Gå til innhold

Funkyfam


Krutthøna

Anbefalte innlegg

På 29.10.2019 den 22.41, karroo skrev:

Synes det blir litt mye familiereklame.. Først bok, så rap og deretter kunstutstilling 🤷‍♀️

Sett episode 8 nå, hvor Noah får jobb på modo, samt reklame for tvillingenes YouTube kanal... bare reklame alt sammen!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4.11.2019 den 14.52, AnonymBruker skrev:

Blir så flau av de tvillingene jeg. Siste nytt nå er at de skryter i avisen av å bli utestengt på alle utesteder elns. Og skylder det på italiensk temperament! Lav selvkontroll og aggressjonsproblemer, heter det. Og det er ihvertfall ikke kult!

Det er så sykt åpenbart at de skal bli kjendiser og presse seg fram vha Jørgine. Hemningsløs spilling på kropp og tøffe i trynet. Greier ikke like dem, jeg.

Og familien er jo bare et eneste stort rot. Hadde "trygda Kari og Jens med fett hår og 20 kg ekstra" hatt lignende familietre hadde det blitt sett på som skikkelig lavstatus. Unger i hytt og pine med "hvem som helst" og fram og tilbake. Min, din, mine, dine, våre og ørten ulike ferdre og mødre. Mens når det er Funkyfam er det liksom bare kult? Fordi de er pene og "vellykkete" (rike)?

Av en eller annen grunn slipper de unna all kritikk som andre tilsvarende får. Andre bloggere får refs for flere fedre, eksponering av barn, kroppspress osv, men Funkyfam er liksom sååå kule og joviale at der bare går alt under radaren. Til og med restylane forsvares, fordi hun er så naturlig ellers. Naturlig og naturlig, få i bloggverden bruker vel mer tid på utseendet enn henne... Fascinerende i grunnen, hvordan merkevaren gjør folk blinde. 

Anonymkode: 2c54f...ccd

Liker ikke tvillingene jeg heller.. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2019 den 22.41, karroo skrev:

Synes det blir litt mye familiereklame.. Først bok, så rap og deretter kunstutstilling 🤷‍♀️

Patetisk sunnmørsfamilie som er altfor høye på seg selv, kvalmt.

Anonymkode: 958cf...6f1

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så for første gang en episode, det var riktignok ikke den første i serien men den der Noah får jobb på Modo og tvillingene styrer med en heller dårlig YouTube-film. Jeg syntes familien fremsto stilige, helt til denne episoden 😅 Tvillingene var veldig flat og fokusert på kropp, eller å tjene penger uten å gjøre noe. 

Vet ikke, måtte bare hit høre om jeg fikk helt feil inntrykk? 

Mulig de må bare bli husvarme med kamera, fikk følelse av at de promoterte seg selv fremfor å være seg selv. Eller var de seg selv...?🤪

Anonymkode: 8062c...b34

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2019 den 16.04, Tears in heaven skrev:

Hva er så kleint med det? 

Jeg synes han er kjekk. Hadde ikke akkurat takka nei til en slik fyr...

Anonymkode: 14f8b...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes han er kjekk. Hadde ikke akkurat takka nei til en slik fyr...

Anonymkode: 14f8b...11f

Sorry... feil innlegg

Anonymkode: 14f8b...11f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns serien har tatt seg veldig opp etter de første episodene. Gøy å se mer ekte hverdagsliv og utfordringer

Anonymkode: 9b791...272

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns serien har tatt seg veldig opp etter de første episodene. Gøy å se mer ekte hverdagsliv og utfordringer

Anonymkode: 9b791...272

Det synes ikke jeg. Hele familien er skikkelig overfladisk, og verst er vel tvillingene. Den ene personen jeg faktisk liker er Noah, for jeg synes han skiller seg litt ut av resten av gjengen.

