AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #81 Del Skrevet 25. november 2019 Positivt med Funkygine er at hun snakker rolig, se for dere Caroline Berg Eriksen eller Villapaprika på TV, whiiiin 🤪 Anonymkode: d603a...86e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #82 Del Skrevet 26. november 2019 Disse tvillingene som tydeligvis vil opp og fram, de burde kanskje tenke litt mer på hvordan de oppfører seg og fremstår på TV. Mulig det bare er jeg som er blitt « gammel» men det eneste inntrykket jeg sitter igjen med er to egosentriske , umodne gutter som er ekstremt opptatt av trening og kropp. Den eneste som virkelig fremstår som jordnær og ydmyk her er Morten. Funky har gjort et kupp der! Anonymkode: 33a97...d15 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #83 Del Skrevet 26. november 2019 Det ble litt for meget for min del å se en av funkytwinsa sitte å drite. 😬 Anonymkode: 7d91b...bf7 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 26. november 2019 #84 Del Skrevet 26. november 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Positivt med Funkygine er at hun snakker rolig, se for dere Caroline Berg Eriksen eller Villapaprika på TV, whiiiin 🤪 Anonymkode: d603a...86e Hun jobbet som lærer før hun ble kjent.Mulig derfor hun er rolig og tydelig når hun snakker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #85 Del Skrevet 27. november 2019 På 26.11.2019 den 14.34, Zenhouse skrev: Hun jobbet som lærer før hun ble kjent.Mulig derfor hun er rolig og tydelig når hun snakker. Hun var gymlærer.... Anonymkode: 96fd9...4cd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #86 Del Skrevet 27. november 2019 Morten snakker så sakte! Anonymkode: 4c6d0...7a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #87 Del Skrevet 27. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Morten snakker så sakte! Anonymkode: 4c6d0...7a2 Syns han virker så tøffel jeg... Anonymkode: 95e20...b84 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 27. november 2019 #88 Del Skrevet 27. november 2019 På 22.10.2019 den 6.44, AnonymBruker skrev: Bare jeg som syns Morten IKKE er hot? Han er høy og mørk, men det er noe over ansiktet ... Anonymkode: af920...132 Nei ikke bare du, jeg hadde ikke tatt i han med ildtang 🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #89 Del Skrevet 27. november 2019 Akkurat nå, addict skrev: Nei ikke bare du, jeg hadde ikke tatt i han med ildtang 🙈 Ikke jeg heller 😅 Anonymkode: 95e20...b84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #90 Del Skrevet 27. november 2019 Det er så usaklig og dårlig gjort å sitte her og diskutere hvorvidt Morten er kjekk eller ikke. Han er jo en veldig kjekk mann, objektivt sett. Det ser jo alle. Om utseendet hans passer med alles preferanser er en annen sak. Anonymkode: fbe21...fd6 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 27. november 2019 #91 Del Skrevet 27. november 2019 Siden folk har kommentert Morten og utseende hans, vil jeg bare si at jeg synes tvillingene er alt annet enn kjekke. Det håret er fæælt og det ser ut som de bruker sminke.. Enig med at de har Michael Jackson preg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #92 Del Skrevet 27. november 2019 1 minutt siden, R730 skrev: Siden folk har kommentert Morten og utseende hans, vil jeg bare si at jeg synes tvillingene er alt annet enn kjekke. Det håret er fæælt og det ser ut som de bruker sminke.. Enig med at de har Michael Jackson preg Det er jeg helt enig i. Håret er grusomt! Også oppførselen deres i tillegg. Anonymkode: 95e20...b84 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #93 Del Skrevet 27. november 2019 1 time siden, R730 skrev: Siden folk har kommentert Morten og utseende hans, vil jeg bare si at jeg synes tvillingene er alt annet enn kjekke. Det håret er fæælt og det ser ut som de bruker sminke.. Enig med at de har Michael Jackson preg Det har jeg også lagt merke til. Tenkt på om det er eyeliner de har under vippene. Anonymkode: c3ef6...3d5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 27. november 2019 #94 Del Skrevet 27. november 2019 Herregud så slemme folk var her da! Man kommenterer vel ikke utseende til folk på den måten 😱. Når du skal ytre noe burde du 1) tenke deg om to ganger 2) har det jeg skal si noe verdi, i så fall for hvem? 3) Tenk at folk har familie som kan bli såra. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sansol Skrevet 27. november 2019 #95 Del Skrevet 27. november 2019 (endret) Til dere som kommenterer utseendet til familien, skjerpings. Det er lavmål og ikke greit på noen som helst måte. Endret 27. november 2019 av Sansol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoren Skrevet 27. november 2019 #96 Del Skrevet 27. november 2019 De har bare ganske lange vipper? Lukter litt sjalusi (nei, er virkelig ikke noen fan av gjengen lenger) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #97 Del Skrevet 27. november 2019 På 21.11.2019 den 0.14, AnonymBruker skrev: Jeg synes de har litt Michael Jackson trekk. Noen andre som har lagt merke til det samme? Anonymkode: f54ff...ff4 Samboern min som ikke aner hvem disse er (utlending) spurte om de var ungene til Michael Jackson 😂 Anonymkode: 099b4...490 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #98 Del Skrevet 28. november 2019 3 timer siden, snoren skrev: De har bare ganske lange vipper? Lukter litt sjalusi (nei, er virkelig ikke noen fan av gjengen lenger) Så hvorfor har ikke Jørgine tilsvarende de vippene da? Blir for enkelt å dra sjalusikortet. FYI, kjæresten min får de samme utseende på vippene når han stjeler eyelineren min. Anonymkode: c3ef6...3d5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #99 Del Skrevet 28. november 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så usaklig og dårlig gjort å sitte her og diskutere hvorvidt Morten er kjekk eller ikke. Han er jo en veldig kjekk mann, objektivt sett. Det ser jo alle. Om utseendet hans passer med alles preferanser er en annen sak. Anonymkode: fbe21...fd6 Objektivt sett? Dummeste jeg har lest. Klart det er 100% subjektivt. Jeg syns ikke han er i nærheten av å være kjekk. Du blander "objektivt sett" og "passer med alles preferanser" - det er ikke en annen sak i det hele tatt. Anonymkode: 8b004...3ed 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #100 Del Skrevet 28. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Objektivt sett? Dummeste jeg har lest. Klart det er 100% subjektivt. Jeg syns ikke han er i nærheten av å være kjekk. Du blander "objektivt sett" og "passer med alles preferanser" - det er ikke en annen sak i det hele tatt. Anonymkode: 8b004...3ed Ok. Da er vi uenige. Jeg kan godt se at andre menn er vakre objektivt sett, selv om de overhodet ikke er "min type" og ikke passer med mine preferanser. Eller sagt på en annen måte: jeg kan se at andre finner disse mennene attraktive, selv om jeg ikke gjør det. Poenget mitt var uansett at jeg ikke syns noe om å sitte og diskutere andres utseende. Anonymkode: fbe21...fd6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå