Gå til innhold

Når legger mannen din seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann. Legger meg 05:00 - 07:00 om morgenen. Jobber på ettermiddagen.

Anonymkode: 1190f...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.10.2019 den 22.04, AnonymBruker skrev:

Halv syv er ikke tidlig å stå opp, så det kan du faktisk ikke irritere deg over. Men han sover unormalt mye vil jeg si, 2130 til 0630 er 9 timer, det er nok lengre enn normalen. Hadde det vært min mann så hadde jeg kanskje ønsket meg en time lengre oppe på kvelden, men å stå opp halv syv er helt kurant. Jeg står frivillig opp før seks sjøl, men legger meg ikke så tidlig som din mann. 

Anonymkode: 6c1da...2a8

Innenfor normalen og det som er anbefalt:

Voksne (26 – 64): 7–9 timer (Mindre enn 6 timer og mer enn 10 timer er ikke anbefalt)

Anonymkode: 751d8...5a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er rimelig spesiell som blir irritert fordi du våkner når mannen din står opp i normal tid. Hadde skjønt det hvis klokka var 5, men det er faktisk helt normalt å stå opp i syvtiden. 

Anonymkode: 95e34...980

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han legge seg en halvtime senere, evt ha ørepropper og øyebind (ja, det er fælt, men man venner seg til det), og du kan gjøre det samme så du ikke våkner om morgenen?

Når det er sagt så MÅ han faktisk stå opp om morgenen for å dra på jobb, da. Syns du han skal vente til "siste liten" og stresse til jobb? Mest sannsynlig så vil du jo da våkne uansett om han står opp 40 minutter senere. 
Jeg er også lærer og det er ofte ting som bør ordnes på morgenen før undervisning starter!

PS: Bor med en som er veldig bråkete og skrur på lyset osv om morran, jeg står opp ca 40 minutter senere enn han. Ja, det er irriterende så jeg kjenner følelsen.. 😛 Men tenker at bosituasjonen deres gjør at dere kanskje må ta andre hensyn. Kanskje du rett og slett må legge deg tidligere mens dere bor i denne leiligheten? Mann og "barn" kan dele stua som soverom noen dager hvis du har ekstra behov for å sove lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han legger seg kl 22 og står opp kl 05 (pendler). Jeg legger meg samtidig og står opp kl 07. Koselig at han alltid kysser meg og slår av en liten prat før han går ned. Vi er begge to A-mennesker og blide på morgenen. :)

Anonymkode: 80eb8...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger oss alltid sammen, som regel mellom 22 og 01 en gang, litt avhengig av når vi må opp dagen etter. 

Anonymkode: 608f9...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tar dere ikke kvelden samtidig? Hva er grunnen til å sitte våken når partner har lagt seg? Har dere forhold på siden som gjør at dere må sitte oppe og chatte litt med dem?

Anonymkode: b29b8...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2019 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Jeg legger meg som regel i 23 tida, står opp kl 8.

Han legger seg 03, 04, 05 tida og står opp 12-13. Synes det er skikkelig kjipt....

Anonymkode: 4e66b...438

Ikke bra. Ødeleggende for forholdet

Anonymkode: 62a0d...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som legger dere tidlig, typ 21.30- 22. Høres luksus ut! Her er barna som regel sene hjem fra trening og kommer seg ikke i seng før 21.30 i hverdagene. Og siden jeg trenger en time eller to på sofaen for å lande litt selv, blir klokka ofte 23-24 før jeg køyer, samme med mannen. Begge står opp 07 dagen etter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2019 den 17.10, AnonymBruker skrev:

Synes faktisk han står seint opp for å være lærer. 

Anonymkode: acfb2...99d

Min er lærer. Står opp halv syv. Forstår ikke hvorfor det er så seint til å være lærer

Anonymkode: bb60d...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi legger oss sammen kl 21.30. 

Anonymkode: 98702...287

Luksus i høyeste potens :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...