Gå til innhold

Når legger mannen din seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnet er 18 år

Anonymkode: 3559e...4aa

Kanskje på tide å skaffe seg større leilighet?

Anonymkode: 97e13...8e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje på tide å skaffe seg større leilighet?

Anonymkode: 97e13...8e4

Har solgt det store huset for å bo i leilighet, hvorfor er irrelevant i denne tråden. Spørsmålet  var når mannen din legger seg og om det er normalt å legge seg så tidlig når han begynner kl 8 på jobb. Han trenger ikke legge seg så tidlig , bare han som liker å være grytidlig på jobb for å gå tidligere hjem.

 

Anonymkode: 3559e...4aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg 22.30 og han 24. Vi står opp 05.45. Vi ønsker å gå tidlig på jobb for å kunne gå tidlig hjem. 

Anonymkode: e7ee7...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo at jeg syter uten grunn, da flere av dere legger dere i samme tid. Det er sikkert jeg som er urimelig. Vurderer å flytte for meg selv, siden jeg blir sliten av dette når vi har så forskjellige arbeidstimer og tider

Anonymkode: 3559e...4aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig vanlig å stå opp halv syv når man har dagjobb. Mannen din liker tydeligvis å legge seg tidlig, for å slappe av før han sovner eller sove lenge? Han burde legge klar ting kvelden i forveien så han ikke trenger å romstere så mye. Dere må jo finne løsninger når dere bor på denne måten.

Kjæresten legger seg 22 og er oppe halv seks, i helgene legger han seg ca en time senere. Vi legger oss alltid sammen når vi er sammen. Gjorde det med eksmannen i alle år også. Det er koselig og det innbyr til sex. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger oss alltid samtidig. Ca 23 på ukedagene, senere i helgene. 

Anonymkode: 62a0d...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han legger seg kl 21.00, søndag til torsdag, mulig en hele eller to senere fre og lørdag. Jeg har alltid vært kveld/nattmenneske, uansett hvor tidlig jeg har måttet opp. 

Vi deler derfor ikke soverom lengre, første alarmen hans går ved to tiden om natta.

Anonymkode: 229db...340

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han legger seg kl 21.00, søndag til torsdag, mulig en hele eller to senere fre og lørdag. Jeg har alltid vært kveld/nattmenneske, uansett hvor tidlig jeg har måttet opp. 

Vi deler derfor ikke soverom lengre, første alarmen hans går ved to tiden om natta.

Anonymkode: 229db...340

Samme her og kl 22 sover han i helgene om vi skal se film. Henger med hodet og sovner alltid. Det var den lørdagskosen det gitt

Anonymkode: 3559e...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger oss mellom 21 og 23. Jeg vil helst nærmere 21, og han helst nærmere 23. Jeg står opp 06, og han står opp når barnet våkner i 08-tiden. Den som står opp først er stille så den andre ikke våkner. 

Anonymkode: 333e5...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg som regel i 23 tida, står opp kl 8.

Han legger seg 03, 04, 05 tida og står opp 12-13. Synes det er skikkelig kjipt....

Anonymkode: 4e66b...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han legger seg i 02.00 tiden og står opp 07.00. Fatter ikke at han orker. 

Anonymkode: e188b...ec5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her og kl 22 sover han i helgene om vi skal se film. Henger med hodet og sovner alltid. Det var den lørdagskosen det gitt

Anonymkode: 3559e...4aa

Jeg har blitt så vant med at han legger seg tidlig nå, at om han sitter oppe lengre (en veldig sjelden gang) så blir jeg stresset. Begynner han evt å slukne borti sofan så jager jeg han i seng, han snorker så j..... så fort øya er igjen. 

Anonymkode: 229db...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger oss stort sett samtidig. Stort sett mellom 1 og 3 en gang. 

Anonymkode: cc085...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke fast "legge tid", han legger seg når han er trøtt, men han er en nattugle så det er ofte sent. Han er også tidlig oppe, men han tar alltid hensyn til at jeg kan sove litt lengre. Så gjør seg klar til jobb uten å bråke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå for tiden legger vi oss begge kl. 23-3. Da han studerte (jeg er sykemeldt) la vi oss 4-7. Når han var i jobb la han seg 23-2.

Anonymkode: 5f77a...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen legger seg mellom 22 og 00 litt avhengig av om han skal på jobb tidlig eller litt senere (han har flex).

Jeg er sykemeldt for tiden, så vi har ganske forskjellig døgnrytme :laugh: Men han holder meg ikke våken når han står opp; han kler på seg, kysser meg og sier hadet, slukker lyset og lukker døren etter seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min legger seg rundt 21.30. Jeg er helt motsatt. Jobber turnus som fast nattevakt og liker å sitte oppe lenge om kvelden når jeg har fri. Men vi har løst det slik at begge tar veldig hensyn til hverandre. Han står opp 5, og da er han stille som en mus hvis jeg har fri. Da står jeg som regel opp rundt 12. Om kvelden er jeg stille, hvis han sovner før meg. Av og til sitter vi oppe sammen på kveldene når han orker, og jeg står opp litt tidligere av og til når jeg orker. Og har ørepropper. Så funker det fint😊

Anonymkode: a1d51...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt legger vi oss 23, og våkner kl 6, også i helgene. 

Hender han legger seg litt senere, og står opp litt senere. Og jeg må ofte opp grytidlig på grunn av morgenfly. 

Det er ikke noe problem. Vi forstyrrer aldri den som sover. Man tar av seg på badet om kvelden, om morgenen ligger klær klar på badet. Det er ingen slumring om morgenen, og ingen lesing på senga. 

Anonymkode: 87f92...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...