Vestalinn Skrevet 12. november 2019 #21 Del Skrevet 12. november 2019 1 time siden, Nommy skrev: Spennende Jeg trodde vi hadde bomma helt sist, kun to dager vi la aksjer, og det stemte ikke med FF eller test. Jeg var bare lei og gadd ikke styre den PP, men det holdt. Du kan time alt så mye du vil, men det er så mange faktorer med akkurat når egget slipper og hvor lenge det vandrer, hvor fort/sakte spermen svømmer osv. Hvordan er grafen din da? Jeg er også spent på grafen din @Carjo4 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 12. november 2019 Forfatter #22 Del Skrevet 12. november 2019 @Nommy og @Vestalinn takk som spør jenter ❤️ Fikk opp rød linje i FF i dag som ble på torsdagen, regner med den flytter seg til onsdag etterhvert. Er på dataen så får ikke lagt inn grafen her men skal gjøre det i løpet av dagen 😄 Kjenner jeg begynner å få smerter/ømhet nedentil igjen slik som forrige syklus, har ringt gynekologen hvor jeg har forhørt meg og det hørtes ut som om det kunne være en cyste. Nå er jeg egentlig litt lei meg og redd, har heldigvis fått time til ultralyd ganske raskt så jeg slipper å uroe meg alt for lenge. Han brydde seg ikke om noen blodprøver med tanke på at jeg gikk rett tilbake i syklus etter pilleslutt i sommer. Jeg er så utrolig redd for å fått PCO, eller det er vel noe man er født med som jeg har forstått det. Så denne dagen ble ikke akkurat så veldig bra, men hvis de finner noe så håper jeg det er noe som kan fikses.🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 13. november 2019 Forfatter #23 Del Skrevet 13. november 2019 Det viste seg at alt var normalt når jeg var hos gynekologen! Utrolig lettet! Det er mest sannsynlig smerter fra eggløsning jeg har hatt, egget kan sprekke noen blodårer når det løsner og da kan det komme en blodansamling som gir smerter men som forsvinner av seg selv. Fikk sett den tomme sekken hvor egget hadde ligget, fikk beskjed om at eggløsning skjedde for en liten uke siden og at mens vil dukke opp om ei ukes tid. Dette stemmer jo ganske bra med det kroppslige, FF og Flo. Vi har jo samleie uansett i de dagene så selv om FF og Flo ikke samstemmer så har vi truffet rett. Nå har vi en diskusjon i hjemmet angående termin og barnehagereglene her hvor vi bor.. Håper vi blir enige om å fortsette prøvingen da jeg føler vi mister flere sjanser om vi tar pause, skulle ønske kommunen kunne endret disse teite reglene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 18. november 2019 Forfatter #24 Del Skrevet 18. november 2019 Dpo dagene har virkelig flydd avgårde, men nå som jeg er 11 dpo så går tiden utrolig tregt. Har hatt litt symptomer i det siste, siden 5dpo hatt sinnsyke mengder utflod. Innimellom kan jeg få noen sekunder med stikking/svake kramper. Har til min glede ikke ømme nipler som jeg sliter med ellers mellom EL og TR. Greide ikke la være å teste i dag, det røk hele to stk babyplan strimmeltester som var blenda. Altså om noen ikke vet hva som menes med blenda tester så vet man det etter å ha sett mine 😂 En del av meg håper og tror fortsatt mtp symptomene jeg har, en annen del av meg tror toget har kjørt da grafen er farlig lik forrige graf i tillegg til negativ test 11 dpo. Bare tiden vil vise 🤞 Jeg har en helt annerledes følelse denne perioden, jeg er så spent og ønsket er så mye større enn tidligere. Vet ikke om det er på grunn av symptomene jeg sitter med eller om det er diskusjonen vi hadde her hjemme om pause i prøvingen angående barnehagereglene her.. For min del så er dette barnet ønsket uansett når på året det måtte komme ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 3. desember 2019 Forfatter #25 Del Skrevet 3. desember 2019 Ser det er en stund siden forrige oppdatering, så her kommer en kjapp en. Jeg sluttet å tempe etter 15DPO pga nattevakter. 