Gå til innhold

Når legger mannen din seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I helgene og når han skal på jobb, og når begynner han på jobb?

Min legger seg så utrolig tidlig 21-21:30 hver kveld . Han er lærer og liker å være på jobb veldig tidlig for å kunne gå tidligere, mens jeg irriterer meg over det, fordi det ødelegger for min nattesøvn. Jeg legger meg mye senere siden jeg jobber fleksibelt og begynner ofte ikke før kl 12 på dagen.

Og han står opp kl halv syv og begynner å romestrere og da får jeg ikke sove mer og dagen blir litt ødelagt for min del

 

Anonymkode: 3559e...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Står opp halv syv når legger seg så tidlig? Han trenger mye søvn!

Anonymkode: 65231...10a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min legger seg som din. Han står opp kl 5, reiser hjemmefra kl 6 og starter kl 7. I helgene så pleier vi som oftest å legge oss samtidig. Jeg legger meg alt mellom kl 22 til kl 02.

Skal nevne at han er stille som en mus på morgenen.

Anonymkode: a221f...524

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortiden uten arbeid. Legger meg i titiden. Står opp ca sju. Samboer legger seg typisk 23-24 og står opp kl sju. Legger meg før han fordi jeg elsker å lese på senga og fordi jeg vet han liker å kunne sitte å se på diverse you tube greier på TV. Passer veldig fint for oss begge.

Anonymkode: 1bf64...df7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger meg tidlig type 21.30-22.00 pga jeg må opp mellom 5.30 og 06.00 (trenger mye søvn), mens samboer legger seg mellom 0.30 og 02.00, og det irriterer meg fordi han bråker så sykt når han legger seg og veiver rundt med mobilen med lys på slik at jeg våkner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min legger seg mellom 22.30 og 23.30, helst nærmest 23.30 da. 

Anonymkode: 17564...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv syv er ikke tidlig å stå opp, så det kan du faktisk ikke irritere deg over. Men han sover unormalt mye vil jeg si, 2130 til 0630 er 9 timer, det er nok lengre enn normalen. Hadde det vært min mann så hadde jeg kanskje ønsket meg en time lengre oppe på kvelden, men å stå opp halv syv er helt kurant. Jeg står frivillig opp før seks sjøl, men legger meg ikke så tidlig som din mann. 

Anonymkode: 6c1da...2a8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ok at han legger seg tidlig og står opp tidlig, men det er IKKE greit at han vekker deg!

Er han alltid så egoistisk og selvsentrert og uoppmerksom på andres behov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel legger vi oss samtidig. Jeg jobber turnus, så er vanskelig å få noe rutine for min del. Mannen har kjernetid mellom 09.00 og 15.00, så han haster sjeldent avgårde om morgenen. Hvis jeg har dagvakt legger vi oss rundt 22.00-23.00. Ligger da en stund våken for å snakke. Jobber jeg senvakt blir klokken gjerne 00.00 før vi er i seng, da jeg er hjemme rundt 23.00. Samme gjelder både ukedager og helger. 

Hvis manne legger seg tidlig en kveld, legger jeg meg sammen med han- så lenge det ikke er noe ekstra. 

Anonymkode: df520...098

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, loveli skrev:

Synes det er ok at han legger seg tidlig og står opp tidlig, men det er IKKE greit at han vekker deg!

Er han alltid så egoistisk og selvsentrert og uoppmerksom på andres behov?

Hun skriver jo ikke at han vekker henne, men at hun våkner av at han ordner seg om morgenen. 

Hi: hvis det er et problem bør du kanskje vurdere ørepropper eller noe? 

Anonymkode: df520...098

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legg deg tidligere. Problem løst. 

Anonymkode: e4f58...995

Ofte jeg har jobb seint og kan ikke legge meg tidlig. Vi ligger i stuen begge to siden ungen har soverommet og vi har bare en to romsleilighet, dermed vekker han meg hver morgen og når han legger meg må jeg sitte i halvmørket i stuen

Anonymkode: 3559e...4aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ofte jeg har jobb seint og kan ikke legge meg tidlig. Vi ligger i stuen begge to siden ungen har soverommet og vi har bare en to romsleilighet, dermed vekker han meg hver morgen og når han legger meg må jeg sitte i halvmørket i stuen

Anonymkode: 3559e...4aa

Sov på madrass inne hos barnet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tirben skrev:

Sov på madrass inne hos barnet? 

Barnet er 18 år

Anonymkode: 3559e...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnet er 18 år

Anonymkode: 3559e...4aa

Foreslår folkehøyskole for dette «barnet». Legg 30-40 000 i det og dere har samliv og egentid tilbake. Vipps, problem løst. 

Ett annet forslag; mere sex på kveldstid, så kanskje han blir oppe senere med deg og sover lenger;). Ingen trenger 9 timer søvn uansett. 

Anonymkode: 741fb...739

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samboeren min legger seg fra 00:30-04, utrolig irriterende, da han alltid vekker meg når han legger seg! Som gjør at jeg får svekket søvnkvalitet, er mye sliten fra før. Synes også det er kjipt å ikke ha en kosestund før vi legger oss, snakke i sengen osv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min legger seg så utrolig tidlig 21-21:30 hver kveld

Hvoooooorfor så tidlig?  Jeg forstår at jobben din krever dette men...hver kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger oss så si alltid sammen, mellom 22.30-01.00, alt ettersom hvor trette vi er og hvor tidlig ting skal skje dagen etter. Må jeg legge meg tidlig blir min mann med og legger seg med meg. Kun ett fåtalls ganger han sitter oppe lenger enn meg. Det samme motsatt vei. Synes det er viktig med den tiden sammen... 

Unntak skjer jo også hvis en av oss er ute med venner og lignende i helgene. Da legger den andre seg tidlig for å ha energi til å stå tidlig opp med vår sønn.. Så lenge vi får 6-8 timer søvn så holder det for oss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger oss mellom 21 og 23. Våkne rundt kl 6 hver morgen pga småbarn. I helgene står jeg opp først med barnet og hvis jeg er veldig trøtt så kan jeg sove et par timer på dagen. 

Anonymkode: e2ec7...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...