Gå til innhold

Funkyfam


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Noen som har sett første episode? Hva syns dere?

Syns for så vidt at Jørgine er ganske ok, men resten av familien hennes (mor og brødre) er så PR-kåte at det blir kleint.

Blir interessant å se hva som følger......

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte å se, men det var altså så kjedelig...

Anonymkode: 900f7...9c4

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som syns det er rart at hun kler av seg forann brødrene? 🤔

Anonymkode: 2fa69...22d

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho

TV2 leverer den ene farsen etter den andre. De utnytter folk som er unge, dumme og pr-kåte for å skape billig TV. De filmer gjerne bloggerbarn som ikke har noen anelse om at de havner på landsdekkende TV. Skam på TV2. Hva angår funkyfam så virker det som om de er villige til å gjøre det meste for å få oppmerksomhet. Syns Jørgine har tapt seg veldig. Fantastisk flott kropp og nydelig ansikt/hår, men integriteten blir dessverre mer og mer borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hele familien, og jeg har alltid tenkt at mannen er HOT! Men såpass mye han drev og planla og snakket om eget dobesøk i denne episoden gjorde at han fremstod temmelig tåpelig...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så opphengt i dama men så på fordi det har vært mye prat om serien.

Det eneste jeg sitter igjen med er det ultrasure trynet til CBE og LKE i bakgrunnen når Funky mottok prisene sine. Hvertfall den siste, "årets favoritt", der sitter de i bakgrunnen og klapper så vidt. 😄

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett første episode, og skal se serien. 

Det som jeg syns er meget spesielt (men kanskje normalt for noen?) er hvor mye kroppskontakt en søster har med sine brødre. De lekeslåss., tar på hverandre, pusser tenner sammen og nå så i tillegg at hun kler av seg foran dem...? Jaja... meget spesielt. Greit at dem har et sterkt bånd, men finnes vel grenser der og? 

Håper vi får se mer av Vegard :) Morten virker som en litt kjedelig type... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som syns det er rart at hun kler av seg forann brødrene? 🤔

Anonymkode: 2fa69...22d

Vel, det er familie...veldig mange tenker ikke "sånn" sammen med familien. Det er naturlig å skifte og kle seg av foran dem. Mens andre igjen synes det er flaut og ubehagelig. 

Anonymkode: 0dfba...66f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Jørgine virker kul som person, men ser ikke hva som er så spesielt med familien at de trenger en serie. Var ikke noe innhold i første episode annet enn klisjeen "familie er alt" og et overfladisk event, mannen hadde ingenting annet å komme med at han måtte drite. Minner veldig om Kardashians, som bare er kjente for å være kjente, uten noe budskap annet enn at har du ikke familie (og en fresh kropp), så er du mislykket. Passer jo svært godt når det nærmer seg jul og de ensomme kjenner det ekstra... nei uff, dette skjønner jeg ikke hvorfor tv2 har giddet å satse på.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som syns Morten IKKE er hot? :) Han er høy og mørk, men det er noe over ansiktet ...

Anonymkode: af920...132

Han er kjekk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det er familie...veldig mange tenker ikke "sånn" sammen med familien. Det er naturlig å skifte og kle seg av foran dem. Mens andre igjen synes det er flaut og ubehagelig. 

Anonymkode: 0dfba...66f

Det er vel litt i samme gate som at jeg og mine foreldre har ingen problem med å være naken rundt hverandre, selv nå som jeg er voksen.

samboer syntes det er både ekkelt og feil..! 
 

Men hos oss er det helt naturlig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som syns Morten IKKE er hot? :) Han er høy og mørk, men det er noe over ansiktet ...

Anonymkode: af920...132

Litt enig der.. jeg er ikke så glad i store lepper på menn. 

Anonymkode: 34a9f...693

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Funkygine godt, men synes det blir for mye å skulle lage tv-program av familien hennes. Å filme en helt vanlig familie over lengre tid, fordi en av dem er noe kjent? Det blir med første episode her. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som syns Morten IKKE er hot? :) Han er høy og mørk, men det er noe over ansiktet ...

Anonymkode: af920...132

Nei jeg har aldri syntes han var særlig attraktiv. Hadde verken svipet høyre eller gått på date med han for å si det sånn 

Anonymkode: 2fa69...22d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes hun er en kul jente, men er litt overrasket at vi tåler så mye hud og bikinibilder (bloggen/Instagram). Det er kanskje fordi hun er naturlig? Synes det er litt rart de vil eksponere seg gjennom en TV-serie bare for å bli kjent og tjene penger. Men synes jo også bloggerne-serien er fryktelig overfladisk jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Se og Hør, så kommer nok til å se på denne serien også.

Skjønner ikke hvorfor brødrene må være med hele tida, for de er helt uinteressante, men virker som at Funkygine prøver å gjøre kjendis ut av de.

Litt mye kropp. De er kanskje litt utenfor sosialt sett siden de stort sett bruker tid med familien. Det er ikke normalt å gå rundt i baris hele tiden. Ei heller å gå rundt i undertøyet foran alle som er til stede selv om man skal skifte. Skjønner selv at de syns de er fine,men de tvillingene er bare too much.

Morten er helt sikkert søt, men i grunn veldig glad for at mannen min sier at han må på do, og ikke spesifiserer at han må bæsje. Mulig det er miljøet de henger i? Hører Harm og Hegseth også sier at de må bæsje rett som det er.

 

Anonymkode: a2040...935

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å si man vil bæsje? Tåler dere ikke bæsj? Bæsj er gøyt. 

Anonymkode: 63dac...b74

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fenget ikke meg. Synes familien hennes er uinteressant. Synes ikke Morten gjorde noen god figur heller.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...