Gå til innhold

Singeltråden - nå og alltid!!


Gjest *Fiona*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Fiona*
Er det blitt mer trendy og akseptert og være singel etter SATC ?

Er det lettere å være singel i større byer i forhold bygdenorge ?

Hva liker du best med singeltilværelsen ?

Hva savner du som singel ?

Hvilke arenaer er best egnet for å møte nye mennesker ?

Blir man særere jo lengre man er singel, eller lærer man bare seg selv bedre å kjenne ?

:ler: Thanx honey. Skal prøve å flette inn noen slibrigheter så det ikke blir for kjedelig 8)

Tror SATC og Bridget Jones faktisk har hjulpet noen kvinner. Hva det har gjort for menn er et annet spørsmål, gjort dem mer til objekter slik kvinner alltid har vært for dem, kanskje?

Elsker at jeg ikke trenger å se ut som en reklameplakat hele døgnet! At jeg kan ta vare på meg selv fordi jeg vil, ikke fordi jeg er redd for å miste gubben til berta med kunstig blondt hår og silikon. Uansett hva dere sier, er dere utroooolig ensporet mht å glane på damer :ler: Det ER så deilig å slippe det!!

Mindre utvalg på små steder gjør det til en mer fastlåst situasjon å være singel - ja, det tror jeg.

Hva savner jeg som singel?

Øh. Den må jeg tenke litt på tror jeg. Kommer ikke på så mye i farten.

Kanskje det å være spesiell for noen, at noen synes jeg er bra fordi jeg er meg.

Man blir nok litt sær ja :-? eller kvalitetsbevisst som jeg liker å kalle det 8)

Best egnet sted til å møte nye mennesker? Hadde jeg sittet her og diskutert på KG hvis jeg hadde hatt den fjerneste anelse om det???

(obs, bor på lite sted, ja :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel i byen er å være urban' date=' er du singel på bøgda, er du bygdetulling. :ler:[/quote']

Hehe, samme som å spise sushi, drikke cafè latte og kjøpe på kreditt og finansiering. Det er urbant og hipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempesingel.... Alt for singel!

Om det er trendy vet jeg ikke, men tror det helt klart ermer akseptert.

Men tror det er lettere å være singel i byene, av flere grunner. Flere steder å møte mennesker, flere fritidtilbud, osv.

Det beste med singeltilværelsen er kanskje det å ikke ha noen andre enn deg selv (og evt. barn) å ta hensyn til, man er sin egen herre. Øh, dame i mitt tillfelle,da ;)

Hva jeg savner som singel? Sex. Nærhet, omsorg, sex, konseptet "vi er to", sex, noen å dele gleder og sorger med, sex. Nevnte jeg sex? ;)

Hvis noen har gode forslag til arenaer hvor man møter potensielle, mottas de med takk!

Tror nok man om ikke blir særere, så iallefall blir man mer og mer "inngrodd" i egne vaner. da kan det være litt av en overgang å skulle "ta hensyn" og dele ansvar osv med en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden debatten er i gang får jeg vel nesten prøve å svare jeg også :)

:ler: Thanx honey. Skal prøve å flette inn noen slibrigheter så det ikke blir for kjedelig 8)

Du kjenner meg for godt :ler:

Forbeholder meg retten til å kose litt en gang i blandt jeg da ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sissi

mockinbird - du sa omtrent det jeg tenker :ler::klappe:

Bortsett fra at jeg nok er mer pessimistisk mht. at man blir sær av å leve alene....

Man BLIR det..... veldig sær.

men - man er ikke evig optimist for ingenting - så evig kan det vel ikke være (selv om det har vært sånn leeeennggee)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Er det blitt mer trendy og akseptert og være singel etter SATC ?

Hva er SATC?

Er det lettere å være singel i større byer i forhold bygdenorge ?

Ja, det er kanskje det... Sex og singelliv liksom :)

Hva liker du best med singeltilværelsen ?

Urk, jeg vet ikke :-? Man er jo selvstendig, gjør helt som man vil, litt deilig det også. også kan man flørte litt når man møter en kjekkas :tunge1:

Hva savner du som singel ?

å ha noen å kose med og ligge inntil om natta, og å ha noen som hjelper deg med alt du skal gjøre...

Hvilke arenaer er best egnet for å møte nye mennesker ?

Det må være å være student. Kjempesosialt, møter mange mennesker på din egen alder og ofte med samme interesser, studentfester, lesesaler... Møter liksom ikke så mange lenger nå som jeg er i full jobb jeg...

Blir man særere jo lengre man er singel, eller lærer man bare seg selv bedre å kjenne ?

Det siste. Har nok ikke blitt noe særere, men blitt bedre kjent med meg som individ, i steden for meg som en del av 2 liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Lestat tenker hardt *

Er det blitt mer trendy og akseptert og være singel etter SATC ?

SATC? :-?

Er det lettere å være singel i større byer i forhold bygdenorge ?

