Gå til innhold

Singeltråden - nå og alltid!!


Gjest *Fiona*

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Nå føltes det plutselig helt ok ut å være singel gitt...

jaujau, det kan jeg jaggu forstå, gitt!!!

Beklager at jeg sprer edder og galle her inne, men jeg begynner å bli seriøst sliten frustrert og AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!! :sinna::kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven

ganske digg å være singel egentlig. slipper alt maset og stresset med å ha kjærste, blir så mye rare tanker når jeg har kjærste, deilig å slippe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Er jo helt greit å være singel på mange måter og jeg jobber ikke noe for å slutte å være det på en måte...

Men hvor MØTER man noen?

Jeg har vært aktiv i div. organisasjonsliv, men de jeg møtte der ble det jo bare kluss med, tror det kan være noe i det med å ikke blande privatliv og annet liv...

Fair enough... nå sitter jeg stort sett hjemme hele dagen, vet at utsiktene til å møte noen da er heller små men... Dog...

Før kunne jeg ha opptil seks meldingskompiser som jeg kunne vorse med/dra ut med osv. Trengte ikke skje noenting, men visste at dersom man ønsket det var veien kort.

Tror jeg har mistet helt grepet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest *Fiona*

:ler: Ikke ta det personlig at tråden stoppet opp etter akkurat det innlegget :ler:

Nå må dere få igang driftene her folkens.. det er jo sommer... Håper grunnen til at dere er stille er at det er sommer og sol og tid for å praktisere i stedet for å prate om det :sjarmor:

Ingen med såpeopera i kulissene...? Aline? Aliiiineeee?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg, forsatt singel også :ler:

Noe drama vet jeg ikke om jeg kan bidra med dog, vært ganske stille en periode nå :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg har noen kandidater! :sjarmor: Er ikke klar for de greiene der enda, men jeg satt og tenkte på en fyr her om dagen, og oppdaget at det kriblet litt i magen. Lenge siden sist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Kandidat har vel forsåvidt jeg også...

Ikke i flertall? Best å ha flere enn en så en har noe å falle tilbake på hvis det skjærer seg. *fniser* Kynisk, jeg? Neeeeida. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg har noe vi kan diskutere!

Tittel: Hvor finner man dem, de som ikke er kjærestegutter?

Ok, jeg har møtt på nok av fyrer som stikker av når de synes det blir for seriøst. Har opplevd flere varianter av denne, fyren bare forsvinner fra jordens overflate, han dumper over msn, sms eller noe annet rart. Greia er at han er interessert i mer eller mindre uforpliktende morro, og har stukket når han merket at jeg var intr i noe mer.

Men nå er situasjonen annerledes. Bestevenninna mi er også oppi samme situasjon, så vi diskuterte her om dagen hva vi kunne gjøre. Vi ønsker ikke noe seriøst kjæresteforhold, men en slags mellomting mellom PV (pulevenn) og en god venn. Det finnes sikkert haugevis av fyrer som kunne tenke seg det. Men hvordan finner en dem?

En får visst det en ikke vil ha! Da jeg ønsket meg et seriøst forhold, tiltrakk jeg meg bare useriøse fyrer. Og, når jeg vil ha et useriøst forhold, tiltrekker jeg meg bare kjæreste-fyrer. Argh!

Så, hvordan skal en si at en ikke kan tenke seg noe seriøst, men en blanding av PV og god venn? Uten å gå i fella at det blir et kjæresteforhold? Jeg ønsker ikke å være en drittsekk som de fyrene jeg har vært borti tidligere som bare stikker, fordi de ikke har formidlet skikkelig hva de ønsker ut av forholdet.

Så, det gjelder å formidle det riktig, og det gjelder å formidle det med bra timing. Men hva skal en si, og når er det riktige tidspunktet? Og sist men ikke minst, hvor finner en disse gutta? Som sagt, for tiden tiltrekkes visst bare kjærestegutter av meg, og jeg gidder heller ikke å kontakte noen av de useriøse slaskene jeg kjenner, har liksom fått dem litt i vrangstrupen.

Ah, dilemma. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå er situasjonen annerledes. Bestevenninna mi er også oppi samme situasjon' date=' så vi diskuterte her om dagen hva vi kunne gjøre. Vi ønsker ikke noe seriøst kjæresteforhold, men en slags mellomting mellom PV (pulevenn) og en god venn. [/quote']

Dette må det jo være mulig å løse... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jasså' date= du melder deg frivillig? Til nå har vi stort sett delt på absolutt alt, utenom en mann. :ler:

:sjarmor:

Skremmer meg ikke akkurat nei :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Sett opp en lapp på nærbutikken og du har mange hundre søkere i løpet av en dag

Det kan bli litt for mye av det gode, selv for meg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mito24

Det kan bli litt for mye av det gode, selv for meg. :sjarmor:

Poenget mitt er at det du er ute etter, er latterlig enkelt for en jente å oppnå. Du vil ha en gutt som er ute etter uforpliktende sex. Alvorlig talt, jente, du står midt i ørkenen og klage over at du ikke finner sand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jasså? :ler: Må jo ha noe å klage på, vet du. :wink: Noe stort problem for meg er det ikke altså, men de fleste ting høres enkle ut i teorien. I praksis pleier de å forvikle seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...