31. november kom tanta på besøk, jeg blødde i 8 dager etter dette. Ekkel info men de siste dagene var det lite/ingenting men helt sinnsykt illeluktende, dette har gått over nå heldigvis. Når testen atter en gang var negativ og tanta kom så kjente jeg behovet for en pause. Samboeren er positiv i det hele og det føles veldig bra, jeg prøver å tenke minst mulig på det og legge planer for det nye året ut i fra at det ikke blir noe graviditet/barn. Jeg har selvfølgelig fortsatt håpet med meg men troa er det verre med. Jeg har ikke tempet siden 29. oktober men skal starte på igjen nå bare for å se at kroppen har EL, og for å ha fler mnd å sammenligne med i fremtiden. I desember kommer vi ikke til å legge aksjer ut i fra tempen og EL, men kose oss når vi selv ønsker. Jeg vet ikke om jeg skal telle desember som PP5 når vi ikke skal prøve, men samtidig så skal vi jo ikke unngå heller. Håper given etter å prøve kommer tilbake på nyåret igjen❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 7. desember 2019 Forfatter #26 Del Skrevet 7. desember 2019 Ble så jeg droppet å tempe denne mnd, jeg ble bare irritert og nesten trist av å ta frem tempmålet igjen. Kjenner jeg er inne i en skikkelig dårlig periode, jeg har helt mistet håpet og orker ikke prøve på å prøve en gang. Jeg har et så stort behov for å ha noen å passe på, noen å gi masse kjærlighet til. Selv om samboeren fortsatt har håpet så prater vi litt om å få oss hund. Jeg har egentlig aldri vært så glad i hunder, men om en sånn liten en kan fylle det jeg føler mangler i livet akkurat nå så vil jeg ønske et lite kjæledyr velkommen. Dette er selvfølgelig bare prat enda, så får vi se hva tiden bringer. Jeg er absolutt ikke alene om dette, det er jo så mange fine mennesker her inne som sitter med det samme. Men den følelsen av å ikke få brukt all den tiden og kjærligheten man har til overs får meg til å føles innestengt ut og dagene føles meningsløse? .. Håper denne perioden går over snart, jeg vet at mørketiden ikke hjelper så mye men om ikke lenge så vil det sakte men sikkert snu mot lysere tider igjen ❤️ prøver å gjøre det beste ut av dagene, besøke dem jeg ikke besøker så ofte og prøver å se frem mot alle julebordene det ikke er nok helger til 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 10. desember 2019 #27 Del Skrevet 10. desember 2019 Forstår hvordan du har det, det er ikke noen god følelse. Tror det var lurt av deg å droppe temp, da bli det mye lettere å skyve prøvingen litt bort og bare være sammen når man vil være sammen. Jeg er et hundemenneske (dyremenneske, haha), så jeg kan jo ikke si noe negativt om å ha hund! Jeg vet bare ikke om det er det rette hvis du egentlig ikke er spesielt glad i hunder Det er dessuten et stort ansvar, man blir bundet på en annen måte enn uten hund, det er viktig å være klar over. Mister en del frihet på en måte. Så er viktig å vite at man har hundepass f.eks. Dessuten ser jeg for meg det kan være veldig strevsomt med valp/unghund og baby samtidig, for du må ikke miste håpe om at det blir baby ❤️ Som du sier, det er bare prat enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 16. desember 2019 Forfatter #28 Del Skrevet 16. desember 2019 På 10.12.2019 den 8.57, Dovendyr1 skrev: Forstår hvordan du har det, det er ikke noen god følelse. Tror det var lurt av deg å droppe temp, da bli det mye lettere å skyve prøvingen litt bort og bare være sammen når man