Gå til innhold

Funkyfam


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke dette familietreet deres helt. Er det sånn at moren og faren til Jørgine ikke var sammen da hun ble født, siden hun ikke møtte faren sin før hun var fem? Og da møttes de igjen(og ble sammen?), og da ble tvillingene til? Men i mellom der så har faren til J fått en gutt med en annen dame? Siden han største lillebroren er bare halvbror og tvillingene hele? Men de italienske brødrene(eller har de også norsk mor?) bor også i Norge?
Trodde jeg hadde en kompleks familie jeg, men godt å høre at det finnes flere😅

Anonymkode: 669c9...b66

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var reklame for en episode tror jeg, hvor mora virker irritert og sier noe om fremstilling av familien. Hva var det hun sa? Er ikke episoden vist ennå kanskje?

Anonymkode: 147b5...ce6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke dette familietreet deres helt. Er det sånn at moren og faren til Jørgine ikke var sammen da hun ble født, siden hun ikke møtte faren sin før hun var fem? Og da møttes de igjen(og ble sammen?), og da ble tvillingene til? Men i mellom der så har faren til J fått en gutt med en annen dame? Siden han største lillebroren er bare halvbror og tvillingene hele? Men de italienske brødrene(eller har de også norsk mor?) bor også i Norge?
Trodde jeg hadde en kompleks familie jeg, men godt å høre at det finnes flere😅

Anonymkode: 669c9...b66

Halvbroren har mora med en annen italiener👍 og han er yngst🙂 alle søsknene bor i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pearl2.0 skrev:

Halvbroren har mora med en annen italiener👍 og han er yngst🙂 alle søsknene bor i Norge. 

Ikke Noah jeg tenker på, men han Rafaelle? Synes jeg leste at han var 28, J er jo 30, og twinsa 23-24?

Anonymkode: 669c9...b66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke Noah jeg tenker på, men han Rafaelle? Synes jeg leste at han var 28, J er jo 30, og twinsa 23-24?

Anonymkode: 669c9...b66

Enig, veldig uoversiktlig! Dukket også opp en bror til i kveld, men han var vel yngst og faren har sikkert fått ham sist med en tredje mor! Altså, Trude er mor 1, hun fikk Jørgine og tvillingene, mor to fikk Rafaelle med faren til J mellom J og tvillingene, etter tvillingene fikk mor Trude sin yngste sønn med en annen italiensk mann, før faren til J fikk denne siste med en mor nr. 3! Artig familie! (Sagt helt ærlig og uten ironi!)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Not my cup of tea...

jeg gikk lei før første episode var over.. men for all det- nydelig gjeng...

Anonymkode: 1cb3b...0b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Pås skrev:

Enig, veldig uoversiktlig! Dukket også opp en bror til i kveld, men han var vel yngst og faren har sikkert fått ham sist med en tredje mor! Altså, Trude er mor 1, hun fikk Jørgine og tvillingene, mor to fikk Rafaelle med faren til J mellom J og tvillingene, etter tvillingene fikk mor Trude sin yngste sønn med en annen italiensk mann, før faren til J fikk denne siste med en mor nr. 3! Artig familie! (Sagt helt ærlig og uten ironi!)

Hjernen min orket ikke å lese det der, haha noen har mer komplisert familie enn andre, morsomt at alle er halvt norske og halvt italienske 😂 det skal godt gjøres!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger dokusåper - Både Tone Damli sin, bloggerne, kardashian osv. Kall det en guilty pleasure. Men denne? Nei denne var dårlig. Klein, uten hjerte, dårlig klippet, uorganisert og rotete. Ingenting fenger, og ingen av menneskene har noe særlig karisma, utenom kanskje Jørgine. Tror denne flopper.

Anonymkode: b7592...52e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var reklame for en episode tror jeg, hvor mora virker irritert og sier noe om fremstilling av familien. Hva var det hun sa? Er ikke episoden vist ennå kanskje?

Anonymkode: 147b5...ce6

Men det må hun da bare bli, for familien fremstår som ja hva sda.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen som vrysr seg om st hun uke sikrer babyen i bil?

