Gå til innhold

Boligjakten, TV3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes folket om boligjakten?

Jeg synes Karianne virker veldig flink til å finne objekter til kundene som oppfyller deres ønsker og behov innenfor budsjettet.

Han nye virker også god, men vet ikke nok om han enda til å gjøre meg opp en mening.

Anonymkode: 58ea8...ed7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg digger det. Syns Karianne er den beste av de. Syns det er helt sykt hvordan 5 mill som Isabel Raad hadde gir deg 50 m2 hvis det er på Frogner, mens 5 mill utenfor Oslo fort er 200m2 
 

Anonymkode: 17ae8...f86

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg digger det. Syns Karianne er den beste av de. Syns det er helt sykt hvordan 5 mill som Isabel Raad hadde gir deg 50 m2 hvis det er på Frogner, mens 5 mill utenfor Oslo fort er 200m2 
 

Anonymkode: 17ae8...f86

Da skal du langt utenfor Oslo, du får ikke noe i nærheten av 200 kvm for 5 mill i Bærum, Skedsmo o.l. 

Anonymkode: fb327...fce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg kommer fra finner man omtrent ikke boliger i fem millioners klassen 💁🏼‍♀️ Men enig, liker Karianne aller best - vanvittig dyktig! 
 

Kan noen fortelle meg hva det er med dette ene paret, Sebastian og Nikoline. Hva er det de egentlig er kjent for og som lar dem tillate seg å kjøpe bolig til 15 mill? Må ærlig innrømme at jeg ikke fant de særlig sjarmerende...

Anonymkode: bdb64...40d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der jeg kommer fra finner man omtrent ikke boliger i fem millioners klassen 💁🏼‍♀️ Men enig, liker Karianne aller best - vanvittig dyktig! 
 

Kan noen fortelle meg hva det er med dette ene paret, Sebastian og Nikoline. Hva er det de egentlig er kjent for og som lar dem tillate seg å kjøpe bolig til 15 mill? Må ærlig innrømme at jeg ikke fant de særlig sjarmerende...

Anonymkode: bdb64...40d

De er vel ikke kjent? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der jeg kommer fra finner man omtrent ikke boliger i fem millioners klassen 💁🏼‍♀️ Men enig, liker Karianne aller best - vanvittig dyktig! 
 

Kan noen fortelle meg hva det er med dette ene paret, Sebastian og Nikoline. Hva er det de egentlig er kjent for og som lar dem tillate seg å kjøpe bolig til 15 mill? Må ærlig innrømme at jeg ikke fant de særlig sjarmerende...

Anonymkode: bdb64...40d

Jeg syns heller ikke de var så sjarmerende 

Anonymkode: 17ae8...f86

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det startet en ny sessong nå??

Digger programmet, så det må jeg i så fall få med meg...

Anonymkode: fecd8...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger det! Men at vi blir «tvunget» til å følge kjendiser på boligjakt er grådig irriterende! Det er jo ikke «kjendis-boligjakten»! Det er mye gøyere å følge normale folk på boligjakten enn kjendiser!

Anonymkode: 04c48...991

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der jeg kommer fra finner man omtrent ikke boliger i fem millioners klassen 💁🏼‍♀️ Men enig, liker Karianne aller best - vanvittig dyktig! 
 

Kan noen fortelle meg hva det er med dette ene paret, Sebastian og Nikoline. Hva er det de egentlig er kjent for og som lar dem tillate seg å kjøpe bolig til 15 mill? Må ærlig innrømme at jeg ikke fant de særlig sjarmerende...

Anonymkode: bdb64...40d

De er jo ikke kjendiser! Er kun Karianne som har med kjendisene å gjøre, disse fikk hjelp av han nye fyren! Og de brukte elleve mill på leiligheten.

Anonymkode: 04c48...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skal du langt utenfor Oslo, du får ikke noe i nærheten av 200 kvm for 5 mill i Bærum, Skedsmo o.l. 

Anonymkode: fb327...fce

Jeg har ikke så god peiling på Oslo egentlig. Bor i Bergen og har akkurat kjøpt hus for 3mill og 150m2 og det er bare 10 min med bil til sentrum. 

Anonymkode: 17ae8...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk gøy å se Isabel på boligjakt. Hun overrasket positivt. Synes det var et fint innslag med henne og veien til boligkjøpet hennes. 

Anonymkode: 703f8...e91

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner han megleren som var med før jeg, han nordlendingen! 😭 

 

Anonymkode: 3a205...15c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Jeg fikk ikke med meg episoden. Hvor endte Isabel opp og hva ble budsjettet hennes?

Endte med tre roms på grunerløkka. Budsjett ca 5,5 . Hvis jeg husker riktig? 

Anonymkode: 1d373...0ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner han megleren som var med før jeg, han nordlendingen! 😭 

 

Anonymkode: 3a205...15c

Gjør jeg også🥺

Anonymkode: d181a...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endte med tre roms på grunerløkka. Budsjett ca 5,5 . Hvis jeg husker riktig? 

Anonymkode: 1d373...0ed

Du husker feil, for budsjettet hennes var jo 5 mill. Hun fikk vel leilighet for litt under det, men har jo pusset opp nå.

Anonymkode: af128...7e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner han megleren som var med før jeg, han nordlendingen! 😭 

 

Anonymkode: 3a205...15c

Sa han opp eller ble han sagt opp?

Jeg likte han veldig godt som person, men han var vel den som oftest ikke fikk deltakerne med på å gjennomføre kjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da skal du langt utenfor Oslo, du får ikke noe i nærheten av 200 kvm for 5 mill i Bærum, Skedsmo o.l. 

Anonymkode: fb327...fce

Feil! Vi bor 4,3 mil utenfor Oslo, ga 4,150 for 1år gammel funkishus på 205 kvm. 35 min med tog til Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nicco skrev:

Feil! Vi bor 4,3 mil utenfor Oslo, ga 4,150 for 1år gammel funkishus på 205 kvm. 35 min med tog til Oslo.

Men 4,3 mil er lengre ut enn Bærum og Skedsmo. 

Anonymkode: 16b8b...03e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rikfolks boligjakt er ikke interessant. Jeg dropper alle influencere og mediakjente som skal ha det "perfekt". 

Anonymkode: 6095c...97f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...