Gå til innhold

Er menn flaue over slapp penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha,

jeg får faktisk mer skryt for penisen min når den er slapp, typisk etter sex når man går på toalettet etc. Damene ser jo sjelden så mye av penis under sex bortsett fra når de putter den i munnen, så når de ser den halvfeit og dinglende så ser den jo egentlig større ut enn når den er stiv, damer ser den jo forfra og ikke ovenfra som oss menn ;)

Anonymkode: 3d532...9e4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Jævla fyllekalas ! skrev:

Drikki for mye cola 👍

Traff et skogstroll en gang, og han hadde slett ingen hengepikk.  😀

Anonymkode: 478b5...f6f

• Liker 1
Skrevet

Hvem er vel flau over slapp penis? Den kan jo ikke være stiv 24/7. Må jo hvile den også stakkaren.

Flau over slapp penis er nok ikke grunnen til at du får bilder av stive kuker (til og med jeg får🙄🤣) Det er nok for de blir kåt av å sende sånne bilder til folk.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Traff et skogstroll en gang, og han hadde slett ingen hengepikk.  😀

Heldig du da 😉 

Skrevet

Paradoksalt så er kølla mest aktiv når jeg sover. Står vakt hele natta. Nattevakt. 

Etter å ha vært full hele natta møter den dama halvfull svakt nedadgående om morgenen. Når hun hopper i dusjen og såper seg inn så er nattevakten byttet ut med jobben som badevakt. 

Anonymkode: 166fe...aad

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha,

jeg får faktisk mer skryt for penisen min når den er slapp, typisk etter sex når man går på toalettet etc. Damene ser jo sjelden så mye av penis under sex bortsett fra når de putter den i munnen, så når de ser den halvfeit og dinglende så ser den jo egentlig større ut enn når den er stiv, damer ser den jo forfra og ikke ovenfra som oss menn ;)

Anonymkode: 3d532...9e4

Kult

Anonymkode: 68242...8dc

Skrevet

Man trenger ikke og slutte og skrive selvom men ser en penis her inne 🤣🤣🤣😂😂

• Liker 1
Skrevet

My god jeg spiser her 

Anonymkode: b4e5f...630

• Liker 1
Skrevet

Det er litt flaut ja når den er 19cm stiv og kan være nedi 4-5cm slapp. Ser stusselig ut! Aldri nakenbadet pga det f.eks.

Gjest Alterego666
Skrevet
På 29.10.2019 den 13.36, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at hver gang jeg får bildet eller gutter viser penisen så er den stiv. Føler menn ikke liker penisen sin som slapp er det sant eller bare noe jeg tror?

Anonymkode: 763d9...024

Nei, det er normaltilstanden. Helt naturlig.

Skrevet
4 timer siden, ytmnd skrev:

Det er litt flaut ja når den er 19cm stiv og kan være nedi 4-5cm slapp. Ser stusselig ut! Aldri nakenbadet pga det f.eks.

Men syntes ikke det er noe du burde være flau over vi jenter er jo klar over at det er slikt du burde være stolt uansett❤

• Liker 1
Skrevet

Det første bildet der er seriøst ikke en slapp penis. Hvor få peniser har dere egentlig sett dere som tror på dette? Den er i beste fall halvstiv. På andre bildet ser den lenger ut fordi vinkelen er annerledes, den er marginalt stivere og han holder den slik at den blir rettere ved å dytte opp under.

Anonymkode: 86672...705

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det første bildet der er seriøst ikke en slapp penis. Hvor få peniser har dere egentlig sett dere som tror på dette? Den er i beste fall halvstiv. På andre bildet ser den lenger ut fordi vinkelen er annerledes, den er marginalt stivere og han holder den slik at den blir rettere ved å dytte opp under.

Men er det ikke noen som ikke er growers? Ikke at jeg vet men bare lurer?

Skrevet
1 minutt siden, Andrea_99 skrev:

Men er det ikke noen som ikke er growers? Ikke at jeg vet men bare lurer?

Jo, selvfølgelig, men selv om man har omtrent like lang penis i slapp og stiv tilstand, peker ikke en slapp penis rett ut, med mindre den er ekstremt kort (mikropeniser gjør det). 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, selvfølgelig, men selv om man har omtrent like lang penis i slapp og stiv tilstand, peker ikke en slapp penis rett ut, med mindre den er ekstremt kort (mikropeniser gjør det). 

Oja skjønner😊 får sjeldent se slappe peniser haha

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tullprat!  Noe alle jenter vet.  🙈

• Liker 1
Skrevet

Hei hva vet du om min penis er du misunnelig  jeg kjenner vel min penis bedre en deg dust 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Andrea_99 skrev:

Men syntes ikke det er noe du burde være flau over vi jenter er jo klar over at det er slikt du burde være stolt uansett❤

Er du en av de, dessverre, få kvinnene som blir fascinert ved synet av en penis? Det liker vi 😍

Anonymkode: 153a4...a13

• Liker 1
Skrevet

Er du en av de, dessverre, få kvinnene som blir fascinert ved synet av en penis? Det liker vi 😍

Anonymkode: 153a4...a13

Ja syntes jo da at alle menn burde være stolte uansett hvordan den ser ut!

Skrevet

Klarer ikke å forstå at menn skulle være flau over å ikke ha ereksjon 24/7?? Hvor kommer det fra? Kanskje jeg ikke er ung nok til å skjønne... 

Anonymkode: 6863b...c78

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...