vil være sammen. Jeg er et hundemenneske (dyremenneske, haha), så jeg kan jo ikke si noe negativt om å ha hund! Jeg vet bare ikke om det er det rette hvis du egentlig ikke er spesielt glad i hunder Det er dessuten et stort ansvar, man blir bundet på en annen måte enn uten hund, det er viktig å være klar over. Mister en del frihet på en måte. Så er viktig å vite at man har hundepass f.eks. Dessuten ser jeg for meg det kan være veldig strevsomt med valp/unghund og baby samtidig, for du må ikke miste håpe om at det blir baby ❤️ Som du sier, det er bare prat enda! Tusen takk for tilbakemelding ❤️ Vi har vært å sett litt på både katter og hunder, men nå har vi kommet fram til at vi venter noen mnd til for å se hvor vi ligger an i babyproduksjonen 🤭 En skal vel ikke styre med kattens avføring når man er gravid, og hunder er stort ansvar som du sier så det beste er vell egentlig å vente en liten stund til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 16. desember 2019 Forfatter #29 Del Skrevet 16. desember 2019 Nå har frustrasjonen over å ha hverken barn eller kjæledyr i livet mitt gått over 😂. Nå kjenner jeg mer på at livet er ganske greit, koser meg uten å stresse med prøvingen og tar gjerne et glass for mye på julebordene isteden for å kvie meg tilfelle det sitter en spire. Skal sies at jeg ble litt kvalm og uvel når jeg tok det første glasset i helgen, men tror det var mer psykisk så det gikk over. Jeg er på syklus dag 22 nå, jeg vet at EL har vært og jeg har for første gang ingen symptomer etter EL? Som om ikke pausen fra prøvingen kunne bli bedre så må jeg si at symptomfri mnd er luksus! Jeg tror samboeren er litt bekymret over hvor avslappet jeg er til det hele, han er den som ofte tar opp at han ønsker seg barn, gjerne en gutt og har allerede foreslått babynavn 🤭 Spent på hvordan det blir å ta opp tempmålet igjen på nyåret. Håper og tror at det blir bra for vi må jo bare fortsette å prøve, samtidig er jeg redd for at pausen her har vært så alt for bra, haha. Uansett så er jeg innom noen av forumene for å se hvordan det går med resten av jentene her inne, heier på alle sammen❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiva Skrevet 16. desember 2019 #30 Del Skrevet 16. desember 2019 Så godt at du er inne i en bedre periode! 😊 Opplever selv at det påvirker humøret mye, og at noen ganger føles det helt uutholdelig. Akkurat nå har jeg det ganske bra, tror nesten det «hjalp» at jeg aldri fikk helt positiv el-test denne måneden. Da mistet jeg litt håpet, og jeg kjenner at jeg dermed stresser litt mindre med det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 20. desember 2019 Forfatter #31 Del Skrevet 20. desember 2019 På 16.12.2019 den 18.05, Fiva skrev: Så godt at du er inne i en bedre periode! 😊 Opplever selv at det påvirker humøret mye, og at noen ganger føles det helt uutholdelig. Akkurat nå har jeg det ganske bra, tror nesten det «hjalp» at jeg aldri fikk helt positiv el-test denne måneden. Da mistet jeg litt håpet, og jeg kjenner at jeg dermed stresser litt mindre med det Gratulerer så mye med positiv test ❤️ håper jeg kommer etter om ikke så lenge 🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiva Skrevet 20. desember 2019 #32 Del Skrevet 20. desember 2019 Tusen takk! 🥰 Det håper jeg også! