begge to, og han gikk virkelig inn for oppgaven...Gikk rundt i hele leiligheten og mjauet og mjauet, kom opp i senga og trampet på magen, og gikk over hodene våre.... :-? Åh, gud. Sånn er katta mi og. Det er så utrolig irriterende. Det at de aldri gir opp før du våkner og er oppe av sengen er til å rive seg i håret av. Jeg reiser meg som regel i fult sinne og stormer ned for å gi mat/slippe henne ut men får utrolig dårlig samvittighet av det etterpå. Håper du får en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. juni 2005 #268 Del Skrevet 30. juni 2005 Pøff: Jepp, det er utrolig irriterende...Eneste forskjellen er at jeg kan ikke slippe han ut heller, det er jo en innekatt... Og så vil jeg ikke slippe løs 10 000 kroner på egenhånd, hvis en ser det på den måten... Da står kaffen og lager seg selv på trakteren. Må ha det bare må ha det, sier jeg bare.... :oops: Foreldrene mine kommer på besøk i dag, eller, de stopper bare på veien egentlig. De skal på katteutstilling i Kristiansund! ( :o ), så de kommer innom på veien opp og på veien ned... Så før de kommer må jeg altså....: -stryke de nye gardinene på soverommet (jeg fant de perfekte gardinene i går! ) -Plante blomster i kassen på altanen -støvsuge () -Legge på det nye sengeteppet -tømme kattedoen og flytte den (kan ikke la foreldrene mine sove rett oppi kattedoen...) -hmmm...åja! Spise! Nei, det har vært et par travle dager, jeg vil ha alt perfekt til de kommer, jeg har alltid vært sånn..Sambo blir jo helt stressa av meg...For jeg sender han rundt for å gjøre "mannejobbene"...Spikre opp to bilder der! Legge silikon der!! Løfte tunge ting opp på loftet!! Stakkars! Åja, hehe, måtte jo legge ut leggen. (ahhaahaa, for en teeeeit setniiiing...) Ga Ninakanin masse "pes" for at hun la ut bilde av sine...Sånn ala..jammen, hva kan du vinne daaa?? Er det så tøft daaa? din Ekshjibishjonishj! Men jeg ER jo en snegle da! Bedre seint en aldri... Nei, shjollahopp! Punktene over skal hakes av! Etter en liiiiten dagbokrunde.... :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. juni 2005 #269 Del Skrevet 30. juni 2005 Godmorgen din legg-pervo!!!! Tenke seg til, å legge ut BILDE av LEGGENE dine på NETTET!?!??!!! Sjønnas, fikk jo hakeslepp da jeg så bildet i albumet i gårkveld, tenkte "jajjaminsann, der kom sneglefanten allikevel..." :-D Skal si du har mye på tapetet når foreldrene dine kommer! Du må hilse dem massemassemassemasse. De er så koseligeeeeeee Duuu...? Her er det SOOOOOOOOOOOOL og 26 varmegrader selv om klokka bare er ti på halv tooooooooooooooooooooooooolv!!!! Å reise hjem var det lureste jeg kunne funnet på, du skulle vært her sneglen miiiiiiiiiin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. juni 2005 #270 Del Skrevet 30. juni 2005 Hah! Det er sol fra skyfri himmel her også! Men vet ikke hvor varmt det er, men jeg plantet nettopp de blomstene, og det var godt og varmt! :-) Nå skal jeg brette tøy, mens jeg ser resten av akutten!! I luuuve akutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. juni 2005 #271 Del Skrevet 30. juni 2005 "And your aaaaaaaaaaangry eeeeeeeeeeeyes...and a YO-YO!!! " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. juni 2005 #272 Del Skrevet 30. juni 2005 Din...din.... HUMORTERRORIST! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. juni 2005 #273 Del Skrevet 30. juni 2005 Seie du så har ulovlige kål i hatten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. juni 2005 #274 Del Skrevet 30. juni 2005 Blir eg ein terrorist bare fordi eg har kål i hatten?? Snakk om fordommer.... :-? Kænt a vomman hæv her kavithj in her hæt alåne ænimår....