Anonymkode: b0c9f...e9a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.10.2019 den 18.18, AnonymBruker skrev:

Haha. Jeg skrev en krass kommentar på bloggen hennes om at jeg ikke likte serien, ikke kommer til å se på den og at de virker veldig pr kåte. Den er slettet 😂😂 tåler ikke mye kritikk hu der 

Anonymkode: 2fa69...22d

Vel, hvorfor skal hun beholde slike ufyselige kommentarer? Dette går under netthets spesielt om hun får mange slike, og ikke konstruktiv kritikk. Du skriver jo selv at du var krass i kritikken.

På 23.10.2019 den 18.24, solietta skrev:

Hadde kunnet sagt det på en vanlig måte og ikke stygge ord som Pr kåt . Forskjell på konstruktiv og stygg kritikk .  

👍🏼

På 23.10.2019 den 18.25, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor gjorde du det da? 

Anonymkode: 83331...6c4

👍🏼

På 23.10.2019 den 18.38, AnonymBruker skrev:

Det du skrev er ikke kritikk. Det er dritt uten substans. Så helt greit at de siler bort hetsere. Selv om jeg kunne ikke brydd meg mindre om sånne idiotiske og meningsløse "krasse" innlegg. 

Anonymkode: 0b403...8f7

👍🏼

Anonymkode: 8062c...b34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2019 den 21.17, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke dette familietreet deres helt. Er det sånn at moren og faren til Jørgine ikke var sammen da hun ble født, siden hun ikke møtte faren sin før hun var fem? Og da møttes de igjen(og ble sammen?), og da ble tvillingene til? Men i mellom der så har faren til J fått en gutt med en annen dame? Siden han største lillebroren er bare halvbror og tvillingene hele? Men de italienske brødrene(eller har de også norsk mor?) bor også i Norge?
Trodde jeg hadde en kompleks familie jeg, men godt å høre at det finnes flere😅

Anonymkode: 669c9...b66

Funky og tvillingene har samme mor og far.
 

1. funky - mor og far

2. rafaele - faren sin unge

3. tvillingene. - mor og far

4. noah - moren sin unge

5. julien - faren sin unge

Anonymkode: 41842...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, Simpson said:

Androgyne?

Funkyandrogyne?

Anonymkode: 9b1b1...39d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så flau av de tvillingene jeg. Siste nytt nå er at de skryter i avisen av å bli utestengt på alle utesteder elns. Og skylder det på italiensk temperament! Lav selvkontroll og aggressjonsproblemer, heter det. Og det er ihvertfall ikke kult!

Det er så sykt åpenbart at de skal bli kjendiser og presse seg fram vha Jørgine. Hemningsløs spilling på kropp og tøffe i trynet. Greier ikke like dem, jeg.

Og familien er jo bare et eneste stort rot. Hadde "trygda Kari og Jens med fett hår og 20 kg ekstra" hatt lignende familietre hadde det blitt sett på som skikkelig lavstatus. Unger i hytt og pine med "hvem som helst" og fram og tilbake. Min, din, mine, dine, våre og ørten ulike ferdre og mødre. Mens når det er Funkyfam er det liksom bare kult? Fordi de er pene og "vellykkete" (rike)?

Av en eller annen grunn slipper de unna all kritikk som andre tilsvarende får. Andre bloggere får refs for flere fedre, eksponering av barn, kroppspress osv, men Funkyfam er liksom sååå kule og joviale at der bare går alt under radaren. Til og med restylane forsvares, fordi hun er så naturlig ellers. Naturlig og naturlig, få i bloggverden bruker vel mer tid på utseendet enn henne... Fascinerende i grunnen, hvordan merkevaren gjør folk blinde. 

Anonymkode: 2c54f...ccd

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har sansen for det uperfekte. Det som er litt på skakka.

Påstand: Funky hadde aldri blitt så stor, så kjent og husvarm kjendis, hvis ikke exen hadde forrådt henne med masse damer og latt henne skrive om det på bloggen.

Anonymkode: 9b1b1...39d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...