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 20. desember 2019 Forfatter #33 Del Skrevet 20. desember 2019 Nå nærmer julen seg, og med det så kommer også TR. Det er helt greit kjenner jeg, er veldig forberedt på det. Kjenner jo mer jeg nærmer meg ny syklus jo mer motivert blir jeg til å starte på prøvingen igjen på nyåret! Skal gå til innkjøp av EL tester igjen samtidig som at jeg skal fortsette med testingen 😊 Jeg må bare dele noe. Jeg leste mye her inne før prøvingen om mange som stresset mennene sine med EL som gjorde at de ikke fikk til å prestere. Jeg har derfor ikke sagt noe om dette til samboer, bare vært mer på hugget rundt EL for å få det til. Nevnte det i dag om vi ikke kunne virkelig få det til å klaffe neste mnd, så begynte han å lure på hvorfor vi måtte vente til neste måned? Så måtte jeg forklare han dette, og jeg tror nok han ble litt skuffet over at jeg ikke har fortalt dette før. Han ønsket selvfølgelig å vite når jeg hadde EL for å virkelig kunne være med på dette. Per i dag er det nesten han som ønsker dette barnet mer enn meg.. Så neste syklus blir det et skikkelig samarbeid, håper det blir et lite frø til slutt 😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 30. desember 2019 Forfatter #34 Del Skrevet 30. desember 2019 GODT NYTTÅR! Den 25 desember kom TR som bestilt, jeg har begynt å tempe igjen og håper at TR kan finne veien hjem snart. Nå er kroppen slik jeg husker den for 10 år siden, så det å gå fra 3-4 dagers blødning på pillen til 8-9 er nesten uutholdelig. Jeg vet at andre sliter med ustabile sykluser og uteblitt mens så jeg burde absolutt ikke klage på mine 8-9 blødningsdager som kommer på slaget hver mnd :). Til det nye året er CB sin EL test bestilt, jeg tenker å gjøre det enklest mulig for meg selv med smilefjeset til clearblue så jeg slipper å tolke streker. Jeg jobber netter rundt dagene hvor EL kan skje, da får jeg ikke tempet slik at da vil testene komme veldig til nytte! Forutenom EL tester så er planen min å proppe i mannen litt vitaminer, håper det gir oss litt supersperm🤭. Hvis noen har tips om hvordan man går frem for å informere menn om hvordan babyer blir til så tar jeg imot alt jeg kan få! Som jeg har skrevet tidligere så fant jeg ut at mannen ikke vet noe som helst om at man bare kan bli gravid 1 gang i mnd, jeg har prøvd å vise han oversikten over tempingen osv men han har virkelig null interesse så jeg har ikke prøvd noe mer. Til slutt så håper jeg at alle sammen får et godt nytt år ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 2. januar 2020 #35 Del Skrevet 2. januar 2020 På 30.12.2019 den 12.14, Carjo4 skrev: GODT NYTTÅR! Den 25 desember kom TR som bestilt, jeg har begynt å tempe igjen og håper at TR kan finne veien hjem snart. Nå er kroppen slik jeg husker den for 10 år siden, så det å gå fra 3-4 dagers blødning på pillen til 8-9 er nesten uutholdelig. Jeg vet at andre sliter med ustabile sykluser og uteblitt mens så jeg burde absolutt ikke klage på mine 8-9 blødningsdager som kommer på slaget hver mnd :). Til det nye året er CB sin EL test bestilt, jeg tenker å gjøre det enklest mulig for meg selv med smilefjeset til clearblue så jeg slipper å tolke streker. Jeg jobber netter rundt dagene hvor EL kan skje, da får jeg ikke tempet slik at da vil testene komme veldig til nytte! Forutenom EL tester så er planen min å proppe i mannen litt vitaminer, håper det gir oss litt supersperm🤭. Hvis noen har tips om hvordan man går frem for å informere menn om hvordan babyer blir til så tar jeg imot alt jeg kan få! Som jeg har skrevet tidligere så fant jeg ut at mannen ikke vet noe som helst om at man bare kan bli gravid 1 gang i mnd, jeg har prøvd å vise han oversikten over tempingen osv men han har virkelig null interesse så jeg har ikke prøvd noe mer. Til slutt så håper jeg at alle sammen får et godt nytt år ❤️ Godt nyttår kjære deg Er så vanskelig å få disse mennene helt med på endringene i