Gå til innhold

Boligjakten, TV3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et glitrende eksempel på kvinnefelle, hun burde ha kjøpt seg inn med det lille hun kunne så hun får verdistigning i tilfelle rottefelle. Skjønner at det ikke er meglerens ansvar, men det var ubehagelig å se han by 11 millioner uten å ha henne med.

Anonymkode: 846ff...36d

Er det sikkert hun kunne kjøpe seg inn med noe da? Hun er 25 år og småbarnsmor. Da jeg var 25, var jeg nyutdannede, hadde 0 i EK og noen hundretusen i studielån. 

Anonymkode: af128...7e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og var det ikke en leilighet med bare 2 soverom? Også venter de 2.barnet? Høres lite gjennomtenkt ut... 

Anonymkode: 44b71...09a

Jeg la merke til et lite kontor ved baktrappen da de viste planløsningen. Så de har i hvert fall muligheter for et lite babyrom i tillegg til barnerom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boligjakten var tidligere mitt favorittprogram! Men denne nye versjonen som skal være så «kul», faller jeg virkelig ikke for. 

De kunne jo heller laget en spinn-off-serie, for å lage boligjakt for kjendiser.. litt alà «i lomma på Silje». 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lalaB skrev:

Boligjakten var tidligere mitt favorittprogram! Men denne nye versjonen som skal være så «kul», faller jeg virkelig ikke for. 

De kunne jo heller laget en spinn-off-serie, for å lage boligjakt for kjendiser.. litt alà «i lomma på Silje». 

Ditto.

Man får jo ikke sett boligene! Burde vært en spin-off som du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det voksne paret som var med sist var usjarmerende. Likte ikke utsikten, følte seg ikke hjemme, ukjent område, høy pris, likte ikke ditt, likte ikke datt. Men da de fikk vite at det var leieinntekter da skulle de plutselig ha boligen! 🤣 Helt ok at megleren kalte mannen for gjerrig, lo litt for meg selv. 🤣

Ellers synes jeg det er helt ok at "kjendiser" er med i år. De har funnet kjendiser som har beina godt plantet på jorda og som kunne vært hvem som helst egentlig.

Men programmet har lagt seg på en annen linje ja. Litt mer show, litt mindre business. Helt ok for meg, jeg synes fortsatt det er et hyggelig program.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, loveli skrev:

Det voksne paret som var med sist var usjarmerende. Likte ikke utsikten, følte seg ikke hjemme, ukjent område, høy pris, likte ikke ditt, likte ikke datt. Men da de fikk vite at det var leieinntekter så skulle de ha boligen! 🤣 Helt ok at megleren kalte mannen for gjerrig, lo litt for meg selv. 🤣

Ellers synes jeg det er helt ok at "kjendiser" er med i år. De har funnet kjendiser som har beina godt plantet på jorda og som kunne vært hvem som helst egentlig.

Men programmet har lagt seg på en annen linje ja. Litt mer show, litt mindre business. Helt ok for meg, jeg synes fortsatt det er et hyggelig program.

Enig i det. Irriterte meg over at de var så usjarmerende og kritiske. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Blålilla skrev:

Enig i det. Irriterte meg over at de var så usjarmerende og kritiske. 
 

De passet sammen som par, det er sikkert og visst!

Jeg ble nesten sur bare av å se og høre dem på skjermen... Kroppsspråk, mimikk, toneleie og ordvalg dro meg bare rett ned... 🤪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har elsket programmet og kommer til å fortsette å se på, men herregud så slitsom klipping og dramaturgi på denne sesongen. Og de "ferdige" klippene innimellom er bare fryktelig rare og random.

Anonymkode: ea16a...a8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det sikkert hun kunne kjøpe seg inn med noe da? Hun er 25 år og småbarnsmor. Da jeg var 25, var jeg nyutdannede, hadde 0 i EK og noen hundretusen i studielån. 

Anonymkode: af128...7e8

Han er vel ikke så mye eldre han, så jeg synes det er et vanvittig budsjett for et par i etableringsfasen. 

Anonymkode: 7240e...566

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også på det paret. Huset så jo helt strøkent ut og DEN utsikten da! Skjønner ingenting av at de ikke var fornøyd med den. 

Anonymkode: af128...7e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/29/2019 at 10:18 PM, AnonymBruker said:

Ja vel? Hva mente hun da? (De som ikke har råd til å by, faller fra uansett iløpet av budrunden.

Anonymkode: fb8bc...ea5

Det forklares ganske godt i episode 2.

Anonymkode: acef9...152

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det forklares ganske godt i episode 2.

Anonymkode: acef9...152

De hadde ikke sol etter klokken ti-elleve på kvelden, helkrise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2019 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner heller ikke det helt. Å han må jo ha kjøpt den alene da? For hun har jo ikke skrevet under på budskjemaet når det var hemmelig.

Anonymkode: f2871...a9e

Han har penger.

Og jeg fant denne av han hvor han snakker om KG: 😛

 

 

Anonymkode: 58ea8...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer med Boligjakten egentlig? I forrige sesong sluttet de å sende episoder "midt i", uten noen forklaring, etter bare fire episoder. Nå sender de en episode som har blitt sendt tidligere og forklare det på facebook med at den nå er "klippt litt annerledes for å passe bedre inn i sesongen". Altså hæ? For et amatørmessig program... Boligjakten har vært favoritten min lenge men siste sesong og sesongen som går nå skjønner jeg meg ikke på overhode. Hva er det de driver med?? 

