Gå til innhold

Makeover veddemål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde gått for voksing, av legger, armhuler underliv, rumpe, pung. Så spraytan, farging av vipper og bryn, napping av bryn, falske negler, plumping lip gloss, ukomfortabelt undertøy og vonde sko. Sminke og klær er ikke så nøye for min del. Bare la han gå igjennom det marerittet mange kvinner går igjennom for å se digg ut. 

Anonymkode: a4228...9ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Oppdatering; 

Tenkte å ta den helt ut, men han satte ned foruten for alt annet enn makeup dessverre. Så dermed forsvant kjoler og voksing av diverse hår ut av bildet  :(

Ellers så var det veldig gøy! Tok den helt ut med falske vipper, vannfast mascara og greier. Det rare var at han virket å like det  😛

Fikk lov til å fikse på bryna hans også så det var veldig gøy  😄

 

- ts 

Anonymkode: 40152...31a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppdatering; 

Tenkte å ta den helt ut, men han satte ned foruten for alt annet enn makeup dessverre. Så dermed forsvant kjoler og voksing av diverse hår ut av bildet  :(

Ellers så var det veldig gøy! Tok den helt ut med falske vipper, vannfast mascara og greier. Det rare var at han virket å like det  😛

Fikk lov til å fikse på bryna hans også så det var veldig gøy  😄

 

- ts 

Anonymkode: 40152...31a

Så kjip han er. 🙄
Men hvilken str tok du på vippene? Og brynene tipper jeg han er fornøyd med i etterkant;) 

Anonymkode: a3fe8...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kjip han er. 🙄
Men hvilken str tok du på vippene? Og brynene tipper jeg han er fornøyd med i etterkant;) 

Anonymkode: a3fe8...fd9

Ja, ikkesant?! 

Tok i lengste jeg fant i butikken 😊

Når du nevner det var han mitt sur i etterkant. Jeg lovet han at de skulle se ganske normale ut i etterkant, men jeg nappet nok litt i overkant mye 😮

Ga han noen tips til hvordan han eventuelt kunne sminke brynene om han følte det var før sjenerende i offentligheten. Det hele endte med at jeg reshapet dem så de ser små ut, men uten så feminin look.

Tror nok dette var eneste gangen jeg fikk utfolde meg for å si det sånn. Det er litt synd at jeg gikk over bord med nappingen ettersom at han likte å bli sminka. 

Jaja, han nektet jo så mye annet så da tråkket jeg til litt ordentlig der jeg kunne. Jaja, så vedder han ikke en annen gang 😄

 

- ts

Anonymkode: 40152...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sminket han et sted hvor det ikke var speil så overraskelsen hans var stor når han så seg i speilet. Hoho...

 

- ts 

Anonymkode: 40152...31a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...