Gå til innhold

La baby sove i vognen utenfor huset


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min sover utenfor inngangsdøra. Har babycall, og kan se oppi vogna fra kjøkkenvinduet. Ser ikke problemet med det :) Bor også i rekkehus, men er et svært rolig nabolag hvor vi kjenner de fleste.

Anonymkode: 25851...74b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hei,

Vi bor i rekkehus. Jenta vår på 7 måneder sover mye bedre i frisk luft. Så jeg går tur så og si hver dag. Siden vi bor i rekkehus, ganske sentralt og ikke langt fra motorvei så lar jeg ikke baby sove i vognen utenfor huset vårt. Både fordi det går mye mennesker i gaten her, og fordi både katter og hunder løper vandrer rundt her. Så når vi har vært på tur har jeg trillet henne inn i vognen og da ender det med at hun våkner når jeg tar av henne luen hennes..

så hadde vi besøk her om dagen og svigerinnen min parkerte vognen med babyen sin i utenfor huset og lot baby sove der uten tilsyn. Det fikk meg til å lure på om jeg er totalt hønemor eller det er hun som er uforsiktig? Hva tenker dere? 😐 Jeg er førstegangsmor så jeg vet ikke..

Anonymkode: 3bcd8...196

Vår har sovet ute i hagen, med babycall og kattenett.

https://www.babybanden.no/products/kattenett-for-vogn?channable=e91290.MjgyNQ&gclid=Cj0KCQjw0brtBRDOARIsANMDykYv8MwAj9dHfSIYlQEr7E0IyuckwcKS2akRkka--tRm8fmfbqdaTKoaAvCUEALw_wcB

Anonymkode: 20a64...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i tomannsbolig i et borettslag og babyen sover alltid utenfor etter trilletur. Vi har platting rett foran enorme stuevinduer, så jeg setter ham der, vender vognen mot vinduet slik at jeg ser ham, og har vinduet på gløtt. Da hører jeg når han våkner. Vi har gjerde rundt hele tomten og en grind som knirker litt, men jeg er uansett ikke redd for at noen skal kidnappe babyen. Det med katter som hopper opp i vognen er en myte, men jeg har nå på myggnetting uansett.

Han sover ofte lenge og godt og jeg koser meg med glovarm te og en film. :) 

Anonymkode: 05ede...3d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/22/2019 at 8:27 AM, AnonymBruker said:

Hei,

Vi bor i rekkehus. Jenta vår på 7 måneder sover mye bedre i frisk luft. Så jeg går tur så og si hver dag. Siden vi bor i rekkehus, ganske sentralt og ikke langt fra motorvei så lar jeg ikke baby sove i vognen utenfor huset vårt. Både fordi det går mye mennesker i gaten her, og fordi både katter og hunder løper vandrer rundt her. Så når vi har vært på tur har jeg trillet henne inn i vognen og da ender det med at hun våkner når jeg tar av henne luen hennes..

så hadde vi besøk her om dagen og svigerinnen min parkerte vognen med babyen sin i utenfor huset og lot baby sove der uten tilsyn. Det fikk meg til å lure på om jeg er totalt hønemor eller det er hun som er uforsiktig? Hva tenker dere? 😐 Jeg er førstegangsmor så jeg vet ikke..

Anonymkode: 3bcd8...196

Hadde latt min stå ute med myggnett/kattenett på og babycall. Hadde hørt med en gang om noen nærmet seg vogna. Vi bor også i et boligfelt, mine har sovet ute av syne i carporten hele veien. Bare voktet av babycallen. Aldri vært bekymret. Babycallen reagerer på den minste ting om man stiller den inn sensitivt, så ingen hadde klart en gang å ta den av for å stikke av med vogna uten at jeg hadde hørt det med en gang.

Anonymkode: c57f7...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...