Gå til innhold

Makeover veddemål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min og jeg inngikk et veddemål for noen dager siden hvor jeg skulle være edru sjåfør hver gang vi dro på byen frem til jul eller så skulle jeg få lov til å sminke han om jeg vant. 

Veddemålet er ikke så interessant i denne settingen, men det som er interessant er altså at han skal få sitt livs makeover. Den eneste grunnen til at han har havnet i dette trøbbelet begrunnes i hans irriterende arroganse og hans evne til å være en stor bedreviter. Jaja, sånt backfirer visst litt innimellom  :)

saken er den at jeg er litt ambivalent angående dette. Jeg har på den ene siden veldig lyst til å gi han full pakke med mascara, kjole og det hele, men på en annen side er jeg redd for at jeg mister noe av respekten for han etterpå. 

hva skal jeg gjøre? Det er liksom litt vanskelig å vite hva som er best 😛

Han er dessuten skikkelig svær på seg sjæl også. Han sier at jeg ikke kommer til å gjøre det eller ha hjerte til å sminke han. 

Til info høres dette sikkert ut som om vi er 14 begge to, men faktum er at vi er over tredve begge to.

Anonymkode: 6a028...2d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig må du gjøre dette, åååh så gøy! Og du kommer til å holde ut fordi han er sikker på at du ikke gjør det;) 

Voks øyebrynene (Det har jeg bare lyst til at en mann skal føle smerten av:P
Kardashian-store fake lashes 
Brunkrem og full pakke
Parykk
Stiletthæler
Strømpebukse og trang kjole 

Så lærer han hva prisen for å se lekker ut er. 😘
 

Anonymkode: a3fe8...fd9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miste respekten for han?? Hvorfor i alle dager er du redd for DET?? Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre en gang! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pia Sofia skrev:

Miste respekten for han?? Hvorfor i alle dager er du redd for DET?? Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre en gang! 

Agree, her er det snakk om å ha det gøy! 👊
Jeg vil også gjøre dette! Men jeg hadde vokset leggene og bikinilinjen hans i stedet for øyenbryn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahahha leeer! Dette var gøy. Plis legg ut bilde! Sensurer øynene feks men plis vis oss 

Anonymkode: 4f019...88a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor langt ligger det i avtalen at du kan gå, da? Det ville vært fristende å foreslå brasiliansk voksing. "Du kommer ikke til å ha hjerte til å sminke meg" du liksom. 🤣

 

Anonymkode: 8f408...783

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du holde deg edru på fest i 2 mndr for å få sminke han én gang? 🤔 

høres ut som en dårlig deal om det stemmer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tillatelse til å sminke han akkurat som jeg selv finner for godt :) dette var noe han slang ut skikkelig kocky da vi inngikk veddemålet. Han var så selvsikker stakkars. Han holdt på å gnåle om hvor digg det ble med egen privatsjåfør.

Så dette er noe jeg bør gjøre? Altså at jeg må benytte meg av en sjelden mulighet?

Når det er sagt så tror jeg ikke jeg har hjerte til å nappe eller vokse ned brynene slik at de blir like feminine som mine. Det blir vel litt stigmatiserende for han i ettertid? Er kanskje bedre med voksning av legger og underliv? 

fake lashes er en favoritt  :) kanskje jeg skulle fikse hendene hans også? 

 

kom gjerne med forslag. Jeg blir fort litt kjedelig om jeg handler alene  😛

 

- ts

Anonymkode: 6a028...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DamselDistress skrev:

Må du holde deg edru på fest i 2 mndr for å få sminke han én gang? 🤔 

høres ut som en dårlig deal om det stemmer

Ja mulig det, men nå vant jeg veddemålet da så :) jeg er ikke noens privatsjåfør.

Anonymkode: 6a028...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville mye heller fått han enten til å få brasiliansk voks eller bare å barbere ben, bryst, rygg og armhulene. Sminke er da ingen ting. Han må i det minste gå med det en hel dag, inkludert en tur på butikken eller noe.

Anonymkode: 6106f...fea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksing av noe som ikke synes
Kardashian-store fake lashes 
Fake, lange negler 
Full ansiktssminke 
Stiletthæler
Strømpebukse og trang kjole 

Og jeg støtter ideen om en tur på butikken. 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, missy_miss skrev:

Voksing av noe som ikke synes
Kardashian-store fake lashes 
Fake, lange negler 
Full ansiktssminke 
Stiletthæler
Strømpebukse og trang kjole 

Og jeg støtter ideen om en tur på butikken. 😂

Kjører linja der ja. Takk for bra tips. Må planlegges litt også. Kanskje fredagen er en fin dag? Må kjøpe noen billig sko med stiletthæl, vipper og sånt. Tror ikke jeg skal avsløre dagen for han før jeg plutselig casher inn  :)

haha, har en skikkelig blomsterparfyme også som jeg kan dynke han i. Legger ut bilder om han tillater det  ;)

Anonymkode: 6a028...2d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjører linja der ja. Takk for bra tips. Må planlegges litt også. Kanskje fredagen er en fin dag? Må kjøpe noen billig sko med stiletthæl, vipper og sånt. Tror ikke jeg skal avsløre dagen for han før jeg plutselig casher inn  :)

haha, har en skikkelig blomsterparfyme også som jeg kan dynke han i. Legger ut bilder om han tillater det  ;)

Anonymkode: 6a028...2d3

Nesten så jeg burde fått meg en kjæreste bare for å gjøre dette. Hadde hatt det såå gøy!  🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, fant en brukt brudekjole på finn ! Den er i perfekt størrelse, men litt dyr... Nå som jeg har bestemt meg for å utføre dette hadde det vært kjempegøy og ta det helt ut. 

Må tenke litt på hva jeg gidder å legge av penger i dette, men fy søren å gøy det hadde vært med den kjolen...

- Ts

Anonymkode: 6a028...2d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha dette gjorde jeg med min mann mens vi hadde en liten privat fest her når det ble kjedelig med wii og brettspill. Da hadde han ganske langt hår og skjegg, glattbartberte han og sminket han og dro på han pushup bh og kjole 😅 har ganske gøy, måtte dog hjelpe han med å fjerne sminken når kvelden var over. Gled deg 🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekult veddemål!😊

Har faktisk blitt utsatt for denne type makeover ved et par anledninger. Føles utrolig rart, samtidig veldig moro! Må si jeg har fått mer respekt for dere kvinner etter dette...

Mann 38

Anonymkode: 3ecda...88f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...