Gå til innhold

Er menn flaue over slapp penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 18.11.2019 den 10.27, AnonymBruker skrev:

Du kan kalle det hva du vil for min del, og gjerne dra frem så mye statistikk som du vil. Jeg bryr meg fint lite om det, men ja for min del fikk selvtilliten en knekk. På det tidspunktet hvor dette skjedde så hadde jeg nettopp gått ut av en stygg skilsmisse så hodet var nok ikke helt på plass. Så da jeg traff min nåværende samboer og sexlivet var fantastisk så tok selvtilliten overhånd og en usikker side jeg ikke engang viste jeg hadde dukket opp. Jeg vet selv at det idiotisk men noen tanker er vanskelig og kontrollere, så da har man to alternativ, enten gjøre det slutt eller jobbe med saken. Det plager ikke like mye lenger men det dukker opp av og til, spesielt når jeg viser naken foran fruen. 

Anonymkode: 3b6ab...659

Vi kvinner bryr oss fint lite om pikken til en eks var noen cm større eller ikke... det som teller derimot er om du er like god til å bruke den (og om du er lidenskapelig og god på forspill☝️).😁  Har du alt det i orden så har jammen ikke størrelse så mye å si for min del. Og helt ærlig, det er sykt sexy med menn som er selvsikre nok til å gå rundt nakne etter en dusj feks...

J29.

Anonymkode: 4471b...dfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei hva vet du om min penis er du misunnelig  jeg kjenner vel min penis bedre en deg dust 

Anonymkode: 68242...8dc

Jeg kan også få min til å se stor ut slapp. Er bare å riste å slite i den litt, sånn at den fylles delvis med blod, men ikke nok til at den står i giv akt. Den blir da like stor som når den er stiv. Men forskjell på badetiss i kaldt vann og det du viste. Din var litt blodfylt. Lurer ikke en gammel ringrev som kan trikksene i boken.😉😂 I tillegg varierer størrelsen etter temperatur og når på dagen og om man stresser mye eller er avslappet osv. Mye som påvirker størrelsen i slapp tilstand.

Anonymkode: 83deb...ea5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi kvinner bryr oss fint lite om pikken til en eks var noen cm større eller ikke... det som teller derimot er om du er like god til å bruke den (og om du er lidenskapelig og god på forspill☝️).😁  Har du alt det i orden så har jammen ikke størrelse så mye å si for min del. Og helt ærlig, det er sykt sexy med menn som er selvsikre nok til å gå rundt nakne etter en dusj feks...

J29.

Anonymkode: 4471b...dfd

Enig det er veldig turn on hos menn!

Anonymkode: 763d9...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Ved nærmere ettertanke, jeg har langt flere opplevelser hvor en stiv penis har gjort meg flau. Det er heldigvis et tilbakelagt stadium, har fått ganske god erfaring i å kamuflere tilstanden ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...