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. juni 2005 #275 Del Skrevet 30. juni 2005 :o Pass på Sneglen min!!!! http://www.uib.no/elin/php/phpnyhet2.php3?...10404174655.xml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 30. juni 2005 #276 Del Skrevet 30. juni 2005 huffda, nå så jeg for meg små snegler med hjelmer og geværer, mens masse biller ruller inn i små tanks... :o løøøp, sneglen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 1. juli 2005 #277 Del Skrevet 1. juli 2005 :hår: Ruuun Forrest, ruuun! huffda, nå så jeg for meg små snegler med hjelmer og geværer, mens masse biller ruller inn i små tanks... Ja, noe som datastpillet Worms! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 1. juli 2005 #278 Del Skrevet 1. juli 2005 Aaarrh! Da var dagens joggetur unnagjort i DEILIG sol, men likevel en god bris slik at det ikke ble for varmt! I kveld skal vi grilleeee! I går var som sagt foreldrene mine innom på vei opp til utstilling, og det var kjekt å se de igjen. Tenke seg til...Det gikk faktisk bra med FIRE katter og FIRE mennesker i ein leilighet på 65kvm! Og i tillegg hadde vi besøk en stund, og da var det altså totalt: *4stk katter *5 stk voksne *2 barn, hvorav den ene var hyperaktiv :o Men det gikk bra, det var bare koselig. Vi spiste jordbær og is! namme namm!!! Og Tigris fikk sitt første bad i går, jeg har fått en prøve på en sjampo som det er ekte silke i (ooouh, fancy greier altså! ), og det gjør pelsen så god og myk! Jeg tok likesågodt på meg malebuksa og en t-skjorte, satte meg ned i dusjen og satte katten på fanget. Og et lite øyeblikk der, når mamma ga meg katten som hadde store, skrekkslagne øyne, og lukket dusjdøra så fort hun kunne, så innrømmer jeg at jeg tenkte: Hmmm...selvmord? Dette gjør jeg frivillig?! Hva er galt med meg!!!? :o Men det gikk bra, så lenge han fikk stå på beina mine, og ikke på det eeekle dusjgulvet så gikk det bra. Han bare mjauet litt! Etterpå så han ut som en schwær drukna rotte! Tror han var litt flau etterpå, men når han bare fikk vasket seg litt, så var han nesten litt stolt. Vi passet på å skryte masse av han. Skjønne katten! Her har dere han da..... Og her prøver vi å tørke han.... En smule vill i blikket ja! Nå er han så myyyyk og goood, og lukter nyyydelig! I morgen er det Tommy som skal skrubbes! Men NÅ! Skal jeg dusje! Få av meg all denne svetten altså! Ushj!. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 3. juli 2005 #279 Del Skrevet 3. juli 2005 Søte pusen da! Ser ikke så veldig fornøyd ut i det håndkle. hehe Du ser forresten ut som du kunne vært verdens hyggeligste nabo! Vet ikke hvorfor men det slår meg bare når jeg ser på bildet ditt. Håper du får en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. juli 2005 #280 Del Skrevet 3. juli 2005 Deilig med et bad for kattene! Er de krakilske når de dusjes? Vi har ikke dusjet våre katter så mye, men storepusen er helt stille når han dusjes. Han er sånn en klok katt! Men nå har han dratt ut på sommervandring, tror jeg. Jeg kom hjem fra Oslo i går og han har ikke vært hjemme enda! :veldigsur: Den med silke, er det en gjennsomsiktig flaske? Jeg fikk nemlig prøve på en hårtingtang med silke (styling-greier), og den eeeeeeeeeeelsker jeg. Men er såklart fyr. Kos dere i varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg