Gå til innhold

Funkyfam


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Man kan si mye om Morten, men at han framstår som en kjærlig familiefar, kan ingen ta fra ham. Jeg synes det er rørende å se hvor mye kjærlighet han har til familien :)

Anonymkode: bc2f2...883

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan si mye om Morten, men at han framstår som en kjærlig familiefar, kan ingen ta fra ham. Jeg synes det er rørende å se hvor mye kjærlighet han har til familien :)

Anonymkode: bc2f2...883

Ja, det er helt utrolig. Et normalt mannfolk hadde jo tørna etter to minutter i lag med denne selvgode ego-gjengen

Anonymkode: 958cf...6f1

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2019 den 15.02, AnonymBruker skrev:

Man kan si mye om Morten, men at han framstår som en kjærlig familiefar, kan ingen ta fra ham. Jeg synes det er rørende å se hvor mye kjærlighet han har til familien :)

Anonymkode: bc2f2...883

Helt enig!

Har fått inntrykket av at han var litt enkel tidligere, men herregud så fin han var i siste episode! Flink med Milano og har tydeligvis et enormt hjerte av gull. Skjønner hvorfor Jørgine liker han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, loveli skrev:

Helt enig!

Har fått inntrykket av at han var litt enkel tidligere, men herregud så fin han var i siste episode! Flink med Milano og har tydeligvis et enormt hjerte av gull. Skjønner hvorfor Jørgine liker han!

Enig med deg! Ble rørt, jeg:)

Anonymkode: bc2f2...883

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten er en fin og ekte fyr. Dessverre synes jeg Jørgine oppfører seg som et dass. Virker som hun skal bestemme alt i den familien. Morten har ikke stemmerett, må bare fint innrette seg. Kan ikke være lett å bo sammen med.

Hun er opptatt av kjendisstatusen sin og det er tydelig viktig at brødrene hennes også melkes til å bli det. Litt kvalmt! Tvillingene er så ufordragelige at det er skammelig. Noah er vel den som klarer seg best og som faktisk har noe mellom øra. Virker å være en reflektert og oppegående ungdom. Fin gutt!

Anonymkode: 937db...f72

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også Noah gjør en fin figur i serien. 
 

Når jeg tenker tilbake på hva jeg egentlig har sett i denne serien, så føles det som handlingen bare består av følgende: 

- Åh, vi har så sterke bånd i familien 

- Vi er så stolte av den italienske bakgrunnen vår 

- Skryte av hverandre

- Reklame for egne og familiemedlemmers produkter 

/repeat 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Daisy_B skrev:

Synes også Noah gjør en fin figur i serien. 
 

Når jeg tenker tilbake på hva jeg egentlig har sett i denne serien, så føles det som handlingen bare består av følgende: 

- Åh, vi har så sterke bånd i familien 

- Vi er så stolte av den italienske bakgrunnen vår 

- Skryte av hverandre

- Reklame for egne og familiemedlemmers produkter 

/repeat 

Ja, hele greia er bare latterlig og dumt.  Blir ikke sett mer av meg

Anonymkode: 958cf...6f1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2019 den 2.07, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor har ikke Jørgine tilsvarende de vippene da? Blir for enkelt å dra sjalusikortet. FYI, kjæresten min får de samme utseende på vippene når han stjeler eyelineren min.

Anonymkode: c3ef6...3d5

De vippene er ekte. Se på barnebilder av tvillingene,  de hadde de øynene og vippene da også.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Jeg liker ikke Funkyfam pga voldsom selvdigging eksponering av mindreårige.

Anonymkode: 00726...f48

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 9.12.2019 den 0.56, Daisy_B skrev:

Synes også Noah gjør en fin figur i serien. 
 

Når jeg tenker tilbake på hva jeg egentlig har sett i denne serien, så føles det som handlingen bare består av følgende: 

- Åh, vi har så sterke bånd i familien 

- Vi er så stolte av den italienske bakgrunnen vår 

- Skryte av hverandre

- Reklame for egne og familiemedlemmers produkter 

/repeat 

Ikke i den nyeste sesongen.. syns jeg

 

 

Jeg har i utgangspunktet tenkt at de er en gøy og sprek familie, men jeg blir mer og mer sjokkert over alt de lar barna være vitne til.. Krangel om snus, pikk på strømgjerde osv osv.. Og hvor lite privatliv de har om diverse ting. "Mamma kan du smøre rumpa mi med solkrem?" altså

Anonymkode: ff9ae...5d7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke i den nyeste sesongen.. syns jeg

 

 

Jeg har i utgangspunktet tenkt at de er en gøy og sprek familie, men jeg blir mer og mer sjokkert over alt de lar barna være vitne til.. Krangel om snus, pikk på strømgjerde osv osv.. Og hvor lite privatliv de har om diverse ting. "Mamma kan du smøre rumpa mi med solkrem?" altså

Anonymkode: ff9ae...5d7

Helt enig! Så akkurat siste episode av ses.2 og jeg synes Jørgine er vanvittig sjefete og selvmotsigende.

Skal straffe sin 18 år gamle bror fordi han snuser og ikke har sagt det til henne. Han er voksen og bestemmer vel det selv! Men, igjen så er det helt greit at hun selv snuser. 

Hun har lov til å gjøre alt, da er det morsomt, men om andre gjør det er det ekkelt.

Nei, makan til kjerring. 

Anonymkode: 937db...f72

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se der ja, reklame for Victoria sin sang i dagens episode :) 

OG i all verden, den familien der har virkelig ingen intimgrenser. Jørgine filmer Noah mens han dusjer.. Synes litt synd på han da, sliter veldig med helseangst.

Anonymkode: ebe37...df3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se der ja, reklame for Victoria sin sang i dagens episode :) 

OG i all verden, den familien der har virkelig ingen intimgrenser. Jørgine filmer Noah mens han dusjer.. Synes litt synd på han da, sliter veldig med helseangst.

Anonymkode: ebe37...df3

Synes generelt sett at Jørgine ikke er særlig snill mot Noah, enten han er edru eller fyllesyk. Å filme noen naken i dusjen, som faktisk ber om å få slippe å bli filmet, er ikke greit. Å det der snusgreiene for noen episoder siden, herregud!! Gutten er 18 år, å bestemmer vel selv om han vil snuse. Jørgine må begynne å feie for egen dør!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten er jo litt sånn som funkyfam han også. 

Hvilken voksen mann opplyser til konas familie at han må bæsje før han skal løpe? 

Anonymkode: 68f7b...301

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men Noah gjør seg veldig stakkarslig også da.. og har null intimgrenser han heller. Han tar den "veslegutt" rollen selv. Uten at jeg forsvarer Jørgine altså.

4 timer siden, Krutthøna skrev:

Synes generelt sett at Jørgine ikke er særlig snill mot Noah, enten han er edru eller fyllesyk. Å filme noen naken i dusjen, som faktisk ber om å få slippe å bli filmet, er ikke greit. Å det der snusgreiene for noen episoder siden, herregud!! Gutten er 18 år, å bestemmer vel selv om han vil snuse. Jørgine må begynne å feie for egen dør!

 

Anonymkode: ff9ae...5d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Se der ja, reklame for Victoria sin sang i dagens episode :) 

OG i all verden, den familien der har virkelig ingen intimgrenser. Jørgine filmer Noah mens han dusjer.. Synes litt synd på han da, sliter veldig med helseangst.

Anonymkode: ebe37...df3

Ser i dusjdøren at moren Trude også kommer inn for å se hvordan det går med han når Jørgine filmer. 

Anonymkode: a7d34...adb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Noen som har sett Norges tøffeste? 

 Husker jeg feil eller var Jørgine med i sesong 2? Mener jeg husker at hun røk ut som en av de første og oppførte seg ekstremt barnslig da hun tapte. Hun var skikkelig høy på pæra og.

Er det ikke litt flaut at hun nå skal lede programmet hun gjorde det så dårlig i selv ? Klarer ikke å ha noe som helst respekt for det hun sier og gjør. 

Anonymkode: cbd3e...067

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...