Aner ikke, holder meg til byen! Men vil tro det, for på bygda er det ikke så lett å kose seg med ONS for de som måtte ønske det!

Hva liker du best med singeltilværelsen ?

Friheten.

Hva savner du som singel ?

Det må være.. å bare ha noen. Å kunne elske noen, ha en å "komme hjem til" (uansett om man er samboende eller ei), forelskelsen..

Hvilke arenaer er best egnet for å møte nye mennesker ?

Jeg mener det varierer fra person til person. Noen foretrekker å drikke seg drita på byn og håper på det beste, andre tør knapt spørre om noe på nettet. ;)

Blir man særere jo lengre man er singel, eller lærer man bare seg selv bedre å kjenne ?

Kommer helt ann på en selv. Hva man vil. Hvis man hele tiden synes synd på seg selv vil man nok kanskje bli en smule snål, men hvis man går i seg selv for å finne feil, og faktisk innrømme dem ovenfor seg selv og andre tror jeg (og håper at) man kan vokse mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke mye som skjedde i dag gitt...

Hva er planene for helga da folkens ?

Fredag: Jobbe som vakt på Red Harvest konserten på Strømmen! Får nok med meg konserten også, med tanke på at jeg skal passe på backstagen.. :sjarmor:

Lørdag: Mulig Forgery konsert på Gamla! Blir bra!

Søndag: Slappe av og bli kvitt fyllenervene fra resten av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten
Er det blitt mer trendy og akseptert og være singel etter SATC ?

(SATC= Sex And The City) Tja, veit ikkje om det er pga SATC, men ein vert ikkje sett på som så smårar som før trur eg. Likevel er det jo forventningar til at ein skal fine seg nokon til slutt... Berre at ein er "ung" og einsleg litt lenger enn før.

Er det lettere å være singel i større byer i forhold bygdenorge ?

Ja, heilt klart. Heime er det å vere i forhold omlag det einaste saleggjerande, er er det stor semje om at det er betre å vere singel enn i eit dårleg forhold.

Hva liker du best med singeltilværelsen ?

Å sleppe familiemiddagar/ bursdagar (min familie styrer ikkje med slikt...) og å få vere i fred med utvaska boxer og singlet heile søndagen. Kunne vere litt shabby uten at nokon ser det.

Hva savner du som singel ?

A nokon spør koss det var hos tannlegen, at nokon ser på meg at eg treng ei oppmuntring, nokon å oppmuntre, kunne ligge inntil uten sex, kunne ligge inntil med sex, ha nokon som likar meg på mine verste dagar, uansett kor lite eg fortener det, kavaler i bryllup og familiesamankomstar, nokon å feriere med.

Hvilke arenaer er best egnet for å møte nye mennesker ?

Mange, stort sett alle, har møtt folk på bussen, på visning til leilighet (ettromsleil trekker ofte single;), på by'n, på jobb, på skule, via vener, via familie, trening, cafè, reise... Alle stader møter ein nye folk om ein har lyst og er imøtekommande.

Blir man særere jo lengre man er singel, eller lærer man bare seg selv bedre å kjenne ?

Ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten
Hva er planene for helga da folkens ?

I kveld: Ut med venninner

I morgon: LOTR med vener, alle filmane, extended version

Søndag: Pleie fylleangst og sløve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det ikke mye som skjedde i dag gitt...

Hva er planene for helga da folkens ?

Fredag: Lunsj med Lestat....

Lørdag: 30 årsdag til en venninne. Jeg skal stå for vorspielet....og det er vel ikke usannsynlig at jeg står for nachspiel også......

Søndag: Laaaaaangssssooooommmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke mye som skjedde i dag gitt...

Hva er planene for helga da folkens ?

Fredag: ha stor sexorgie med en bønsj kvinnfolk.

Lørdag: afterparty etter NM, som jeg fikk gull i min klasse....

Søndag: dansetrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag: ha stor sexorgie med en bønsj kvinnfolk.

Urettferdig .... Da stjeler jeg meg i alle fall et kyss :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fredag: ha stor sexorgie med en bønsj kvinnfolk.

Lørdag: afterparty etter NM, som jeg fikk gull i min klasse....

Søndag: dansetrening.

Yeah, right :roll: ...dansetrening på en søndag.....den må du lengre ut på landet med.....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lestat: :kyss:

Yeah, right   :roll:  ...dansetrening på en søndag.....den må du lengre ut på landet med.....

:ler:

har stort sett alltid dansetrening på søndager jeg, såh!! :tunge1:

blir ikke norgesmester ved å ligge å være fyllesjuk en hel fridag! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lestat:  :kyss:  

har stort sett alltid dansetrening på søndager jeg, såh!! :tunge1:

blir ikke norgesmester ved å ligge å være fyllesjuk en hel fridag! :sjarmor:

Det er kanskje derfor jeg aldri har blitt norgesmester da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...