kroppen og hva som skjer når, men tipset er vel å bare gi han litt info her og der. Merker at han denne og forrige syklus har blitt liiittegrann interessert når jeg sier ting som "ååh nå steg temperaturen - så nå har trolig eggløsning skjedd, det var bra" eller, "nå fikk jeg trifasisk mønster i temperaturene - det er et typisk tegn på mulig graviditet". Dessverre kommer jeg aldri til å få han gira på at jeg har eggehvite-slim - selv om jeg har prøvd på det også 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 2. januar 2020 Forfatter #36 Del Skrevet 2. januar 2020 3 timer siden, Vestalinn skrev: Godt nyttår kjære deg Er så vanskelig å få disse mennene helt med på endringene i kroppen og hva som skjer når, men tipset er vel å bare gi han litt info her og der. Merker at han denne og forrige syklus har blitt liiittegrann interessert når jeg sier ting som "ååh nå steg temperaturen - så nå har trolig eggløsning skjedd, det var bra" eller, "nå fikk jeg trifasisk mønster i temperaturene - det er et typisk tegn på mulig graviditet". Dessverre kommer jeg aldri til å få han gira på at jeg har eggehvite-slim - selv om jeg har prøvd på det også 😂 Ja det var et godt tips! Skal prøve å gi litt og litt informasjon 😊 Foreløpig har jeg gitt han D vitaminer de dagene jeg kommer på det, skal prøve å gi et lite hint om å ikke bruke setevarmeren i bilen ved EL. Jeg skjønner at de ikke har så mye interesse når de ikke vet hva de skal interessere seg for? så med litt informasjon her og der så vil kanskje interessen øke også. Føler vi alle har en bedre sjans nå i januar, ingen alkohol, alle er litt sunnere og trener mer 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 3. januar 2020 Forfatter #37 Del Skrevet 3. januar 2020 Da var det nye året i gang! Føler tiden for baby 2020 renner ut, man skal trossalt gå gravid i 9 mnd også. Jeg prøver så godt jeg kan å legge til rette for full klaff denne mnd! Samboeren spiser D-vitaminer og EL testene kom som bestilt før jeg skal starte testingen i helgen 😊. Som nevnt tidligere så blødde jeg i 9 dager forrige syklus, i denne syklusen er jeg inn i dag 10 og har fortsatt rosa på papiret ved dobesøk. Jeg holder mildt sagt på å bli GAL! Det kan umulig være normalt å blø så lenge, så nå har jeg bestilt legetime rett før IKM. Jeg skal kreve blodprøver og alle andre undersøkelser man kan få. Jeg var hos gynekolog i november som ikke hadde noe unormalt å melde så jeg skjønner virkelig ingenting. Jeg har vage minner fra ungdomsårene om langvarig mens, så det er absolutt ikke noe nyoppstått men noe som har skjult seg bak p-pillene i 10 år. Virker kanskje som jeg vil at noe skal være galt, men da vil det også være lettere å behandle. Finner en ingenting så må vi fortsette å lage barn i noe som føles som vi gjør i blinde. Skal uansett fokusere på at januar SKAL bli vår måned, og håper det blir full klaff for alle andre prøvere også ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 7. januar 2020 Forfatter #38 Del Skrevet 7. januar 2020 Her sitter jeg, gråtende alene på stuen og føler meg så forferdelig ensom men samtidig litt teit også? Vet ikke om jeg gråter fordi samboeren ikke orket sex hverken i går eller i dag når EL er i morgen, eller om det er babydrømmen som bare brister når vi har minimale sjanser for at det vil gå denne mnd også fordi han ikke gidder. Samtidig så forstår jeg ikke hvorfor jeg føler et så stort savn over noe jeg aldri har kjent eller hatt. Etter vi hadde lagt oss (45 minutter på overtid i følge mannens døgnrytme) så prøvde jeg det meste for å få mannen med på babylaging, han presterte å si: Jeg