Gå til innhold

Er menn flaue over slapp penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, tror kanskje det er fordi jeg er redd hun skal tro den er liten.😅 Min blir 3 ganger større når den blir stiv, så hvis det er ei ny jente jeg møter så kanskje hun tenker den er liten hvis hun ser den slapp første gangen, eller tenker jeg feil?😊🙈

Anonymkode: 83deb...ea5

Jeg vet da ikke hvordan andre tenker, men jeg har sånn fikk se en jeg liker sin slapp før jeg så den stiv men ble jo interesert selvom den var slapp❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også, skal snart lage julekort, gleder meg!!

Anonymkode: 5a3cb...57c

Hadde likt en slik julekort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nei, jeg er ikke flau over slapp penis.Det er klart flest som ser den i slapp tilstand, i f.eks fellesdusjer og nakenstrand/-spa, enn erigert.

Anonymkode: 063a6...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som naturist har jeg selvfølgelig ingen problemer med å vise meg naken. Er vel heller der at jeg føler det rart at "alle" blir så krenket av nakenhet. Har heller ikke problemer med at venner eventuelt tar bilder av meg. 

Anonymkode: ad5d4...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Ikke flau nei, kan ikke si jeg tenker så mye på det. Men den er ok når den henger tykk og halvstiv, da er den så følsom og det skal  så lite til før den vokser til full størrelse. Høres sikkert passe dumt ut, mannegreier er ofte perverst og dumt. Men det er du som spør, så da får du svar.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at menn som viser penisen sin til deg er kåte, så det er vel ganske naturlig at den er stiv da. Kan ikke tenke meg hvorfor de ellers skulle ha vist penisen sin, hvis ikke du er lege.

Anonymkode: c20b2...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er selv en grower og liker ikke og vise min penis foran fruen når den er slapp. Hun sier at hun liker den uansett men jeg føler det ikke sånn selv. Årsaken er vel at hun hadde hatt en kar rett før meg som hadde en større kuk og det satte sine spor mentalt. Helt idiotisk men det er som det er og lite jeg får gjort noe med. 

Anonymkode: 3b6ab...659

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Paramount skrev:

Ikke flau nei, kan ikke si jeg tenker så mye på det. Men den er ok når den henger tykk og halvstiv, da er den så følsom og det skal  så lite til før den vokser til full størrelse. Høres sikkert passe dumt ut, mannegreier er ofte perverst og dumt. Men det er du som spør, så da får du svar.

Det var egentlig litt hot å lese🙈🤤 visste ikke at den kunne være følsom da. Mmmmh😍

Anonymkode: 29e3d...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv en grower og liker ikke og vise min penis foran fruen når den er slapp. Hun sier at hun liker den uansett men jeg føler det ikke sånn selv. Årsaken er vel at hun hadde hatt en kar rett før meg som hadde en større kuk og det satte sine spor mentalt. Helt idiotisk men det er som det er og lite jeg får gjort noe med. 

Anonymkode: 3b6ab...659

Hvordan vet du at hennes forrige hadde større? 

Anonymkode: 166fe...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/29/2019 at 3:04 PM, AnonymBruker said:

Ofte et LITE avfallshåndteringssystem

Anonymkode: aa430...5e6

Åh? Hva er definisjonen av "lite"? Hvem bestemmer dette? Kvinner? 

Anonymkode: e1ff1...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at hennes forrige hadde større? 

Anonymkode: 166fe...aad

I kampens hete så spurte jeg og har angret siden. Det er som de sier, kan du ikke tåle svaret så ikke spør. Var ikke store forskjeller men nok til at det har gjort meg usikker i 4 år hittil. 

Anonymkode: 3b6ab...659

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I kampens hete så spurte jeg og har angret siden. Det er som de sier, kan du ikke tåle svaret så ikke spør. Var ikke store forskjeller men nok til at det har gjort meg usikker i 4 år hittil. 

Anonymkode: 3b6ab...659

Så selvtilliten din er avhengig av din egenoppfatning av din penis? Angst heter det. At du hadde en opplevelse av egen status og at denne ble endret utfra hennes uttalelse om at den forrige var større. Hvorfor lar du hennes erfaringer være din preferanse? 90% av alle menn lever med ei dame som har opplevd større. Ser du det som logistikk at 90% av alle menn skal gå rundt å tenke som deg? Hun har helt sikkert hatt mindre og.  

Anonymkode: 166fe...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så selvtilliten din er avhengig av din egenoppfatning av din penis? Angst heter det. At du hadde en opplevelse av egen status og at denne ble endret utfra hennes uttalelse om at den forrige var større. Hvorfor lar du hennes erfaringer være din preferanse? 90% av alle menn lever med ei dame som har opplevd større. Ser du det som logistikk at 90% av alle menn skal gå rundt å tenke som deg? Hun har helt sikkert hatt mindre og.  

Anonymkode: 166fe...aad

Du kan kalle det hva du vil for min del, og gjerne dra frem så mye statistikk som du vil. Jeg bryr meg fint lite om det, men ja for min del fikk selvtilliten en knekk. På det tidspunktet hvor dette skjedde så hadde jeg nettopp gått ut av en stygg skilsmisse så hodet var nok ikke helt på plass. Så da jeg traff min nåværende samboer og sexlivet var fantastisk så tok selvtilliten overhånd og en usikker side jeg ikke engang viste jeg hadde dukket opp. Jeg vet selv at det idiotisk men noen tanker er vanskelig og kontrollere, så da har man to alternativ, enten gjøre det slutt eller jobbe med saken. Det plager ikke like mye lenger men det dukker opp av og til, spesielt når jeg viser naken foran fruen. 

Anonymkode: 3b6ab...659

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.10.2019 den 16.14, Andrea_99 skrev:

Hadde likt en slik julekort!

Spørr pent så kanskje du får 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Jævla fyllekalas ! skrev:

Spørr pent så kanskje du får 😉

Har julenissen en slapp en? 🙈

Anonymkode: 478b5...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan kalle det hva du vil for min del, og gjerne dra frem så mye statistikk som du vil. Jeg bryr meg fint lite om det, men ja for min del fikk selvtilliten en knekk. På det tidspunktet hvor dette skjedde så hadde jeg nettopp gått ut av en stygg skilsmisse så hodet var nok ikke helt på plass. Så da jeg traff min nåværende samboer og sexlivet var fantastisk så tok selvtilliten overhånd og en usikker side jeg ikke engang viste jeg hadde dukket opp. Jeg vet selv at det idiotisk men noen tanker er vanskelig og kontrollere, så da har man to alternativ, enten gjøre det slutt eller jobbe med saken. Det plager ikke like mye lenger men det dukker opp av og til, spesielt når jeg viser naken foran fruen. 

Anonymkode: 3b6ab...659

Da får du eksponere deg såpass ofte at du blir vant med henne rundt deg uansett tilstand på junior. Litt sink, godt med L-arginin og L-citrullin, god væskebalanse og balansert omega forhold i kroppen så skal du se du dingler rundt med en shower etter noen måneder. Litt trening i tillegg så skal du se. 

Anonymkode: 166fe...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har julenissen en slapp en? 🙈

Anonymkode: 478b5...f6f

Oh yes 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jævla fyllekalas ! skrev:

Oh yes 😉 

Åssen vet du det? 😠

Anonymkode: 478b5...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åssen vet du det? 😠

Anonymkode: 478b5...f6f

Drikki for mye cola 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...