Gå til innhold

Funkyfam

Krutthøna

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen som har sett Norges tøffeste? 

Husker jeg feil eller var Jørgine med i sesong 2? Mener jeg husker at hun røk ut som en av de første og oppførte seg ekstremt barnslig da hun tapte. Hun var skikkelig høy på pæra og.

Er det ikke litt flaut at hun nå skal lede programmet hun gjorde det så dårlig i selv ? Klarer ikke å ha noe som helst respekt for det hun sier og gjør. 

Anonymkode: cbd3e...067

Gjør en elendig jobb som programleder.  Ødelegger hele programmet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg gikk på vidergående med Jørgine, og var den alle små mobba. Veldig koslig jente den gang da, men tror det er derfor hun er blitt så sjefete og dominant nå, hun skal ta igjen på en måte. 

Anonymkode: ac984...d0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun er totalt blottet for varme og sjarm. Passer overhodet ikke som programleder

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jørgine er vakker på bilder, men eier ikke aura eller utstråling. Er spent på hvor lenge hun kan melke penger ut av «Funkygine» – er det noen som bryr seg lenger, egentlig?! 🤔

Anonymkode: 92822...051

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 4.11.2021 den 13.20):

Noen som følger med ny sesong?

Anonymkode: ff9ae...5d7

Jepp, lurer på hvem han kompisen til gutta er? Har ikke sett noe introduksjon av han?

Anonymkode: c4ef4...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på dette fordi det er så ekstremt langt unna min egen lille og rolige familie. Fascinerende hvor forskjellige man kan være! Hadde nok ikke kunnet henge så mye med de uten å bli utslitt, men de er artige å se på fra sidelinja.

Er ellers imponert over hvor sporty og godt trent de er, spesielt moren Trude på 56 år, hun er langt sprekere enn meg 30 år.

Anonymkode: 45b8f...220

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Da var det på an igjen med denne interessante familien 🙄 Kjenner jeg får eksem av tvillingene….sorry, sikkert greie, men altfor pr-kåte for deres eget beste. 
Liker Trude, Noah og Morten. De andre not so much. 

Anonymkode: 937db...f72

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...