Gå til innhold

Er menn flaue over slapp penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler at hver gang jeg får bildet eller gutter viser penisen så er den stiv. Føler menn ikke liker penisen sin som slapp er det sant eller bare noe jeg tror?

Anonymkode: 763d9...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Whistler skrev:

En slapp penis er først og fremst et avfallshåndteringssystem.

Ofte et LITE avfallshåndteringssystem

Anonymkode: aa430...5e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at hver gang jeg får bildet eller gutter viser penisen så er den stiv. Føler menn ikke liker penisen sin som slapp er det sant eller bare noe jeg tror?

Anonymkode: 763d9...024

Tror ingen liker å vise frem penisen sin slapp med mindre den er en shower (like stor eller nesten like stor når den er slapp og stiv). Liker du bedre bilde av en slapp kontra en stiv? Skjønte ikke helt hva du mente.. I en seksuell situasjon er det vel en stiv penis som gjelder mener jeg?😅

Anonymkode: 83deb...ea5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at hver gang jeg får bildet eller gutter viser penisen så er den stiv. Føler menn ikke liker penisen sin som slapp er det sant eller bare noe jeg tror?

Anonymkode: 763d9...024

nei. hvor kommer dette fra ? alle skjønner jo at en slapp penis er den vanligste tilstanden til en penis. den er kun stiv når personen er kåt og blod strømmer til penis

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min blir nærmere 3 ganger så stor når den blir stiv, så tenker slapp ville gitt litt feil inntrykk. Ikke at jeg sender bilder uansett da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ingen liker å vise frem penisen sin slapp med mindre den er en shower (like stor eller nesten like stor når den er slapp og stiv). Liker du bedre bilde av en slapp kontra en stiv? Skjønte ikke helt hva du mente.. I en seksuell situasjon er det vel en stiv penis som gjelder mener jeg?😅

Anonymkode: 83deb...ea5

Hvis jeg er naken foran noen og vil at den skal bli stiv vil jeg jo helst at den skal være det men syntes slappe peniser også er fint å se på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, sjwslayer skrev:

nei. hvor kommer dette fra ? alle skjønner jo at en slapp penis er den vanligste tilstanden til en penis. den er kun stiv når personen er kåt og blod strømmer til penis

Ja enig men føler menn selv ikke liker å vise den slapp 

Anonymkode: 763d9...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Min blir nærmere 3 ganger så stor når den blir stiv, så tenker slapp ville gitt litt feil inntrykk. Ikke at jeg sender bilder uansett da.

Men det er jo fint med en slapp penis også det er jo helt normalt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Andrea_99 skrev:

Men det er jo fint med en slapp penis også det er jo helt normalt 

Gjør du deg andre tanker om du ser en stiv penis i motsetning til en slapp? Eller er det ett fett?

Anonymkode: aa430...5e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender jevnlig bilder av min slappe penis i merkverdige posisjoner, svaiende i badekaret, med ballene samlet som en bukett o.l. til både partnere og venner.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Andrea_99 skrev:

Men det er jo fint med en slapp penis også det er jo helt normalt 

Bra at du har så avslappet syn på det.😊 Jeg tør nesten ikke kle meg naken med ei jente med mindre den er stiv.🙈

Anonymkode: 83deb...ea5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som en «grower» så er det stor forskjell på min slappe og på min stive penis. Slapp = «uskyldig nakenhet» mens stiv = «seksualitet».

Anonymkode: 214e8...94b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du deg andre tanker om du ser en stiv penis i motsetning til en slapp? Eller er det ett fett?

Anonymkode: aa430...5e6

Et fett men når jeg ser en stiv er det mer seksuelt og en slapp mer fint på en måte😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra at du har så avslappet syn på det.😊 Jeg tør nesten ikke kle meg naken med ei jente med mindre den er stiv.🙈

Anonymkode: 83deb...ea5

Det burde du jeg syntes det er rart at dere skal være flaue alle jenter vet jo at den blir stor når den blir stiv og er jo forstatt fint å se den slapp så😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som en «grower» så er det stor forskjell på min slappe og på min stive penis. Slapp = «uskyldig nakenhet» mens stiv = «seksualitet».

Anonymkode: 214e8...94b

Ja mange er jo grower

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Andrea_99 skrev:

Det burde du jeg syntes det er rart at dere skal være flaue alle jenter vet jo at den blir stor når den blir stiv og er jo forstatt fint å se den slapp så😊

Hehe, tror kanskje det er fordi jeg er redd hun skal tro den er liten.😅 Min blir 3 ganger større når den blir stiv, så hvis det er ei ny jente jeg møter så kanskje hun tenker den er liten hvis hun ser den slapp første gangen, eller tenker jeg feil?😊🙈

Anonymkode: 83deb...ea5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg sender jevnlig bilder av min slappe penis i merkverdige posisjoner, svaiende i badekaret, med ballene samlet som en bukett o.l. til både partnere og venner.

Jeg også, skal snart lage julekort, gleder meg!!

Anonymkode: 5a3cb...57c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...