ønsker barn like mye som deg, men jeg vil være opplagt på jobb så jeg vil heller sove. Han greier virkelig ikke ofre 15minutter med søvn for sex? For det første lurer jeg på om han er en mann? for det andre så skulle han bare visst alle de gangene jeg har hatt sex med han enten for å tilfredsstille han eller fordi det har vært rundt EL - feber, søvnmangel og lite lyst er bare en brøkdel av det, likevel har jeg fullført og i skrivende stund så høres det helt sykt ut. Han mente vi kunne prøve i morgen, men da kan månedens eggløsning være over og jeg vet like godt som alle andre i verden at dagen i morgen ikke har flere timer enn andre dager så hvorfor i alle dager skal vi prøve i morgen istedenfor. Han fikk tenkt seg om etter en stund, vi kunne ta en kjapp en. Det jeg kjente på da var at det føltes helt feil, så det ble ingenting. Jeg følte at han var en idiot som ikke ville bruke 15 minutter med sex fremfor søvn, jeg ble virkelig lei meg og føler meg så forferdelig ensom som sitter med dette alene selv om jeg vet at mange her inne sitter i akkurat samme situasjon eller har menn som jobber langt unna. Jeg greide ikke si så mye mer enn at vi heller fikk forsøke igjen i februar. Dette såret han litt da han føler skyld i at det ikke ble noe denne gangen heller, så takk for at jeg holdt alt det andre jeg ønsket å si inni meg. Jeg på min side føler at det er hans skyld, det er absolutt ikke første gang hvor han har flere dager på rad hvor han ikke orker sex. Kan minnes flere perioder hvor det har gått uker mellom hver gang. Jeg kunne skrevet lange avdrag om ting jeg tenker når det koker som mest, sånn som i kveld. Jeg vet det bare er idioti som en egentlig ikke mener eller står for, så jeg skal ikke skrive det opp her for da vil jeg bli flau over meg selv. Det å blottlegge seg slik som nå kjennes nesten litt flaut, selv om det forholdsvis er anonymt, samtidig føler jeg meg noen kilo lettere og tårene har tørket. God natt ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 8. januar 2020 #39 Del Skrevet 8. januar 2020 (endret) 10 timer siden, Carjo4 skrev: Her sitter jeg, gråtende alene på stuen og føler meg så forferdelig ensom men samtidig litt teit også? Vet ikke om jeg gråter fordi samboeren ikke orket sex hverken i går eller i dag når EL er i morgen, eller om det er babydrømmen som bare brister når vi har minimale sjanser for at det vil gå denne mnd også fordi han ikke gidder. Samtidig så forstår jeg ikke hvorfor jeg føler et så stort savn over noe jeg aldri har kjent eller hatt. Etter vi hadde lagt oss (45 minutter på overtid i følge mannens døgnrytme) så prøvde jeg det meste for å få mannen med på babylaging, han presterte å si: Jeg ønsker barn like mye som deg, men jeg vil være opplagt på jobb så jeg vil heller sove. Han greier virkelig ikke ofre 15minutter med søvn for sex? For det første lurer jeg på om han er en mann? for det andre så skulle han bare visst alle de gangene jeg har hatt sex med han enten for å tilfredsstille han eller fordi det har vært rundt EL - feber, søvnmangel og lite lyst er bare en brøkdel av det, likevel har jeg fullført og i skrivende stund så høres det helt sykt ut. Han mente vi kunne prøve i morgen, men da kan månedens eggløsning være over og jeg vet like godt som alle andre i verden at dagen i morgen ikke har flere timer enn andre dager så hvorfor i alle dager skal vi prøve i morgen istedenfor. Han fikk tenkt seg om etter en stund, vi kunne ta en kjapp en. Det jeg kjente på da var at det føltes helt feil, så det ble ingenting. Jeg følte at han var en idiot som ikke ville bruke 15 minutter med sex fremfor