Anonymkode: ed5b7...1e4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/7/2019 at 8:47 PM, AnonymBruker said:

Hva skjer med Boligjakten egentlig? I forrige sesong sluttet de å sende episoder "midt i", uten noen forklaring, etter bare fire episoder. Nå sender de en episode som har blitt sendt tidligere og forklare det på facebook med at den nå er "klippt litt annerledes for å passe bedre inn i sesongen". Altså hæ? For et amatørmessig program... Boligjakten har vært favoritten min lenge men siste sesong og sesongen som går nå skjønner jeg meg ikke på overhode. Hva er det de driver med?? 

Anonymkode: ed5b7...1e4

Når gikk episoden opprinnelig? Kan ikke huske å ha sett den før.

For min del blir jeg litt deppa av å se 21-åringer ha budsjett på 5,4 mill. Jeg har samboer og vi er over 30, og budsjettet vårt er lavere. Syns det var bedre med "helt vanlige folk" med realistiske budsjetter. Ikke rart boligprisene i Oslo har blitt så høye.

Anonymkode: 846ff...36d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når gikk episoden opprinnelig? Kan ikke huske å ha sett den før.

For min del blir jeg litt deppa av å se 21-åringer ha budsjett på 5,4 mill. Jeg har samboer og vi er over 30, og budsjettet vårt er lavere. Syns det var bedre med "helt vanlige folk" med realistiske budsjetter. Ikke rart boligprisene i Oslo har blitt så høye.

Anonymkode: 846ff...36d

Det var vel ikke 21-åringen sitt budsjett i forrige episode, men pappa sitt budsjett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, AnonymBruker said:

Når gikk episoden opprinnelig? Kan ikke huske å ha sett den før.

For min del blir jeg litt deppa av å se 21-åringer ha budsjett på 5,4 mill. Jeg har samboer og vi er over 30, og budsjettet vårt er lavere. Syns det var bedre med "helt vanlige folk" med realistiske budsjetter. Ikke rart boligprisene i Oslo har blitt så høye.

Anonymkode: 846ff...36d

Usikker på når den gikk. Er snakk om den episoden med han pappaen som ser etter en leilighet med særpreg. Husker spesielt den leiligheten med loftareale og hengestol(?), for den var utrolig kul. Mulig den gikk i forrige sesong og ble sletta derfra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2019 den 0.08, loveli skrev:

Det voksne paret som var med sist var usjarmerende. Likte ikke utsikten, følte seg ikke hjemme, ukjent område, høy pris, likte ikke ditt, likte ikke datt. Men da de fikk vite at det var leieinntekter da skulle de plutselig ha boligen! 🤣 Helt ok at megleren kalte mannen for gjerrig, lo litt for meg selv. 🤣

Ellers synes jeg det er helt ok at "kjendiser" er med i år. De har funnet kjendiser som har beina godt plantet på jorda og som kunne vært hvem som helst egentlig.

Men programmet har lagt seg på en annen linje ja. Litt mer show, litt mindre business. Helt ok for meg, jeg synes fortsatt det er et hyggelig program.

Det er vel helt OK at utleiemulighet står høyt opp på listen deres? Jeg reagerte faktisk på at han kalte de gjerrig, det er deres hus, deres økonomi og deres prioriteringer. Det er da ingenting galt med å sette utleie høyt, og selvfølgelig farger det hva de syntes om huset totalrasert. 

Anonymkode: 35c1a...764

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har først nå sett episode 3. Syns han 21-åringen som skulle kjøpe for pappas penger virket helt fjern, syns kompisen hans framstod mye mer oppegående. Nok om det, men jeg reagerte også veldig på at faren holdt igjen på pengene. Altså, da han trodde budsjettet var 5,2, så hadde det jo ikke vært noe problem å by 5,1. Møbler til en leilighet koster langt under 100 000, i hvert fall hvis man handler på IKEA og Jysk. Det endte jo med at det ikke ble noe kjøp i det hele tatt fordi faren ødela.

Anonymkode: af128...7e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har først nå sett episode 3. Syns han 21-åringen som skulle kjøpe for pappas penger virket helt fjern, syns kompisen hans framstod mye mer oppegående. Nok om det, men jeg reagerte også veldig på at faren holdt igjen på pengene. Altså, da han trodde budsjettet var 5,2, så hadde det jo ikke vært noe problem å by 5,1. Møbler til en leilighet koster langt under 100 000, i hvert fall hvis man handler på IKEA og Jysk. Det endte jo med at det ikke ble noe kjøp i det hele tatt fordi faren ødela.

Anonymkode: af128...7e8

Enig, reagerte på det samme. Kan ikke skjønne at 5,1 var så krise.

Og møbler er det få som har første dagen. For mange tar det måneder eller år før man har kjøpt de møblene man ønsker seg.

Leiligheten så perfekt ut for de to gutta, med lite kjøkken, stor stue og to store soverom. Dette er gutter som lager frossenpizza og som derfor trenger gode rom av en viss størrelse å oppholde seg i ellers.. Og beliggenheten var perfekt.

Det er ikke alltid man skal høre på pappa, men bli voksen og stå på egne bein og ta beslutninger for seg selv.

Og alt jeg klarte å tenke på da jeg så fyren var, er 90-tallet virkelig møte igjen på bygda? 😜 Så grusomt vi kledde oss på den tida!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...