Anonymkode: f54ff...ff4

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode hvor hun skal finne seg kjole for et arrangement, ble jeg litt kvalm av. Hun sier hun har dårlig tid på å finne seg kjole, så hun er nødt for å tigge om å låne kjole. Og var tydelig stolt over at hun får låne kjole gratis av ByTimo. Hun sa noe slikt som " ja, også bare legger jeg ut noen bilder på snapchat av kjolen, og det fører jo såklart til endel henvendelser. Mission completed". Hun er så lite ydmyk! Må si at jeg har fått et helt annet inntrykk av henne og brødrene etter denne serien, etter skal vi danse også, for den saks skyld. 

Anonymkode: 95e20...b84

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på all snikreklamen for MODO, spesielt siden det var eksmannen som var med på å starte den.

Anonymkode: c3ef6...3d5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir det ett år, max, så er tvillingene like profilerte som Jørgine. De pusher seg fram overalt med de halvnakne kroppene og "italiensk temperament, så vi syns det er kult å slå ned folk". Avslutningsvis på SVD preseterte hun jo faktisk å anbefale/håpe på tvillingene neste år i SVD. Husker ikke spørsmålet, men tror det var noe a la "hvem håper du se i SVD neste år?" i den siste episoden, der Jørgine svarer "tvillingene". Blir ikke forundret om de popper opp neste år, for å si det sånn. Slitsomme og vanskelig å like!

Anonymkode: 2c54f...ccd

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2019 den 16.25, SupaWoman skrev:

Hva er poenget og hvorfor skal Norge bli kjent med hele familien hennes?  Har de utført noen bragder eller er de helt vanlige folk med vanlige jobber? 

Det er kanskje fordi Wahlgrens og Kardashians har slått an. Så vil Norge ha sin:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagens episode hvor hun skal finne seg kjole for et arrangement, ble jeg litt kvalm av. Hun sier hun har dårlig tid på å finne seg kjole, så hun er nødt for å tigge om å låne kjole. Og var tydelig stolt over at hun får låne kjole gratis av ByTimo. Hun sa noe slikt som " ja, også bare legger jeg ut noen bilder på snapchat av kjolen, og det fører jo såklart til endel henvendelser. Mission completed". Hun er så lite ydmyk! Må si at jeg har fått et helt annet inntrykk av henne og brødrene etter denne serien, etter skal vi danse også, for den saks skyld. 

Anonymkode: 95e20...b84

Jeg har alltid likt funkygine- men har sett 2-3 episoder av serien... det er bare blitt for mye. Som nevnt her tidligere i tråden , enig i at Noah er den jeg bare har fått bedre inntrykk av. Resten av funkyfam...Sorry... 

Anonymkode: eb1f7...fc1

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså de brødrene til Jørgine.. 🤪😋😏

Anonymkode: 7d91b...bf7

Jeg synes de har litt Michael Jackson trekk. Noen andre som har lagt merke til det samme?

Anonymkode: f54ff...ff4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de har litt Michael Jackson trekk. Noen andre som har lagt merke til det samme?

Anonymkode: f54ff...ff4

Ja, har tenkt akkurat det samme 🤣 syns ikke de er noe særlig kjekke jeg altså.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså de brødrene til Jørgine.. 🤪😋😏

Anonymkode: 7d91b...bf7

Ja! Blir bare verre og verre syns jeg 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man si om disse folka...

Jeg liker samholdet de har i familien. Men det stopper der. De er vulgære, usjarmerende og alt for høye på seg selv! De tvillingene hadde solgt moren sin dersom det gav dem berømmelse.

Men hva annet kan man forvente av folk som faktisk syntes det er stas å bo på Jessheim. Moren sa vel da de flytte at nå kan hun skryte  «jeg har en datter på Jessheim» 😂 Man skryter ikke av å bo der. Dette er slik vi i andre kretser ser på Jessheim: 

 

Anonymkode: 81ec0...4f2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noah virker jo som den mest modne og minst overfladiske av alle. I tillegg til Morten, da. 

Anonymkode: bfc6a...736

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...