søvn, jeg ble virkelig lei meg og føler meg så forferdelig ensom som sitter med dette alene selv om jeg vet at mange her inne sitter i akkurat samme situasjon eller har menn som jobber langt unna. Jeg greide ikke si så mye mer enn at vi heller fikk forsøke igjen i februar. Dette såret han litt da han føler skyld i at det ikke ble noe denne gangen heller, så takk for at jeg holdt alt det andre jeg ønsket å si inni meg. Jeg på min side føler at det er hans skyld, det er absolutt ikke første gang hvor han har flere dager på rad hvor han ikke orker sex. Kan minnes flere perioder hvor det har gått uker mellom hver gang. Jeg kunne skrevet lange avdrag om ting jeg tenker når det koker som mest, sånn som i kveld. Jeg vet det bare er idioti som en egentlig ikke mener eller står for, så jeg skal ikke skrive det opp her for da vil jeg bli flau over meg selv. Det å blottlegge seg slik som nå kjennes nesten litt flaut, selv om det forholdsvis er anonymt, samtidig føler jeg meg noen kilo lettere og tårene har tørket. God natt ❤️ Så lett å kjenne seg igjen i! Av og til er de litt dritt disse mennene, for å si det stygt. Min samboer får ofte helt prestasjonssvikt når han vet det er eggløsning på gang.. Utrolig frustrerende. Kanskje din var redd for å ikke få det til så bra som han ønsker? Så gikk det ikke O-1.. Men gikk det andre dager? Hvis egget slipper i dag lever det gjerne mellom 12 og 24 timer, så det er håp å få lagt aksjer i dag også Vi har ikke særlig mye sex til vanlig (vi er ikke så flinke til å opprettholde gnisten etter så mange år sammen), så min mann får litt "sjokk" hver fertile uke (jeg også for den del, men jeg kan jo bare ligge der, haha), og ofte går det ikke når vi prøver. Minst en gang hver syklus ender det med skuffelse når det ikke går eller gråting når han ikke orker. Utrolig kjedelig situasjon.. Men du er i allefall ikke alene ❤️ Endret 8. januar 2020 av Vestalinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 8. januar 2020 Forfatter #40 Del Skrevet 8. januar 2020 (endret) 2 timer siden, Vestalinn skrev: Så lett å kjenne seg igjen i! Av og til er de litt dritt disse mennene, for å si det stygt. Min samboer får ofte helt prestasjonssvikt når han vet det er eggløsning på gang.. Utrolig frustrerende. Kanskje din var redd for å ikke få det til så bra som han ønsker? Så gikk det ikke O-1.. Men gikk det andre dager? Hvis egget slipper i dag lever det gjerne mellom 12 og 24 timer, så det er håp å få lagt aksjer i dag også Vi har ikke særlig mye sex til vanlig (vi er ikke så flinke til å opprettholde gnisten etter så mange år sammen), så min mann får litt "sjokk" hver fertile uke (jeg også for den del, men jeg kan jo bare ligge der, haha), og ofte går det ikke når vi prøver. Minst en gang hver syklus ender det med skuffelse når det ikke går eller gråting når han ikke orker. Utrolig kjedelig situasjon.. Men du er i allefall ikke alene ❤️ Du er virkelig en herlig person ❤️ Mulig han blir påvirket av prestasjon, eller som han sier selv så vil han ha beskjed men jeg må si i fra før vi legger oss tydeligvis. Nå på formiddagen fikk jeg blinkende smiley på EL testen, enten kjente jeg rett i morrest og LH verdien er på vei ned igjen eller så får jeg sikkert positiv test i ettermiddag/kveld 🤞🏼 Sexlivet her er nok ganske lik andre par som har vært sammen en stund. Det varierer veldig.. Så nå har mannen fått som ønsket, beskjed før vi legger oss😍 nå må han bare prestere, nesten så jeg må be han komme hjem tidlig fra jobb så vi rekker 12 timersen på egget😂 Endret 8. januar 2020 av Carjo4 Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå